Spring naar bijdragen
Vico

Standkachel

Recommended Posts

De R 480 heeft standkachel die ook het koelwater mee verwarmt , nu kwam ik erachter dat ik de kachel niet kan instellen via de afstandbediening  omdat ik een ADR voertuig heb , kan ik dat laten resetten ??(staat ook in de beschrijving van de kip)

ik rij alleen met staal  :ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je geen adr keuring meer wil , moet dat wel kunnen denk ik

Auto wordt niet meer ingezet als ADR voertuig bij ons alleen Staal,

is gewoon apk gekeurdt

morgen maar eens naar Kip Dealer anruffen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De R 480 heeft standkachel die ook het koelwater mee verwarmt , nu kwam ik erachter dat ik de kachel niet kan instellen via de afstandbediening  omdat ik een ADR voertuig heb , kan ik dat laten resetten ??(staat ook in de beschrijving van de kip)

ik rij alleen met staal  :ja:

Hoe bedoel je "via de afstand bediening"??? 

Of bedoelde je dat je dat kachel niet op een bepaalde tijd voor kunt programmeren??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe bedoel je "via de afstand bediening"??? 

Of bedoelde je dat je dat kachel niet op een bepaalde tijd voor kunt programmeren??

Als ik op de afstandbediening druk achter boven het bed  voor in te stellen komt ADR in beeld , bij lezen boek is een ADR auto de kachel niet te programeren voor tyd wat ik wil

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan zal dat best op te lossen zijn met de laptop: heel veel van dat soort instellingen zit in de voertuigcomputer.

Moet je er wel even langs om het aan te passen, de winter komt er aan...  ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Red Passion ben net lang de garage geweest en met de laptop was het niet op te lossen.

Ze gaan nu informatie erover opvragen of het veranderd kan worden en dan hoor ik het wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is alleen via de software van fabriek op te lossen , en dat kost schijnbaar een hoop euro,s  hebben kastje,s al gewisseld maar hielp niet,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat mag inderdaad niet samengaan op een ADR-auto. Ik weet van DAF dat je het ook niet samen kunt bestellen. Wel jammer en een aparte regeling vind ik.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb vandaag een mail gestuurdt naar Scania Breda , hoop dat ik antwoordt krijg . moet zeggen Scania Nuth doet zijn best maar zij weten het ook niet hebben alles al geprobeerdt . word zo een dure kachel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is gewoon een stukje techniek dat op een of andere manier echt wel aan te passen is !!

Lijkt me software matig

ADR vervalt maar dat is blijkbaar geen probleem.

Groet

bewerkt door frank501

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb vandaag een mail gestuurdt naar Scania Breda , hoop dat ik antwoordt krijg . moet zeggen Scania Nuth doet zijn best maar zij weten het ook niet hebben alles al geprobeerdt . word zo een dure kachel

De Red Passion is uitgevoerd als een ADR voertuig. Kabels in het chassis enz. Bepaalde leidingen extra geïsoleerd enz. Een bijkomstigheid is dan dat conform ADR richtlijnen er geen timer op de standkachel mag zitten.

Scania Gaanderen wist me dat te vertellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De Red Passion is uitgevoerd als een ADR voertuig. Kabels in het chassis enz. Bepaalde leidingen extra geïsoleerd enz. Een bijkomstigheid is dan dat conform ADR richtlijnen er geen timer op de standkachel mag zitten.

Scania Gaanderen wist me dat te vertellen.

Oke  ADR voertuig dat begrijp ik , maar ik hoef geen adr erop niet nodig voor onze transporten ,dus moet zeker eraf kunnen anders kou lijden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites