Spring naar bijdragen
Gast henk driehoek

Dieperink Transport Zutphen failliet en alweer bijna doorgestart

Recommended Posts

Voor Frank persoonlijk hoop ik dat alles goed komt, maar voor de rest heb ik stevige bezwaren tegen dit soort doorstarts. Het ging om belasting die afgedragen moest worden. Het bedrijf had daar kennelijk geen trek of mogelijkheid toe, en dan is zo'n faillissement met snelle doorstart natuurlijk hèt middel om onder betaling uit te komen. Allemaal leuk en aardig, maar uiteindelijk heeft de fiscus die centjes toch echt nodig, dus mogen wij die met z'n allen ophoesten. Misschien jammer voor het bedrijf, maar voor mij is dit een geval van GAME OVER. PLAY AGAIN? INSERT COIN. ( maar dan niet MIJN coin)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een bedrijf kan niet aan zijn verplichtingen voldoen en gaat failliet, start lekker door , en dan kunnen ze wel aan hun verplichtingen voldoen ? Wat is er dan verandert na de doorstart ? De dure chauffeurs eruit ? Zou dat dan het verschil tussen winst en verlies zijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een bedrijf kan niet aan zijn verplichtingen voldoen en gaat failliet, start lekker door , en dan kunnen ze wel aan hun verplichtingen voldoen ? Wat is er dan verandert na de doorstart ? De dure chauffeurs eruit ? Zou dat dan het verschil tussen winst en verlies zijn?

Waarschijnlijk wel, ongeacht nederlandse of van welke nationaliteit ook, nieuwe contracten met een lagere loonschaal, oude schulden zijn weg, en er is altijd wel weer een persoon die voor het benodigde kapitaal kan zorgen.

Misschien moesten ze maar eens hetzelfde invoeren als in Duitsland, failliet? Vergunning inleveren, en niet opnieuw doorstarten!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Plus afscheid nemen van onrendabel werk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En een mooi kerst pakketje

Inclusief het nieuwe wetboek 2015; de mazen in de wet bij faillisement....

Zo gaat het nou eenmaal heren, het lijkt onschuldig, maar achter de coullisen....wat speelt zich in werkelijkheid af, we zullen het nooit te weten komen, maar stinken doet dit zaakje wel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We draaien weer.

En om verder commentaar voor te zijn: nee dit was vooral niet kwestie van stekker er uit en gewoon doodleuk weer door.

Daar laat ik het bij, denk niet dat mijn werkgever het op prijs stelt dat ik hier mededelingen over doe.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We draaien weer.

En om verder commentaar voor te zijn: nee dit was vooral niet kwestie van stekker er uit en gewoon doodleuk weer door.

Daar laat ik het bij, denk niet dat mijn werkgever het op prijs stelt dat ik hier mededelingen over doe.

Gelukkig maar. Veel werkplezier

when nothing goes right...go left

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Juist om speculaties tegen te gaan zou een beetje openheid niet kwaad kunnen....

Ik zet de borrelnootjes vast klaar!

Ik denk dat Arne ze geholpen heeft, die komt daar ook uit de buurt toch.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites