[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

C.F. lid botst op gladde weg in Lauwerzijl


Knoalster

Recommended Posts

  • Forumlid

Even de nieuwspagina's hier in het Noorden bekijkend, zie ik op een foto ineens een c.f. vaantje. Helaas is er dus een forumlid in aanraking gekomen met een tractor op een gladde brug in Lauwerzijl.

 

zie : RTVNoord en 112Groningen

 

Ik weet niet wie het is, maar ik hoop dat je inmiddels van de schrik bekomen bent.

 

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelend dat Freddy op deze manier het onderwerp is van een gesprek.

Gelukkig is het bij blikschade gebleven, maar inderdaad, je koopt er weinig voor.

 

Als ik de berichtgeving trouwens goed lees, valt Freddy niks te verwijten, daar de trekker was doorgeschoven, Freddy nog geprobeerd heeft uit te wijken, maar helaas.

bewerkt door Valkje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nait goud dus !

 

Allez chef, repareren die meuk en als de do...................je snapt het wel.

 

 

HG da'j d'r goed vanaf bent gekomen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het was inderdaad mijn autootje.. net 2 maanden geleden aangeschaft.. :(

We wilden ons niet dik in de schulden steken met een of andere dure financiering. maar gewoon rustig opbouwen.

 

Helaas dacht deze jongeman (17) er anders over.. Het bericht doet het voorkomen alsof de combi stil stond toen ik hem raakte, echter niks is minder waar.. De tractor kwam al dwars over de weg glijdend op me af.. ik kon met geen mogelijkheid verder aan de kant en werd gelukkig net achter het portier geraakt met die aanhangwagen en niet vol aan de voorkant.

 

Op moment van impact reed ik nog een 20 a 30 km p/u denk ik.. maar als je dan binnen een meter tot stilstand wordt gedwongen is dat best nog wel heftig. Gelukkig heb ik mijn spieren goed verpakt. :D.. Maar ik voel ze nu wel.. wat spierpijn in de arm en nek, afgemaakt met een klein beetje hoofdpijn.. Maar dat gaat ook wel weer over. het meest baal ik er toch van dat de auto total-loss zal worden verklaard. Kunnen we weer opnieuw beginnen..

 

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Daar word je niet vrolijk van inderdaad... 

Eigenlijk mag je dus van geluk spreken dat het voor jezelf niet slechter is afgelopen; die auto weer kwijt is al beroerd genoeg.

 

Succes man, misschien zit er hier nog iemand met connecties in de autohandel???

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo te zien moet de chauffeurs blij zijn dat hij zijn voetjes nog heeft...........

dat Freddy blij mag zijn dat hij z,n voetjes nog heeft zal wel meevallen, want eerste impact is pas na de stoelen. maar die boer dacht zeker dat hij met zo,n OUWE dieplader reed want zo als het er uit ziet vond meneer het nodig om die bocht wel heel WIJD te nemen. waardoor het tegemoet komend verkeer werd gehinderd. maar het is een mooie zooi. en een zooitje schade wat je niet even met een duc-tapje weg plakt. sterkte Freddy en hoop dat je snel weer onderweg bent.

Ik bedoel maar. Als hij iets eerder was geraakt dan......had het veel erger af kunnen lopen.

In ieder geval alle betrokken partijen: sterkte.

bewerkt door roadtrain
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
doortje, op 25 Jul 2014 - 11:31 PM, zei:

Gelukkig goed afgelopen.

Hij had vast nooit verwacht ooit in dit topic te belanden.

Met slootjes heeft hij ook enige ervaring :ja:

 

Da's mooi klote Freddy.Ik dacht eerst een andere bak erop en gaan met die handel maar na de foto bekeken te hebben is er achter je deur ook het één en ander kapot.

Sterkte met de spieren en hoop dat je weer vlug op pad kunt om de broodnodige centjes te verdienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja , dat is niet best .

 

 

Uiteraard ben je blij dat je er heel vanaf komt. Helaas zal het ook nog een frustratie worden met de afhandeling. 

 

 

Zoals iedereen hier ook sterkte en het beste gewenst vanaf deze kant. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden