[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Reactie op Nieuwsbrief CNV-Vakmensen 12/08/2014 20:14 Gestart door , Gisteren, 21:14 Je kan niet reageren op dit onderwerp


Gast Freddepet

Vraag

Gast Freddepet

Ik wil even reageren op dit bericht elders op dit forum.

 

Ik kreeg gisteren die mail van CNV in mijn mailbox. En onder dit bericht mijn reactie geplaatst.

 

Dat blijkt in een keer verdwenen te zijn, vreemde gang van zaken......... lijkt op censuur!

 

Dat ik dit in mijn mailbox heb gevonden en dat ik dit als spam ervaar en dat ik geen spam in mijn mail wens.

Af en toe een mail van het beheer is acceptabel maar dit niet

En aub dan niet beginnen dat alles betaald moet gaan worden bla bla bla etc etc.

 

Waarom was dan eigenlijk het opschonen voor bedoelt, dat de database kleiner werd of dat er aan externe partijen een juiste database kon worden aangeboden? Want niets is zo irritant dat je bij een mailing ik weet niet hoeveel berichten krijgt dat t adres niet meer bestaat.

 

Dus nogmaals....

 

Berichten van forumbeheer prima,

 

Spam, mou laat maar!

bewerkt door Freddepet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Blablabla!

Word je chagrijnig van het thuiszitten, Feeddepet?

Onderaan die mail stond gewoon een link waarmee je je uit kan schrijven van die nieuwsbrief. Maak er niet zo'n issue van!

Doe je dit bij iedereen die je spam stuurt, of alleen op dit forum, waar je weet dat je stoere commentaar gelezen wordt?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast Freddepet

Word je chagrijnig van het thuiszitten, Feeddepet?

Onderaan die mail stond gewoon een link waarmee je je uit kan schrijven van die nieuwsbrief. Maak er niet zo'n issue van!

Doe je dit bij iedereen die je spam stuurt, of alleen op dit forum, waar je weet dat je stoere commentaar gelezen wordt?

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

Nou Nou Johannie, Jij hebt best een beetje een negatieve inslag overal op, dus begin dan vooral niet over een ander!

 

Zie hieronder....

 

In Onderwerp:Reactie op Nieuwsbrief CNV-Vakmensen 12/08/2014 20:14 Gestart door , Giste...

Vandaag, 17:18 

Freddepet, op 09 Dec 2014 - 09:44 AM, zei:snapback.png

Blablabla!

Word je chagrijnig van het thuiszitten, Feeddepet? 

Onderaan die mail stond gewoon een link waarmee je je uit kan schrijven van die nieuwsbrief. Maak er niet zo'n issue van! 

Doe je dit bij iedereen die je spam stuurt, of alleen op dit forum, waar je weet dat je stoere commentaar gelezen wordt? 

Sent from my iPhone using Tapatalk

In Onderwerp:Een begin van mijn Dashcam

07 december 2014 - 07:50 

Frank Bahlman, op 07 Dec 2014 - 5:25 PM, zei:snapback.png

Dat is wat ik mis wanneer ik bij Walter rij...

Nederlandse collega´s, en niet een Oost - verwegiestan ''collega'' die niet eens hallo zeggen als je samen ergens tegen het dock staat.

Ligt dat aan die Oost-Europeaan, of aan die tien Nederlanders die de Oost-Europeaan voor jou ontmoette en die hem uitkafferde?

Sent from my iPhone using Tapatalk

In Onderwerp:Je account weg indien emailadres niet klopt.

07 december 2014 - 07:48 

rolandjonkers1980, op 07 Dec 2014 - 7:42 PM, zei:snapback.png

Heeft niks met stoer en geleerd zijn te maken, ik gaf duidelijk aan dat ik "mij niet kon herinneren...." 

Wat moet ik nog meer zeggen dan?

Sorry Freddy het spijt me dat ik zo'n domme onnozele reactie heb neergezet? En op mijn knietjes gaan?

when nothing goes right...go left

Van je hele posting druipt het betweterige af, je eindigt ook met "wellicht dat Freddy dit aan kan passen" oid. Dan komt die zin met "mij kon herinneren" een beetje dubbel over. De tijd die je in die posting stak had je beter kunnen spenderen aan nakijken waarmee je akkoord ging toen je, je hier aanmeldde. 

Overigens mijn excuus dat ik op je reageerde. Wij gaan het nooit eens worden. Dat ligt aan mij, omdat ik mij irriteer aan jou manier van schrijven op dit forum.

Sent from my iPhone using Tapatalk

In Onderwerp:Je account weg indien emailadres niet klopt.

07 december 2014 - 07:19 

rolandjonkers1980, op 07 Dec 2014 - 6:04 PM, zei:snapback.png

Ok, was mij niet opgevallen, heeft niks met niet lezen te maken.

when nothing goes right...go left

Geef gewoon toe dat je mis zat, man... Al die omzeilende antwoorden, je wilde stoer en geleerd over komen maar Freddy schoffelt je argumenten onderuit. Bakzeil, en dan toegeven! 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Dus kijk aub eerst naar jezelf en dan naar een ander........ Het enige wat ik kan zien is dat je commentaar hebt op anderen........

 

Er staat nl iets in mijn bericht wat je niet aanhaalt......

 

Ik reageer eerst op het bericht hier op de site, vervolgens worden reacties verwijderd en iedereen de mogelijkheid ontnomen op de mailing te reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het was in eerste instantie al niet bedoeld om te kunnen reageren op die nieuwsbrieven afdeling, dat is(hoort) het deel te zijn waar dat men het kan nazien.

Dat je reactie daaruit verwijdert is heeft NIKS met censuur te maken (zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten helaas).

 

De eerste fout zit al bij je zelf.. Je hebt bij inschrijving niet aangegeven geen nieuwsbrieven te willen.

De 2e fout is dat er inderdaad in het mailtje een linkje zit om je af te melden voor dat type mail.

En de 3e fout is denken dat IK het dan voor je ga oplossen, waar je dat zelf kan doen.

 

Jammer dat dit weer zo moet, maar vooruit.. misschien een leermomentje voor een ander om eerst te kijken of het bij je zelf zit of niet. Indien niet, zou zelfs een PB al genoeg zijn.. Maar nee, blaten dat het censuur is is natuurlijk veel mooier nietwaar.

 

Dan zijn wij inderdaad bezig met een serie nieuwsbrieven op te stellen in diverse categorieen waar men zich voor afmelden kan.

Het nadeel is dat men zolang de categorieen nog niet bekend zijn men emails kan krijgen waar men niet op zit te wachten.. Het voordeel straks is dat je alleen nieuwsbrieven krijgt die wel je interesse hebben.

 

Zo zijn we bezig om ook een nieuwsbrief te maken die 1 keer per week de deur uitgaat met de nieuwste onderwerpen in transportnieuws en faillissementen .., niet iedereen zit daar op te wachten en daar zal dus ook een uitschrijf link in verschijnen en dan krijgt men die mail niet meer.. Enz.enz..

Dus de komende periode zal het een paar emails opleveren, daarna ligt het aan jezelf hoeveel.

 

En ja, mede daardoor willen wij ook een schone database.. niet zozeer om er aan te verdienen, maar omdat wij boven de 12000 mails per maand moeten betalen.. en als we dan moeten betalen, dan ook graag voor iets wat afgeleverd kan worden..

 

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Word je chagrijnig van het thuiszitten, Feeddepet?

Onderaan die mail stond gewoon een link waarmee je je uit kan schrijven van die nieuwsbrief. Maak er niet zo'n issue van!

Doe je dit bij iedereen die je spam stuurt, of alleen op dit forum, waar je weet dat je stoere commentaar gelezen wordt?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ik vraag me af wie er hier stoer probeerd te doen, met negatieve reacties...

when nothing goes right...go left

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Ik vroeg me de laatste dagen af waarom Freddy een paar keer zo lichtgeraakt reageerde.

Maar dat snap ik wel als rolandjonkers1980 en public denkt een punt te maken over spam waarvan hij denkt nooit toestemming gegeven te hebben.

Als Freddepet dat twee dagen later nog dunnetjes over doet.... Tja.... Dan snap ik dat wel.

Zeker als het iets betreft waar men toestemming heeft gegeven bij aanmelden EN waarbij het zo makkelijk is om weer spam vrij te zijn.

@ Freddepet, voor wat die censuur betreft, je had ook in PB om uitleg kunnen vragen. Ik snap niet dat je daar een onderwerp voor aan moet maken.

Het klopt dat mijn laatste posts niet erg positief zijn, ik zal er opletten, maar mag ik jullie vragen om eens twee keer na te denken bij onderwerpen? Ik vind het veel leuker om over Freddepets uitbreiding en over Rolands avonturen te lezen. Dan zulke topics.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast Freddepet

Ik vroeg me de laatste dagen af waarom Freddy een paar keer zo lichtgeraakt reageerde.

Maar dat snap ik wel als rolandjonkers1980 en public denkt een punt te maken over spam waarvan hij denkt nooit toestemming gegeven te hebben.

Als Freddepet dat twee dagen later nog dunnetjes over doet.... Tja.... Dan snap ik dat wel.

Zeker als het iets betreft waar men toestemming heeft gegeven bij aanmelden EN waarbij het zo makkelijk is om weer spam vrij te zijn.

@ Freddepet, voor wat die censuur betreft, je had ook in PB om uitleg kunnen vragen. Ik snap niet dat je daar een onderwerp voor aan moet maken.

Het klopt dat mijn laatste posts niet erg positief zijn, ik zal er opletten, maar mag ik jullie vragen om eens twee keer na te denken bij onderwerpen? Ik vind het veel leuker om over Freddepets uitbreiding en over Rolands avonturen te lezen. Dan zulke topics.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ik heb bij aanmelding toestemming gegeven voor nieuwsbrieven van het forum, niet van mail/spam/brieven van een andere organisatie, ook al is die op een of andere manier gelinkt aan het forum.

Dat Rolandjonkers1980 er al over had gehad heb ik dus niet gezien, anders had ik in dat topic er wel over begonnen.

Normaal gesproken verdwijnt de mail van het forum gelijk in mijn "ongewenste mail"-box. Deze dus niet, vraag me niet waarom dat weet ik niet.

Als ik vervolgens op het forum bij die mail reageer en daarna constateer dat mijn reactie en daarbij ook de 'likes' die er op waren, verdwenen zijn, is dat een beetje vreemd.

 

Dat heeft niets met de waard of zijn gasten te maken.

 

Om dan ook nog te zeggen om dat via een PB kenbaar te maken, schoffel je meteen je eigen forum onderuit. Een forum is toch openbaar en zichtbaar voor iedereen, waarom dan via PB?

 

Opschonen van een database op zijn tijd is nooit verkeerd, dat is ook netjes door het beheer gecommuniceerd, nu is ook duidelijk waarom die mail van het CNV is binnengekomen en voor iedereen die dit heeft gelezen ook duidelijk dat de komende tijd er meer mail verwacht kan gaan worden dan men gewend was. Geen enkel probleem, het selectief aan-en uit kunnen zetten van nieuwsbrieven is gewoon een goede zaak en kan ik ook alleen maar toejuichen.

 

En mijn uitbreiding vordert gestaag hoor....... Zal daar binnenkort wel een stukje over schrijven. 

 

Tot zover...... ik heb geen hard feelings ofzo jegens iemand en ben het ook nog niet zat om thuis te zitten, heb genoeg te doen........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb bij aanmelding toestemming gegeven voor nieuwsbrieven van het forum, niet van mail/spam/brieven van een andere organisatie, ook al is die op een of andere manier gelinkt aan het forum.

 

Er wordt nergens rerept over nieuwsbrieven van het forum alleen. zie > http://www.chauffeursforum.nl/index.php/topic/35775-je-account-weg-indien-emailadres-niet-klopt/?p=640804

 

 

Dat Rolandjonkers1980 er al over had gehad heb ik dus niet gezien, anders had ik in dat topic er wel over begonnen.

Normaal gesproken verdwijnt de mail van het forum gelijk in mijn "ongewenste mail"-box. Deze dus niet, vraag me niet waarom dat weet ik niet.

Als ik vervolgens op het forum bij die mail reageer en daarna constateer dat mijn reactie en daarbij ook de 'likes' die er op waren, verdwenen zijn, is dat een beetje vreemd.

 

Dat heeft niets met de waard of zijn gasten te maken.

Dat niet nee, maar gelijk roepen censuur wel

 

Om dan ook nog te zeggen om dat via een PB kenbaar te maken, schoffel je meteen je eigen forum onderuit. Een forum is toch openbaar en zichtbaar voor iedereen, waarom dan via PB?

Omdat het forum er niet voor is om te emmeren over berichtjes die weg zijn of wat dan ook, maar over het chauffeursvak.. Daarom als je het niet eens bent met verwijdering van berichten o.i.d.. doe dat per PB naar een admin, dat houdt het forum tenminste schoon.

 

Opschonen van een database op zijn tijd is nooit verkeerd, dat is ook netjes door het beheer gecommuniceerd, nu is ook duidelijk waarom die mail van het CNV is binnengekomen en voor iedereen die dit heeft gelezen ook duidelijk dat de komende tijd er meer mail verwacht kan gaan worden dan men gewend was. Geen enkel probleem, het selectief aan-en uit kunnen zetten van nieuwsbrieven is gewoon een goede zaak en kan ik ook alleen maar toejuichen.

Dank je

 

En mijn uitbreiding vordert gestaag hoor....... Zal daar binnenkort wel een stukje over schrijven. 

 

Tot zover...... ik heb geen hard feelings ofzo jegens iemand en ben het ook nog niet zat om thuis te zitten, heb genoeg te doen........

 

 

Mijn reacties zijn in het rood geschreven.

 

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Mijn reacties zijn in het rood geschreven.

--== Freddy ==--

Ik quote maar even want dan krijg je de melding.

Ik wou even melden dat ik vandaag wederom een mail heb mogen ontvangen.

Heerlijk om zo'n mail te ontvangen. Dat is informatief en duidelijk voor alle leden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden