[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Leontien de Bruyn


arie67

Recommended Posts

  • Administrators

Was daar ook even een tijdje aan het lezen vanavond, triest.... 

Zo'n jong mens wat al zo met zichzelf in de knoop zit dat dat moet leiden tot de allerlaatste rit...

 

Ik hoop dat ze de door haar gewenste bestemming bereikt;

Veel sterkte voor haar dierbaren die achterblijven...

Maarten

 

https://www.facebook.com/groups/1620070734885857/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gistermiddag op mijn vakantieadres kreeg ik dit bericht via de sms. Ik was en ben diep geschokt. Verscheidene jaren heb ik met Leontien regelmatig gewerkt, opgereden en in den lande op vangrails gezeten. Altijd was ze vrolijk, altijd was ze in voor praatje, altijd een knippertje of een praatje op de bak. Wat een verlies voor haar moeder, zus en broer. En wat een gemis voor de vaste jongens van de Bruyn en de rest van het kipperwereldje waar zij een bekend figuur was. Wij zullen haar missen in en op het asfalt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Geschreven door haar moeder...

Mensen, mensen wij kunnen er niet meer bij met ons gevoel.... heel nederland staat op zn kop door het overlijden van onze Tien, zelfs een groot bedrijf heeft het asfalteren een dag opgeschoven zodat de auto's van G. de Bruijn haar laatste rit naar het crematorium kunnen meemaken. Zaterdag middag is er een stille tocht georganiseerd voor haar waar trucks uit heel nederland mee komen rijden langs ons / haar huis. Dit is echt overweldigend. Wat zou Tien dit mooi gevonden hebben.... weet zeker dat ze op haar wolkje samen met haar vader zit te genieten van alle bedrijvigheid hier beneden voor haar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

het is diep triest dat een jong mens geen uitweg meer ziet en niemand in staat is geweest te helpen.

Uit ervaring ( 2 vrienden van mij) weet ik dat het vaak zo is dat men niet eens merkt hoe diep iemand erin zit.

Zelfs de familie, het gezin en de engste vrienden merken in de meeste gevallen niet eens wat er aan de hand is.

Precies dat maakt het extra moeilijk voor de nabestaanden. zij konden niet helpen omdat ze onmogelijk de ernst van de situatie konden waarnemen.

 

daarom van mij, mijn diepste medeleven voor de familie en heel veel sterkte voor de toekomst.

bewerkt door Knoalster
verwijderde quote en Noudi zijn reactie hierop verwijderd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden