[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Frigoline (Bas Selman) Failliet.


Recommended Posts

  • Forumlid

Kwamen die chauffeurs van Wijntrans Dongen af?

Ging allemaal indertijd niet lekker met de overname....

 

Europe flyer heeft in 2004 het bedrijf WIJNTRANS, van Alex Wijnen uit Dongen overgenomen.
Enige maanden daarna stond men al voor de rechter.
http://jure.nl/at974...ele ging.<br />          

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Johannie

Bij zo'n bedrijf met zo'n historie is het moeilijk om niet aan stemmingmakerij te doen...

Of hadden ze gewoon pech? (128x)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat er weinig met Bas Selman willen werken.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ik heb voor Bas gewerkt.

Naar alle tevredenheid. Toen ik na een discussie per direct stopte met de 3 auto's die voor hem reden heb ik gewoon al mijn geld gehad zonder dat ik er achteraan moest.

Ook is er hier al eens gevraagd wie er gewerkt heeft en wie er van die mensen nog geld krijgt. Wat hij vogelt met bv tjes en zo is een heel ander verhaal. Maar ik ken eigenlijk geen mensen die er werken of gewerkt hebben die slecht over hem praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Ron, niet om het een of ander maar...

Jij meldt geregeld dat die club zo goed naar het personeel/charters was, alles werd betaald.... 

Maar gelet op het feit dat deze club geregeld naar de kloten ging, MET achterlatend een spoor van ellende door openstaande facturen, boeit je dus weinig.

Zo van, als ik mijn geld maar krijg, hij zij eraan komen boeit mij niet?

Zoiets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal waar Eddy.

Ik heb geleerd goed voor mezelf te zorgen. En zolang de wet niet word overtreden is het goed. Hoe verwerpelijk je het ook kan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch heb ik zomaar het idee dat de Selmannetjes niet zelf dit faillissement aangevraagd hebben.

 

Waarom zouden ze? Een 'lege' BV laten ploffen en op zo'n manier jezelf weer eens een keer in een kwaad daglicht stellen? Nee hoor, ik geloof er niks van.

Een hele stomme vraag hoor. In hoeverre hebben Ben of Bas met deze bv te maken die nu failliet is? Ik weet het niet voor de volle 100% maar volgens mij (op papier) niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Ron, het is natuurlijk heel goed mogelijk dat ze deze BV doorgeschoven hebben naar een stromannetje voordat hij plofte... Zo doen er wel meer het in HET transport.

Er stond me wat bij dat de "stroman" vanafhet begin al eigenaar was. (Op papier dan )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Wil even openbaar maken dat de personeelsleden van Frigoline die werkeloos achtergebleven zijn in Huissen al 3 maanden geen geld gebeurd hebben, deze week zou het rond komen vlg UWV, maar ze hebben nu een schrijven ontvangen dat de hele zaak nader onderzocht moet worden, kan 6 maanden duren en niemand kan zeggen waar die mensen nu van moeten leven met hun gezinnen en aan hoe ze aan hun financiele verplichtingen moeten voldoen, dat dit allemaal kan in Nederland. De familie Selman gaat gewoon rustig verder met waar ze mee bezig zijn en slapen er geen minuut minder om. Het leed is voor deze slachtoffers niet te overzien op dit moment en dat terwijl ze allemaal netjes hun plicht hebben gedaan. Word je zo gepakt. Helaas zijn de heren zo geslepen dat niemand ze kan pakken, failissementfraudeurs van het zuiverste ras en de Nederlandse regering heeft geen geld om er genoeg mensen op te zetten om dit te stoppen. Hier zijn veel eerlijke, hardwerkende mensen goed ziek van!     

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden