[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

220 V magnetron voor rechter bovenkast


ElBadmuts

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik was een tijdje terug bij de lokale elektronicazaak (zo'n pappa en mamma winkeltje) en zag dat er inmiddels super kleine magnetronnetjes zijn op 220v. 

Ik heb zo'n belachelijk dure Samsung op 24v. Zeven jaar terug gekocht (525 geloof ik) en ingebouwd door de dealer in de middelste achterste kast (FH XL, oud type). Maar dat is nu nergens meer voor nodig. 

 

Kijk ff rond dus bij je lokale elektronicaboer.

 

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die belachelijk dure Samsung is niet meer te leveren. Sterker nog onderdelen ook niet meer. Samsung is van de ene op de andere dag er mee gestopt. (bron Sjaak Kentie). Ben al rond wezen kijken voor zo'n kleine 220 V magnetron maar tot nu toe was de magnetron nog steeds te groot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die belachelijk dure Samsung is niet meer te leveren. Sterker nog onderdelen ook niet meer. Samsung is van de ene op de andere dag er mee gestopt. (bron Sjaak Kentie). Ben al rond wezen kijken voor zo'n kleine 220 V magnetron maar tot nu toe was de magnetron nog steeds te groot.

Heb deze week bij de EP (Electronic Partners) een heel kleine zien staan.

Weet alleen niet welk type.

 

Groet Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kastje is 42 breed, 24 hoog en 29 diep. Dit is cm. Ik heb de kortste maten genomen omdat in het kastje het ook niet overal hetzelfde is. Is niet strak rechthoekig om zo maar te zeggen.. Ga volgend weekend weer verder met speurtocht want de werkgever roept weer dat ik zachtjes aan het werk moet. Iedereen een goeie (werk)week

bewerkt door ElBadmuts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

LOL Misschien een andere wagen nemen met een beetje meer standaard magnetron ruimte........?

Dat mag je mijn werkgever vertellen. Die schaft ze aan. Ik wilde eigenlijk ruimte voor een combimagnetron. Ik heb een zware omvormer er al in en aangezien we in de containers nog wel eens lang staan te lossen wilde ik eigenlijk ook maar eens een cake bakken of zo :angel:  :angel:  :angel:  :angel:  :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden