[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Dieperink Transport Zutphen failliet en alweer bijna doorgestart


Gast henk driehoek

Recommended Posts

Gast henk driehoek

Dieperink Transport Zutphen failliet en alweer bijna doorgestart

ZUTPHEN - Dieperink Transport in Zutphen is 7 november failliet verklaard. En is alweer bijna doorgestart als Dieperink Transport Zutphen BV.

Afgelopen dinsdag is alvast de inschrijving gedaan bij de Kamer van Koophandel (KvK). Het bedrijf is volgende de KvK gevestigd aan de Loohorst 6 in Zutphen. Hetzelfde adres waar ook de omgevallen onderneming is gehuisvest. Bij het failliete bedrijf werkten volgens de Kamer van Koophandel acht personen.

Jurgen Dieperink

Als bestuurder staat Jurgen Dieperink vermeld en de enig aandeelhouder van deze nieuwe bv is Maria Henrica Cecilia Reugebrink-Pierik. Het bedrijf verzorgt transporten en verhuizingen.

Waarom Dieperink Transport failliet is gegaan is nog onduidelijk. Curator mr. Sander Drijber uit Velp was woensdagochtend vanwege een overleg nog niet in de gelegenheid om uitleg te geven.

lees verder: http://www.transport-online.nl/site/53049/dieperink-transport-zutphen-failliet-en-alweer-bijna-doorgestart/

werkt hier niet forumlid vwc@brio???

bewerkt door henk driehoek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Da's in de buurt van Apeldoorn toch VWc@brio?

 

Misschien wil ons gewaardeerde forumlid A.B. een handje toesteken. Die helpt graag collegabedrijven in nood uit de brand... :ja:

26 km om precies te zijn, aangezien mijn huis in Apeldoorn woont  :D

 

 

Frank, je was al dakloos, hopenlijk niet ook nog werkeloos.

Ik hoop voor de samenleving dat jouw arbeidsplaats behouden blijft :ja:

Ik heb er wel wat vertrouwen in hoor, aan m'n baas zal het niet liggen, die wil graag door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Da's in de buurt van Apeldoorn toch VWc@brio?

 

Misschien wil ons gewaardeerde forumlid A.B. een handje toesteken. Die helpt graag collegabedrijven in nood uit de brand... :ja:

 

 

FF bellen dan maar.

 

 

Γεια σας κ επιμελήτρια. Είμαι Arne και θέλει να ξεκινήσει Μεταφορών Dieperink.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek

Ook ik wens Frank uiteraard succes. MAAR..........

Is er nu niemand die durft te stellen dat dit weer een dubieus faillissement is??? Als er een forumlid werkt durft blijkbaar niemand commentaar te geven op dit faillissement. Of lezen we er nu ineens allemaal overheen, dat de doorstart door de zelfde directeur al weer een feit is???

Tuurlijk is dit lullig voor Frank en zijn collega's, maar bij een ander bedrijf zou de wereld weer te klein zijn, en nu??????

Worden de critici milder?????

bewerkt door henk driehoek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Omdat er nu een forumlid betrokken is, houden ze zich wijselijk stil, heel erg hypocriet, ik ken het bedrijf verder niet, maar waarom na faillisement alweer staan te "springen" om door te starten? Of de belastingdienst deed een vordering, en wou geen betalingsregeling overeenkomen, of er waren teveel schulden uit het verleden. Het is nou eenmasl zo dat dit binnen de wet in Nederland allemaal kan en mag, maar of dit de goede manier is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook ik wens Frank uiteraard succes. MAAR..........

Is er nu niemand die durft te stellen dat dit weer een dubieus faillissement is??? Als er een forumlid werkt durft blijkbaar niemand commentaar te geven op dit faillissement. Of lezen we er nu ineens allemaal overheen, dat de doorstart door de zelfde directeur al weer een feit is???

Tuurlijk is dit lullig voor Frank en zijn collega's, maar bij een ander bedrijf zou de wereld weer te klein zijn, en nu??????

Worden de critici milder?????

Doorstart is nog geen feit hoor, al lijkt het in het artikel er wel op.

Daarnaast valt het lastig oordelen zonder feitkennis (en ik weet heus wel meer, maar zelfs ik kan desondanks niet goed oordelen)

 

*edit* deze reactie past ook bij het bericht van rolandjonkers1980

bewerkt door vwc@brio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek

Ik weet niet meer Rob. Ik ga af van de melding doe T.O. maakt. En ja, die schrijven ook niet altijd De waarheid (lijkt de Telefaag Soma wel). Ik ga dus uit van de berichtgeving. Het viel mij gewoon op. Zelf heb ik (uiteraard) ook een uitgesproken mening over "doorstarten" als belasting betaler.....

En zoals je in het begin topic bericht lezen kunt is er al weer (bijna) een doorstart. Men schrijft dat er al weer een nieuwe BV is. En dat vind ik dus dubieus Rob.

bewerkt door henk driehoek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Voor Frank persoonlijk hoop ik dat alles goed komt, maar voor de rest heb ik stevige bezwaren tegen dit soort doorstarts. Het ging om belasting die afgedragen moest worden. Het bedrijf had daar kennelijk geen trek of mogelijkheid toe, en dan is zo'n faillissement met snelle doorstart natuurlijk hèt middel om onder betaling uit te komen. Allemaal leuk en aardig, maar uiteindelijk heeft de fiscus die centjes toch echt nodig, dus mogen wij die met z'n allen ophoesten. Misschien jammer voor het bedrijf, maar voor mij is dit een geval van GAME OVER. PLAY AGAIN? INSERT COIN. ( maar dan niet MIJN coin)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een bedrijf kan niet aan zijn verplichtingen voldoen en gaat failliet, start lekker door , en dan kunnen ze wel aan hun verplichtingen voldoen ? Wat is er dan verandert na de doorstart ? De dure chauffeurs eruit ? Zou dat dan het verschil tussen winst en verlies zijn?

Waarschijnlijk wel, ongeacht nederlandse of van welke nationaliteit ook, nieuwe contracten met een lagere loonschaal, oude schulden zijn weg, en er is altijd wel weer een persoon die voor het benodigde kapitaal kan zorgen.

Misschien moesten ze maar eens hetzelfde invoeren als in Duitsland, failliet? Vergunning inleveren, en niet opnieuw doorstarten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een bedrijf kan niet aan zijn verplichtingen voldoen en gaat failliet, start lekker door , en dan kunnen ze wel aan hun verplichtingen voldoen ? Wat is er dan verandert na de doorstart ? De dure chauffeurs eruit ? Zou dat dan het verschil tussen winst en verlies zijn?

Plus afscheid nemen van onrendabel werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden