Spring naar bijdragen
Freddy

10 jaar chauffeursforum

Recommended Posts

het is een mooi medium geworden, nu nog wat aan de achtergrond doen zodat ik weer normaal kan lezen ( ik zie geen diepte ) 

maar iig proficiat  :ok:  :ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

het is een mooi medium geworden, nu nog wat aan de achtergrond doen zodat ik weer normaal kan lezen ( ik zie geen diepte ) 

maar iig proficiat  :ok:  :ok:

Daar kun je zelf iets aan doen :

http://www.misco.nl/productinfo/productinfo?productCode=300090809&affiliate=GOOGLEPLA&cm_mmc=google-_-Product_PlusBox-__-300090809&gclid=CjwKEAiAhcGjBRDot_fjjtPKrgsSJACNYh76NMIGz1an3nM-ZX9hSFv1ULvTtmu_lTnc8vml9XvwohoCaofw_wcB

Hier (en bij velen) is het prima te doen, op zowel pc, laptop, telefoon als tablet..

We kunnen het helaas niet voor iedereen 100% maken.. Dat is ook onze insteek niet, daar zijn we al tijden geleden mee gestopt.

We hebben hier voor gekozen, we hebben bewust ook de oude skin weg gegooid om niet in de verleiding te komen het weer terug te zetten.

--== Freddy ==--

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee.

dat kan alleen door een admin gedaan worden.

als je de rapporteer knop gebruikt, die onder elk bericht staat, dan kan je zelf aan geven wat niet goed is.

na zo'n melding kunnen alle admins je rapportage zien, en dan zal er besloten worden wat we met jouw opmerking zullen gaan doen.

IEDERE rapportage wordt door de admins beoordeeld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan  ;)

Ik zit hier ook reeds een aantal jaartjes ( van 16 jul 2006 ) .

Veel gelezen en veel gelachen , soms weleens gedacht , neen ik reageer er niet op , en achteraf bekeken nog niet zo een slechte gedachte .

Zwijgen is soms beter , dan onzinnige dingen te schrijven .

Op naar de volgende 10 jaar , ik blijf wel lezen ;).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast fleur

Ik zou wel willen Ron, maar sommige forummers vinden dat ik er niets aan mag verdienen, dus moet het maar investeren (in bijvoorbeeld skins, rechtsbijstand, serverruimte, softwarepakketten enz.enz.)  :D

--== Freddy ==--

benne 'stukkie privéleven' vergeten....................maar éh, detail toch............. :p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Interessant inkijkje wat er zo al bij komt kijken om een forum in de lucht te houden.

Heb er nooit zo bij stil gestaan, maar het is toch ook een hoop gedoe.

Comlimenten en veel succes gewenst voor de komende 10 jaar!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Freddy, op 12 Nov 2014 -

Het staat er toch echt, en die slaapmutsen reageren nu pas  :p  :D 

Het is bijna alweer 9 November.

Ik vind het verwonderlijk en knap, dat Wilbert en Freddy zo lang met elkaar in het serverhok kunnen doorbrengen (als ik hier kijk hoe 'groot' het serverhok is, dan moeten beiden behoorlijk afgevallen zijn de laatste jaren. :p  ).

Groet ron

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

^^ Kanonne!!!!!!

Weten we meteen waarom de Pizza-hut de 36" (inch) pizza heeft geintroduceerd. Voordat dat wiel bij Freddy en Wilbert is, is er al 20 inch vanaf gesleten..... :stom:

Groet ron

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Slaap verder Noud.

Mag het ook bijna 14 dagen later???

Proficiat heren en vooral zo doorgaan. anders ontbreekt er iets in mijn dagelijks leven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Slaap verder Noud.

Mag het ook bijna 14 dagen later???

Proficiat heren en vooral zo doorgaan. anders ontbreekt er iets in mijn dagelijks leven.

Doe er nog een jaar bij, de 10 jaar was in 2014, een lange winterslaap gehad Noudi. LOL LOL LOL LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe er nog een jaar bij, de 10 jaar was in 2014, een lange winterslaap gehad Noudi. LOL LOL LOL LOL

Ik woon in Duitsland, daar is alles ietwat trager. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

^^ Ja, maar als die ineens sneller lopen doen wij er 5 jaar over om ze terug te schoppen ;)  :p  :rolleyes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites