[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ben ook maar eens voor mezelf begonnen...........


oliebaron

Recommended Posts

  • Forumlid

Dan liever de ww? Waar gaat dit over dan.. Werk is werk!

Ook ik heb met verbazing het voorgaande bericht zitten lezen...... :confused: :confused:

Voor mij zou de keus niet zo moeilijk zijn, ik had toch die bromtol gekozen.

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook ik heb met verbazing het voorgaande bericht zitten lezen...... :confused: :confused:

Voor mij zou de keus niet zo moeilijk zijn, ik had toch die bromtol gekozen.

 

Groet ron

Kan wel zo zijn, maar heb in het verleden meerdere keren s,nachts naar zoeen apparaat liggen luisteren> mocht niet uit he want dat werd gecontroleert.

Na een slechte nacht overdag van die indut momenten gehad, en tot de conclusie gekomen dat vroeg of laat een koelkast erachter mijn dood word :bey: 

Vandaar liever ww.

Maar gelukkig is er ook nog werk genoeg zonder koelkast erachter, en heb nog nooit van me leven een beroep hoeven doen op uitkerings instansies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ibo, niemand klaagt over het feit dat ouwe wel of niet hard werkt.

Ikzelf heb gezien, dat ie in de levende kippetjes zit en bij nacht en ontij op pad is, om de beestjes op tijd bij de slachterij te krijgen (nu ff niet, maar daar heeft ie zelf geen invloed op ;)  ).

 

Het ging hier puur om de keuze tussen WW of een koeler rijden.

Ikzelf zou ten aller tijden de WW willen ontwijken.

Dan maar werk, wat je niet echt aanstaat, maar door het werken krijg je weer contacten en per slot van rekening is het beter solliciteren vanuit een baan, als vanuit de werkloosheid.

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo is dat :p . Maar probeer van het leven te genieten, je krijgt maar 1 kans. :ja:

Dit weekend was ik zaterdag ochtend thuis, nadat miss J heel blij werd om 6 uur s.ochtens.....

Gisteravond weer naar dat tehuis gebracht, en moest vanochtend in de garage zijn voor een kleine reperatie. Maar sinds de lading nooit klaar is tot een uur of 3 s'middags ben ik nog thuis. Net wat maaltijden gekookt voor onderweg, kipsate :angel:  :D , maar ondertussen belt de shop. Laat maar bellen, ik heb meer geduld dan de telefoon.

 

Zo...ja, soms denk ik weleens, waarom werk ik zoveel, heb geen rekeningen, geen behoefte aan een nieuwe auto.

Maar zoals ze hier zeggen, "Idle hands are the devils playground".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De Mercedes bevalt goed, verbruik is netjes en vind hem van binnen comfortabel.

Had nog nooit op een auto met vlakke vloer gereden en moet zeggen dat dat heel goed bevalt, minder punt van de benz is het vrij smalle bedje beneden.

Ik vermaak me best met het ding en heb geen spijt van de aankoop het is toch afwachten want tis toch een tweedehandsje.

Tot nu toe geen grote reparaties alleen een oliewissel that is all

(Snel afkloppen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid

Klopt Arne je zet er geld voor opzij maar stel het liever toch even uit.

Je weet nooit wat voor een chauffeur er op de auto heeft gereden was het een rustige die zuinig op zijn spullen of was het een die niet zo zuinig op zijn spul was

Ik kocht mijnes ook tweedehands, met 430.000 km er op. Bij de eerste ADR-keuring bleken allebei de lagers van de voorwielen verrot te zijn... Een kwaal die pas na een miljoen af en toe voor schijnt te komen, waarschijnlijk veroorzaakt door vaak stilstaand te sturen met voet op de rem . Dus inderdaad kun je van alles meemaken.

Voorlopig was dat het grootste en heb ik er nog wel mazzel mee *klop* *klop*...

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

10 maand ben ik nu voor me zelf bezig. Wat heeft het opgeleverd?

Het is zoals iemand schreef een heel grote kick om zelf te bepalen wat en hoe je het doet. Je eigen baas zijn fouten kun je jezelf aanrekenen en reken maar dat ik ze gemaakt heb. Maar de goede weken geven je een enorme voldoening. Qua verdiensten draai je niet erg constant super weken worden afgewisseld met slechte maar gemiddeld mag ik niet klagen. Het is ook waar jezelf tevreden mee bent. Ik heb dus ook dat als ik vertrek van huis echt geen idee waar ik terecht kom en wanneer ik weer thuis ben, het echte vrije leven zeg maar.

Werk is er genoeg ook in deze rustige periode je merkt wel dat het stukgoed een stuk minder is. Waar je normaal gesproken bijna elke week met stukgoed weg kunt is dat op het moment 1 of 2 keer in de maand op het moment dus veel blokvrachten en veel op vrijdag laden, dat betekent automatisch veel weekenden weg. Zo sta ik op het moment in een dorpje in de buurt van Tours. Wat me trouwens  opvalt is dat je in de weekenden echt niet 1 nederlandse plaat meer tegen komt, zullen jullie wel zeggen van welke planeet kom jij maar echt niet 1 nederlandse plaat

Ik had trouwens een leuk lijndienstje op Hamburg totdat er bijna geen werk meer loskwam naar Hamburg dus op het moment zit ik weer veel in Frankrijk, dit is dus de charme van het werk constante verandering.

Wat trouwens wel irritant is dat ik teveel nee moet verkopen. Doe ik bijvoorbeeld een deelvrachtje voor een klant belt hij de volgende week weer voor dat partiijtje, dan ben ik vaak niet in de buurt en moet ik dus weer nee verkopen. Belt hij de week erop weer en dan kan ik weer niet. Ik zeg nu dan ook altijd ik bel jullie wel als ik eens een keer weer in de buurt ben.

Heb nog wel een nieuwtje trouwens heb van de week weer een koelerd opgehaald, rustig blijven allemaal ik weet het, wat wil hij nu eerst lopen klagen dat hij niet kan slapen met zo een ding en nu weer 1 ophalen.

Kreeg begin februari een telefoontje van een klant of ik niet voor hem wilde gaan rijden in het plantenseizoen, of ik niet een keer kon langskomen om te praten. Praten kan geen kwaad dus daar maar even langs geweest. Heb een goed gesprek gehad en ga vanaf 1 maart 3 maand in de plantjes rondrijden. Lijkt me ook wel lekker 3 maand gewoon lekker rond crossen even bijkomen van de laatste 10 maand.

Dus al met al gaat het prima en ik vermaak me opperbest.

En nu naar de intermarche om een lekker ontbijtje te scoren.

bewerkt door oliebaron
  • Like 12
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden