[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Met miss J naar de west kust


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

YEAH.... :D  Eindelijk vakantie.

Vorig weekend even met de planner staan buurten en zij, Wil je dat ik heel eerlijk ben?

Natuurlijk zij hij, en vertelde hem dat ik een beetje moe word van het constante rijden. Heb de laatste 4 maanden behoorlijk wat wetten gebroken... :rolleyes:  :angel:

Hij zij, er zijn 4 andere chauffeurs die op hun vakantie wachten. Waarop ik hem vertelde dat ik erover zat te denken om een kipper bij de buurman te gaan rijden.

Oh... ok... je gaat volgende week op vakantie, wat wil je doen.

 

En dit is wat ik denk toch het leukste. Met de truck naar Corona, in een hotel, en deze keer ga ik nergens naar toe, voor 5 dagen, dan terug naar huis. Hij beloofde dat er volgende week vrijdag een oplegger is geladen voor Corydon.

 

Vertrek zaterdag vroeg, en dan maandag middag in Corona, wat echt op t gemakje is, eigenlijk zelfs wettelijk. Het kloote is, Jennifer mag maar 12 dagen aan een stuk weg blijven, als ze er om middernacht niet is, dat geld als een dag. En heeft slechts 60 dagen per jaar.

Normaal haal ik haar dus bv. vrijdag ochtend op, breng haar zondag avond terug, maar dat zijn dus 2 dagen.

 

Dat is de route, en A en B staan allebei in de Lucas yard.

http://maps.google.com/maps?saddr=Harrison+Way+NW&daddr=33.8817871,-117.5665512+to:W+Blaine+St&hl=en&ll=37.160317,-100.546875&spn=24.809553,40.737305&sll=33.885986,-117.567959&sspn=0.02533,0.039783&geocode=FcSgRwIdTbrd-g%3BFbv-BAIdqRP--CmHSfaOFsjcgDElr6kwNwCenw%3BFRYIBQId7Ar--A&t=h&mra=dpe&mrsp=1&sz=15&via=1&z=5

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Goed gedaan Ibo, het leven bestaat uit meer dan werk alleen. Nu heb je mooi een ruime week samen met Miss J om plezier te maken en wat bij te trekken; als een accu leeg is moet 'ie ook aan de lader toch? En bijna geen vervoerskosten, wie heeft die luxe  :ok:

 

Heel veel plezier en geniet er van samen

Maaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Iedereen bedankt voor de beste wensen. Heb er echt over na zitten denken de laatste maanden. Met het vliegtuig is gewoon veel werk, en we hadden een paar jaar terug een vliegtuig gemist, buiten onze schuld. Ze betaalden een net hotel, maar we waren liever thuis.

Met de auto kun je hooguit een 8 uur rijden, miss J wilt weleens liggen, en , niemand verder vertellen, moet ook weleens verschoond worden.

Met de truck heb je alles, een bed en de ouwe die rijdt wel, koelkast, plek zat voor de bagage enz.

En.. ze is natuurlijk gek van trucks.

 

Zo, zal er nog eens een quiz tegen aan gooien. Wie raad waar we morgen slapen krijgt een T shirt uit Ca of AZ, of NM, naar keuze. Ga m'n eigen niet haasten, maar ook niet luilakken. Normaal is Oklahoma city OK ongeveer 12 uur rijden. Maar moet Miss J natuurlijk nog ophalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En hier slapen en zwemmen we. Als je uit zoom zie je dat het vlakbij Lucas is, wij krijgen daar een kamer voor 79 dollar plus tax. Wat voor de kwaliteit van zo een hotel spot goedkoop is, lees maar eens wat recensies. Het is vergelijkbaar met een 5 sterren hotel. We huren ook een auto, beetje hier en daar rond kijken.

http://maps.google.com/?ll=33.88831,-117.516514&spn=0.002239,0.002486&t=h&z=19

 

Het is naast de snelweg, maar je hoort het niet binnen, en vrijwel niet achter bij het zwembad. We hebben de handicapped kamer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is een voordeel van een invalide bij je hebben, ruimere kamers, betere service, parkeer kaarten en speciale sleutels voor een invalide toilet in de drukkere plaatsen.

Dat miss J wel eens verschoond moet worden, het hoort er bij.

Steak en cola gaan er in, moet er ook eens uit.

Geniet, we zien het rit verslag wel verschijnen ;)

zeg het niet verder... ik heb het een tijdje druk gehad met rijlessen.

het omgaan in een rolstoel, heuvels op wielen en voorkomen dat je omvalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik nu nog een kort weekje Ibo en dan een lange week vrij.. Zou eerst naar mn nicht in zuid frankrijk gaan,samen met mn zus en zwager.. Maar zussie is geopereerd aan der voet en is nog niet mobiel.. Dus dat gaat hem niet worden.. Dus nu maar paspoort verlengen en mss rijbewijs en van dat soort dingen.. Maar zekers wel in de relax modus.. ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wel, iedereen bedankt voor de interesse, in miss J natuurlijk... de ouwe is een beetje saai...

 

Zo, was zaterdag om 2.30 wakker en een uurtje later de deur uit. Bij Jennifer om 5 uur en we waren weg.

Miss Piggy had honger en was drie keer gestopt voor eten... de laatste keer maar een compleet ontbijt ergens gehaald.

 

De eerste stop.... Ze hebben daar goed lunch eten, maar ontbijt was niet veel soeps.

CvSSU8.jpg

 

Na een 30 minuten weer ergens gestop, ook niet veel biezonders.

Dit hebben we ook de heele dag gezien...

rFJem1.jpg

 

Waar we ontbijt hadden stond deze combinatie....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Na een half uurtje rijden moest ze haar schoonheids slaapje doen... Zo is ze in gestrapt in bed tijdens het rijden.

Yox38G.jpg

 

Paar fotoos, hier komen we langs de eerste stad, St Louis. Dat is na 400 km.

[/url]

 

De beroemde boog. En... weten jullie nog hoe je kan meten hoe hoog ie is?????

u99Mqf.jpg

 

Regen....

GxyX6G.jpg

 

5 minuten later kurk droog....

rKgHBc.jpg

 

En na een 630 km ga je door de tweede stad, Tulsa Oklahoma.

AWrmAE.jpg

 

Ruim 45 minuten later gestopt voor de nacht. Zie trouwens dat niemand de quiz speelde, lekker goedkoop voor mij.

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ben nu trouwens, geheel volgens plan, in Holbrook Arizona. De tijden die op die kaart staan zijn wel met een porsche gemaakt,, dat is niet haalbaar met een truck. Schrijf 23 uur in m'n logbook. Zo is het leven van een binnenland chaufeurke... ;)

 

Plus, had Jennifer nog op gehaald, wat een extra 100 mijl is via 2 baans wegen.... :rolleyes:  :angel:

http://maps.google.com/maps?saddr=Corydon,+IN&daddr=Chandler,+OK+to:Holbrook,+AZ&hl=en&ll=36.738884,-98.129883&spn=24.942953,40.737305&sll=36.738884,-98.129883&sspn=24.942953,40.737305&geocode=FawRRwIdROLd-inTgtVNqDdpiDGkSm4YA521eQ%3BFePDIAIdJrc5-intbwqapWKxhzHpb17AZV0CFg%3BFeiQFAIdnx5v-SlX2LIdFqgvhzE8MjUOmLQPVQ&oq=Holbrook+AZ&t=h&mra=ls&z=5

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden