Spring naar bijdragen

Dit kan ons dus allemaal overkomen


roadtrain

Recommended Posts

  • Administrators

Bedoelde de TS niet dat een ongeluk ons aller kan overkomen?

Ongeacht het promillage, nationaliteit of huidskleur?

Een NL chauffeur die zijn kop stoot bij het oprollennvan zijn slangen. Met hoofdpijn naar bed gaat en nooit meer wakker wordt?

Een NL chauffeur op een autotransporter die zijn kop stoot bij het uitstappen van een voertuig op het beneden dek en met hooftpijn naar bed gaat en nooit meer wakker wordt?

Een NL chauffeur die 's nachts ff uit de broek moet en uitglijd, zijn kop stoot en weer terug naar bed gaat en nooit meer wakker wordt?

Is dat dan ook een Alcoholist?

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De politie gaat er vanuit dat de vrachtwagenchauffeur in de nacht van donderdag op vrijdag ongelukkig is gevallen uit zijn voertuig en daarbij een hoofdwond opliep. De man is daarna teruggegaan in zijn cabine, waar hij overleed.

 

 

Dit stond bovenaan in het bericht van TO

en ineens komt er de vraag over drankmisbruik naar voren 

terwijl dit er helemaal niet staat

dus het hele verhaal gaat nergens over

dan alleen speculaties

 

 

en dat zijn geen taai-taai poppen  :wijn: 

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jongens er wordt nergens gesproken over drank misbruik bij deze man.

 

Het is mij zelf ook al min of meer overkomen, het was avond regenachtigweer op een plekje heeft denk ik wat vet of olie gelegen en bij het instappen van mijn cabine was plots mijn voet van de treeplank gegleden, als dit op een onbewaakt moment gebeurd kan je erg ongelukkig onder uit gaan en nee ik was nuchter en mijn eene arm had een beste schaafplek na dien.

 

Men kan zelfs een nek breken op een drempel, hier is geen 2 mtr hoogte voor nodig dit was een chauffeur het had ook b.v.b. een monteur kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens er wordt nergens gesproken over drank misbruik bij deze man.

Het is mij zelf ook al min of meer overkomen, het was avond regenachtigweer op een plekje heeft denk ik wat vet of olie gelegen en bij het instappen van mijn cabine was plots mijn voet van de treeplank gegleden, als dit op een onbewaakt moment gebeurd kan je erg ongelukkig onder uit gaan en nee ik was nuchter en mijn eene arm had een beste schaafplek na dien.

Men kan zelfs een nek breken op een drempel, hier is geen 2 mtr hoogte voor nodig dit was een chauffeur het had ook b.v.b. een monteur kunnen zijn.

...vorige zomer nog recht achterover van mn trailer afgekeild en ik had mn helm nog niet op....

...en mezelf jaren terug nog ooit knock out gekregen door in de lange lat waarmee ik mn huif opende te lopen.

Beide keren geheel nuchter.

Of zijn dit soort stommiteiten voer voor n nieuw topic?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja als je het daar over wilt hebben, ik kreeg laatst de compressorslang (van staal) tegen mijn neus met het ontkoppelen en zag plotseling de grote beer voor me :D

Auwwww....Oeh ja bijna vergeten: na t lossen van de tank iets te snel ventielen losdraaien ging net langs mn rechteroor de lucht in...

Klep aan de fabriekskant niet open: slang klapt en douchen in ijskoude sinasappelprut...

Ik denk dat we n nieuw topic wel volkrijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat bedoel ik, we hebben allemaal weleens een slok op, dat moet toch helemaal niks uitmaken, hoop hypocrieten op de wereld.

Is al erg genoeg dat de man door zo'n lullige val overlijd, of het nu met of zonder drank is.

R.I.P en sterkte aan je familie.

Er staat nergens dat hij door alchohol is gevallen, er is zelfs geen bewijs dat hij is gevallen.

Het is een moelander, die om wat voor reden dan ok, niet meer wakker is geworden, en zoals ik al eerder zei, het is een mens, dit gun je niemand, is en blijft het een moelander, die groep word maar al te graag zwart gemaakt.

Maar goed als forumlid mag je dit dus niet zeggen, want dan is het ineens respectloos, terwijl ik dat absoluut niet zo bedoel, men leest toch maar wat men wil lezen, heel jammer dat deze man is overleden, maar goed, wat kan je eraan doen, helemaal niks, en het is en blijft een moelander.

Dit heeft absoluut niks met respect te maken, maar met reacties van bepaalde forumleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Besef je eigenlijk wel wat je hier zegt, het komt op mij erg minderwaardig over in elk geval. Het is niet zozeer wat je schrijft maar hoe jij schrijft wat de meesten tegen de borst stuit.

En volgens jou is de CAO in strijd met de wet, oké dat wil ik aangetoond zien door jou. :rolleyes:

Kijk en dit is nou exact het probleem op dit forum, je trekt 1 zin uit een complete reactie, en haalt het compleet uit zijn context.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek

Reageer dan eens "normaal", dan vallen jou teksten ook niet zo op vriend. Je roept het over je zelf af. Hoevaak schrijf je hierboven dat het een "moelander" is???? Waarom dit meermalen herhalen???? Dan wil je er toch iets mee zeggen, of niet????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden