[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ben op zoek naar mensen die zeer recent een bedombouw hebben laten plaatsen in een Scania streamline


corne64

Recommended Posts

  • Forumlid

Hallo heren

 

Zijn er op dit forum mensen die recent een bedombouw hebben laten plaasten in een Scania Streamline door Benscabinemeubels?

 

Het gaat om deze ombouw.http://www.benscabinemeubels.nl/270/178/r-topline-en-highline-50-of-47-liter-koelkast-aanpassing-/

 

 

 

Als er mensen zijn die dat hebben laten doen, zou ik hun graag wat vragen stellen over de manier waarop deze vast gezet zit

 

Groeten Corne

bewerkt door corne64
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Volgens mij is er ook wat veranderd. De bevestigingsgaten kwamen bij mij niet uit met de punten waar het originele bed heeft vast gezeten. Alles is aan het doorzakken omdat het vast gezet is met een doodeenvoudige Parker ipv de bout die ervoor bedoeld was. Zal er morgen wel eens een paar foto's van maken.

Verzonden vanaf mijn aaifone 5S met tapakwats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zoals je kunt zien klopt er niet veel van. Omdat mijnheer Ben niet in tuig wilde, en tegen mij, en de chef werkplaats gezegd had dat hij na het ontvangen van een klachten formulier wel uit zou maken wanneer ik kon komen voor herstellen , hebben ze bij Scania een noodoplossing gemaakt. Ook raakt mijn rechter armsteun bij het onhoog en omlaag veren van de stoel de ombouw van het bed.

Verzonden vanaf mijn aaifone 5S met tapakwats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ben dit niet gewend van ben,heb al jaren inbouwsbedden en kastenwanden van hem,maar dit ziet er niet uit zo!! Weet wel dat zijn zoon en dochter de zaak meer aan het runnen zijn.rare is wel dat de verhoogde bedden direct vanaf fabriek besteld kunnen worden en deze geleverd worden door bens

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb ook in elke auto die ik gereden heb iets van hem gehad. Altijd naar volle tevredenheid. Ik heb thuis op de laptop een verhaal staan, hoe ik het eigenlijk plaatsen wilde. Dat zal ik hier plaatsen zodra ik thuis ben volgende week.

Verzonden vanaf mijn aaifone 5S met tapakwats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet

Je hebt bedombouw voor R serie besteld. Dat is wat anders dan Streamline. Het is de taak van de verkoper de koper op een juiste wijze te informeren en toetsen of alles klopt en ingebouwd kan worden zoals beweerd. Hij had mijns inziens al snel moeten beslissen dat het meubel niet geschikt is en had met een oplossing kunnen komen. Hoe lang zit dit er nu in? Binnen twee weken kun je een koop annuleren. Eventueel argument dat het speciaal besteld is gaat niet op, want dan had het moeten passen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het zit er nu 5 maanden in. Ik heb vooraf gebeld met Emmeloord over welke mogelijkheden er waren. In de twee gesprekken heel duidelijk aangegeven dat het om een nieuwe streamline topline versie ging. De fout ligt ook zeker niet bij mij of mijn werkgever die dat ding in mijn bijzijn besteld heeft. Hoe konden wij weten dat daar verschillen in zaten? Niet dus.

Verzonden vanaf mijn aaifone 5S met tapakwats

bewerkt door corne64
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden