[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ik heb in het verleden mijn chauffeursdiploma's in NL behaald


alpacca

Recommended Posts

Ik ben nu woonachtig in Engeland en wil weer de weg op. Heb een digitale tacho kaart  aangevraagd en mijn NL rijbewijs laten omzetten naar een full UK rijbewijs. Om hier te mogen rijden vragen ze overall om een CPC, hetgeen volgens mij gelijk staat aan het CCV-B.

Hier in Engeland gaat iedereen op slot omdat ze ABSOLUUT niet bekend zijn met deze papieren. Hoe nu verder, want zonder baan en deze papieren alhier opnieuw te moeten gaan behalen is voor mij zonder inkomen niet te betalen. Wie weet raad ?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor zover mijn kennis reikt is je CCV-B vervangen door de code-95.

In Nederland is er uitstel verleent voor het behalen van je code-95.

Dat is dan ook het enigste land binnen de EU waar dit zo geregeld is.

In de overige landen dien je dus al in het bezit te zijn van je code-95.

Dus indien zoals jij het zegt dat de Engelse wetgeving bepaald heeft dat jij in het bezit moet zijn van CPC, indien het correct is wat jij verondersteld, dat ze daar het oude CCV-B mee bedoelen, wat nu dus code-95 is, zit er niks anders voor jouw op om dus te voldoen aan die eis van de Engelse wetgever.

Vooral gezien het feit omdat jij een volledig Engels rijbewijs in je bezit hebt.

Dan zou je dus ook ten alle tijden aan de Engelse wetgeving moeten voldoen.

bewerkt door Valkje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden