[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De situatie in Calais escaleert


Gast henk driehoek

Recommended Posts

  • Forumlid

Dat probleem heb je eigenlijk toch alleen maar bij de paren-clubs, voor de rest valt het best mee volgens mij.

Of je betaald een Godsvermogen aan entree om als man alleen binnen te komen

Neehoor Pierre ook bij discotheken enzo heb je dat. Zeker in de grote steden. Heb het zelf ook wel eens gedaan, beleid van de zaak waar ik toen werkte was max 25 noord afrikanen binnen. Er werd heel veel in drugs gehandeld door die mannen dus daar wilden we er niet teveel van binnen hebben. Waren trouwens ook erg vaak problemen mee. Maar ja dan hebben we het al over 15jaar geleden. Maar gebeurt nu zeker weten nog steeds.

@corydon parenclubs zijn wat ze bij jullie swingersclubs noemen. Alleen hier kun je ze gewoon vinden en zijn ze een stuk minder geheim dan in de US of A

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

n paar weken geleden moest ik in de buurt van le havre beginnen met mijn eerste losadres,tomtom stuurde mij via veurne,calais die kant op. ik ben naar de bewaakte parking gereden bij Calais die daar langs de autoroute.

ik zat zowat aan mijn rijuren dus ik moest toch stoppen.

er zit geen restaurant bij maar wel een snackmobiel waar je toch wel wat kunt eten( oa.sandwich americain)

voor je binnenkomt eerst inschrijven bij portier en 18 euro betalen.

daarna stoppen bij beveiliger?die met een hond rondom je auto loopt,als de hond zegt dat het oke is mag je binnen.

goed verlicht plaatsje gezocht,wat gaan eten en naar het mandje,

s"morgens saniatair gedaan en  koffie gehaald toen eruit via slagboom bij portier.

ik was de afrit van de trein bij Calais n stukje voorbij ineens flinke klappen op mijn cabinedak,ik schrik mij het lazerus natuurlijk.

dacht al meteen er zit er eentje onder mijn spoiler,al wat naar links en rechts geslingerd maar hij viel er niet af. merde wat nu gedaan,stoppen op de snelweg?

ik ben maar doorgereden,het bleken er meer te zijn,ze zaten in de oplegger want ze begonnen eerst te roepen stop stop you fucking stop enz.deze woorden hebben ze snel geleerd.toen begonnen ze tegen het kopschot te schoppen en met een zijplank ertegen te slaan.daarna met de plank op de stang van de spoilerbevestinging ook nog,ik denk ze slaan alles kapot,ik ben doorgereden naar het eerste tankstation voorbij Calais 10 a15 km verder. daar gestopt onder de luifel en er kwamen drie van die paljassen uit het dak van de oplegger gekropen via het trapje van de Volvo naar beneden.

eentje mepte hard op mijn re deur,is nog te zien,de laatste die sneed het zeil van de oplegger van voor naar achter open met zijn mes.

en ineens waren ze verdwenen in het donker.

wanner ze erin gekomen zijn of hoe(via het dak of door de deur met hulp van smokkelaars)ik weet het niet,ik heb er s'nachts niets van gemerkt.

en op de zaak zeggen ze dan je had dit moeten doen of da,t of zus en zo,maar ik dacht eruit met dat gespuis en verder met mijn lading,ik kijk straks onderweg wel wat ze kapot gemaakt hebben (bleek groot gat in het dak en de re zijkant veel lange sneden erin)  voor ik ook dat mes in mijn vel krijg.

dus daar OP DE BEWAAKTE PARKING ga ik ook niet meer slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik wil HELEMAAL niemand hier persoonlijk aanvallen, ik heb dat gister wel gedaan daarvoor mijn excuses!!

we kunnen hier nog TIG jaren over discuseren en blijven bekvechten maar ik ben van mening dat als iemand asiel wil aanvragen in God weet wat voor land probeer dat dan op de normale manier. of ga naar dat kotje van de ferry company koop een ticket en zie dat je zo aan de overkant komt.

maar stop met deze praktijken want die doen alleen maar onschuldige mensen schade toebrengen.

zo,n kapitein van de ferry krijgt echt geen bekeuring ook als er 100 van boord rollen nog niet.

hooguit dat de maatschapij ze terug moet brengen.

 

helaas ben je hier verkeerd geinformeerd de Ferry company krijgt ook een boete

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja ron ik heb dat een jaar of 12 geleden gehad toen ik nog bij Hendriks zat,wij losten en laden veel omgeving Calais,en toen was het al een drama.. Had geladen in NL drank voor de carrefour in Calais,goeiekope wijn vanuit Maartensdijk.. Was samen met een collega en we zijn toen naar de vuurtoren gereden in Calais,zit daar bij de Ferry.. Weet niet of die routier nog bestaat..? Maar wij stonden daar aan de kade,lekker gegeten en de volgende ochtend lossen in Calais zelf,mijn collega was eerder wakker dan mij en had de deuren van mn hanger en motorwagen al dicht gedaan(normaal controleerde ik of er volk in zat) Nog ff bakkie gedaan en toen naar losadres vertrokken,bij de laatste rotonde ging ik dus een stukje terug ri de Snelweg.. En toen brak de pleuris uit,in ene een kabaal uit mn auto,klappen bonken beuken en geschreeuw en gevloek.. Ben naar de de klant gereden en daar zit een politiebureau tegenover,heb de deuren open gedaan en het leken wel kakkerlakken,zoals ze uit mn auto kwamen.. kwam politiebusje aanrijden en die keken gewoon de andere kant op.. Ze zijn calais in gevlucht,zeker een man of 20.. Miste ook nog 2 flessen drank,ondanks dat ik die helemaal had ingebouwd,ze konden er eigenlijk niet bijkomen.. Was toen al tuig en geloof wat er nu rondloopt dat dat nog veel erger is,allemaal mobieltje bij zich.. En Frankrijk doet er gewoon helemaal niks aan!! Ja terug naar de grens rijden en ze daar weer uit hun bus zetten.. Kiek maar ff...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden