Spring naar bijdragen

politie je beste vriend


trieftol

Recommended Posts

Gast henk driehoek

Ja maar wie had er nu gelijk...... Zoon dashcam zegt mij niks net als een navi... Twijfelachtig verhaal

ben het deels met je eens......... Wie zegt dat die agent het had over het stukje op de film, en niet de tijd ervoor??????? (zomaar een hersens spinsel hoor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ben het deels met je eens......... Wie zegt dat die agent het had over het stukje op de film, en niet de tijd ervoor??????? (zomaar een hersens spinsel hoor)

Even teug lezen henk

Staat ook een filmpje van een tien minuten bij met hoe ik er voor reed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

controleren ze de greppels ook al ?? LOL

 

Verdekt opstellen achter het bord en wachten tot er een Tieftrol voorbij komt was de opdracht  LOL  LOL

 

en daarna achtervolging op racefiets

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik werd een keer aangehouden door een klpd-er omdat mijn uitsteek achter meer dan een meter was maar minder dan 5mtr hart vd achterste as. Op zicht geen probleem maar meneer de agent vond omdat ik een uitschuiver had, dat ik de oplegger maar had moeten uitschuiven. Agent ging terug naar de auto om een bekeuring te schrijven en ik roep hem nog na: veel succes met het opzoeken van het artikelnummer welke ik overtreden heb.

10 min later komt de agent terug dat het nog even ging duren want op het kantoor waren ze ook al aan het zoeken. Nog 10min later komt hij terug met de mededeling dat het niet strafbaar was.

Ze konden het niet waarderen toen ik zei dat zij op koffie moesten tracteren omdat ik 30min voor niets had verloren :-)

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Is er nog iets van gekomen of is het bij woorden gebleven?

 

We hebben nog een klacht ingediend bij het bureau waarvoor hij werkzaam was, verder hebben we het er maar bij gelaten...Het filmpje openbaar maken leek ons al straf genoeg..:D

  • Like 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden