[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

mercedes foto topic


peter1986

Recommended Posts

  • Forumlid

Dit oude benzje doet na dik 30 jaar nog steeds zijn werk rondom Munchen.

Paar gegevens; Mercedes-benz NG 1632, 16 liter V-10 zonder turbo en intercooler, 320 (echte) pk's bij 2500 toeren. Dit was toen het vlaggenschip van Mercedes (en dan te bedenken dat meeste beginnelingen 500 pk nu te weinig vinden:confused:). Jammer dat je ze bijna niet meer ziet, net zo als de SK:(.

post-2145-1394780150,8594_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Administrators
Zover ik weet zijn er alleen nog demo's in omloop...

Mijn werkgever heeft er ook min of meer gelijk één besteld: levering vanaf september:o

Inmiddels staat deze trekker bij de dealer, even wat plaatjes geschoten.

Alles in de grille en op de spiegels wat lichtgrijs is, gaat rood gespoten worden. Twee verstralers op het dak, de belettering er op en dan moet 'ie klaar zijn.

De binnenbekleding is ernstig licht naar mijn idee...

En wat ik tot mijn verbazing donderdag te horen kreeg: dit wordt mijn nieuwe auto:ja:

post-1780-1394780353,7925_thumb.jpg

post-1780-1394780354,1004_thumb.jpg

post-1780-1394780354,8511_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Volgens mij lees ik een uitnodiging om een fotoshoot te houden als die af is :cool:

Zag trouwens vroige week zondag ook een BV kenteken vooraan bij het hek staan :confused:

Voor mij ben je welkom, moeten we even een keer een zaterdag prikken.

Donderdag 2 oktober gaat 'ie voor de RDW, daarna nog de lampen etc er op. Week 42 ben ik op vakantie, dus ik wil proberen te regelen dat maandag week 43 de eerste rijdag wordt.

Inderdaad lopen er twee BV's rond: de eerste ter vervanging van een totall-loss van 14 maand oud (Nuenen, geen eigen schuld); de tweede is gewone vervanging en loopt nu net twee weken. Die heeft ook een week op de chauffeur staan wachten, dus ik heb goede hoop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Mijn eerste Mercedes na een DAF 2500 was een 1625, net zo'n type als jij had. Dat enorme stuur staat me vooral nog voor de geest: er bleef weinig cabine over voor de chauffeur:o

Maar dat gekke ding reed je buiten de schijf: ik gok zo rond de 125 km/u heb ik wel eens gehaald... reed niet fijn meer;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden