[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Chauffeur doet zijn verhaal na reeks ongevallen A73


Gast

Recommended Posts

A73 vrijgegeven na vijf aanrijdingen

HEUMEN - 

Het verkeer kan weer ongehinderd over de A73 tussen Boxmeer en Nijmegen rijden. Het tracé is aan het einde van de middag vrijgegeven. Het snelwegdeel was dinsdagmiddag enkele uren dicht nadat er vijf aanrijdingen achter elkaar waren gebeurd. Daarbij waren twee mensen gewond geraakt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lees en kijk verder op de bron:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/22958027/__A73_vrijgegeven__.html

bewerkt door Gast
Tekst en verwijzing bijgeplakt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ Dat is 1, en 2 er staan diverse auto's voor hem en achter hem. Die zijn niet uit de lucht komen vallen, er zijn vast wel mensen die zijn verhaal kunnen bevestigen of ontkrachten. 

 

Wel valt het mij op dat het makkelijk is om alles over 1 kam te scheren, volgens mij komt uit "de beste chauffeur van Europa" nog steeds geen Nederlander in de top 3 ( nou moet ik ook zeggen dat ik het al vijf jaar niet meer volg ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Meneer Janssen verwacht dit niet, heeft amper de tijd om nog te reageren en klapt er achterop. 

Maar als we allemaal eens ons de spiegel voorhouden en eerlijk zijn: had dit ons in deze situatie ook niet kunnen overkomen?

LOL  LOL  LOL  LOL

 

Nee, mij niet. Ik sta meestal vooraan.

 

 

Maar zonder gekheid, ja dat kan iedereen die een rijbewijs heeft gebeuren.

bewerkt door HIT
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden