Spring naar bijdragen
DELACC1

Overname Vos Logistics afgerond

Recommended Posts

Laat maar. Vos is de beste.

Oh maar dat hoor je mij nergens zeggen. Bij ieder bedrijf is wel wat en dat is bij Vos ook gerust zo. Je kan het niet iedereen naar de zin maken.

Maar ik zie wel dat men er veel aan doet om werk en wergelegenheid veilig te stellen..... Zekerheid heeft men echter nergens dat besef ik ook wel.

Maar om nu al te zeggen/suggereren dat men er op uit is om de boel te laten klappen is wel erg voorbarig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar waar heb ik dat gezegd? Ik heb gezegd (al een paar keer) dat een investeringsmaatschapij geen sociale instelling is.

Meer niet.

Niet letterlijk maar tussen de regels door zie ik toch jouw twijfels in de ontwikkelingen bij Vos. De toekomst zal het leren......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niet letterlijk maar tussen de regels door zie ik toch jouw twijfels in de ontwikkelingen bij Vos. De toekomst zal het leren......

Oooh okay, tussen de regels.

Da is het goed...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom is zo'n bedrijf als Vos zo slecht

We vergeten een ding Het is nog altijd een Familie bedrijf

Alleen alles is uit handen gegeven

Heel weinig loopt via de Nederlandse banken

Kijk is naar andere bedrijven Ze doen allemaal het zelfde om te over leven

Daarbij komt nog veel bedrijven staan op het einde van het jaar op de nul lijn of er onder

Huub

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom is zo'n bedrijf als Vos zo slecht

We vergeten een ding Het is nog altijd een Familie bedrijf

Alleen alles is uit handen gegeven

Heel weinig loopt via de Nederlandse banken

Kijk is naar andere bedrijven Ze doen allemaal het zelfde om te over leven

Daarbij komt nog veel bedrijven staan op het einde van het jaar op de nul lijn of er onder

Huub

Huub je loopt toch echt een beetje achter hoor, het is al jaren geen familie bedrijf meer, er is niets uit handen gegeven, het is uit handen genomen en het is nu verkocht aan de huidige directeuren. 

Het is alleen nog de naam die over is van het oude bedrijf.

>> klik << 

De directie van Europees logistiek dienstverlener Vos Logistics heeft samen met
Scheybeeck Investments alle aandelen van Vos Logistics overgenomen. De verandering van
aandeelhoudersstructuur is een logische stap in de strategie van de onderneming. De transactie is
goedgekeurd door de Autoriteit Consument & Markt (ACM). De vakbonden zijn geïnformeerd en de
ondernemingsraad heeft een positief advies uitgebracht

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In veel dingen heb je gelijk Het nadeel is ik geloof niet alles

Het klopt ook veel aandelen zijn verkocht

Jij weet net zo goed als ik Er is niet een B.V.

Nu jou baas heeft meer te zeggen als jij denkt

Verder ga ik er niet op in Het maakt ook niet uit Ze hebben werk

Huub

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik begrijp het heel goed

Het gebeurd bij zo veel bedrijven dat de Families er uit stappen

Zijn er bij hebben veel aandelen verkocht En andere weer in gekocht

Neem dit van mij aan Het privé kapitaal is niet weg En alles dat zo is Dam is de familie heel dom

Er moest gewoon vers bloed in het bedrijf komen Het heeft te hart gegaan

Huub

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die pb met onder andere mijn excuses er in Ger? Bedoel je die.....

Ik vind het prachtig Ger.

Helaas zie ik die nu pas, ik had me voorgenomen om niet meer op je te reageren, maar ik kan het ff niet laten.

Wat ben je toch een *********, de enige excuses die jij gemaakt heb zijn die voor het ontbreken van een groet onderaan je betoog en dat nadat ik je er op gewezen heb dat je zelfs nog niet het fatsoen hebt om dat te doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

1 ding snap ik niet in deze hele discussie (die wel over het bedrijf in de topicstart gaat).

Kamp 1 wil geen kwaad weten over dit bedrijf

Kamp 2 zegt dat, omdat er een investeringsbedrijf achter zit, de zaak puur op winst wordt bekeken.

NERGENS lees ik dat de nieuwe eigenaren aankoersen op de boel laten klappen.

Enkel wordt er beweerd dat, indien de zaken slecht gaan, een investeringsbedrijf heel snel van de zooi af wil en niet te lang wil doormodderen....

Waar staat dat men uit is op persoonlijk onheil?

Waar staat dat de investmij de boel WIL laten klappen?

Waar wordt beweerd dat dit bedrijf "slecht" zou zijn voor personeel/materieel of what ever?

Waarom moeten er weer persoonlijke vetes, openbaar uitgevochten worden?

Vraag me toch echt af wie zich hier in het verdomhoekje (laat) drukken.

Feit blijft dat VOS na een periode van enorme groei (vooral in wielen) een keerpunt heeft gehad en diverse bedrijven alweer heeft afgestoten of heeft opgedeeld.

Ook een feit is dat een investeringsmij als hoofd van een onderneming weinig om persoonlijke banden geeft met personeel. Moet de zaak weg gaat het weg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helaas zie ik die nu pas, ik had me voorgenomen om niet meer op je te reageren, maar ik kan het ff niet laten.

Wat ben je toch een *********, de enige excuses die jij gemaakt heb zijn die voor het ontbreken van een groet onderaan je betoog en dat nadat ik je er op gewezen heb dat je zelfs nog niet het fatsoen hebt om dat te doen.

Zet je bril op en lees hem nog eens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb hem voor de zekerheid nog even terug gelezen Ger. Maar laat mij maar een ********* zijn. LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Maar ik zie wel dat men er veel aan doet om werk en wergelegenheid veilig te stellen.....

Vindt je het erg als ik hier mijn twijfels over heb?

Als ik zie dat de Nederlanders vervangen zijn voor Polen, die vervolvens weer vervangen worden door Roemenen....dan kan ik mij niet zo heel erg vinden in je mening.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar waarom verwacht je dat?

Denk dat geen een partij die hier nu in zit er enig belang bij heeft om daar op aan te sturen......

Omdat als het een investeringsmaatschappij betreft die maar 1 belang heeft.. Geld verdienen.

En iedereen weet dat de transport nou niet echt een doelgroep is waar bakken met geld wordt verdient (als men de sociale/normale weg bewandelt).

Het bedrijf Vos zal mijns inziens (LEES : MIJNS ) niet met een investeringsmaatschappij in zee gaan omdat ze anders niet weten waar ze met al dat geld naartoe moet. Die zal dat vast doen omdat er anders waarschijnlijk geen toekomst meer is voor het bedrijf Vos.

Dat is wat ik denk. En als het niet zo is, is het toch ook goed ? Zou ik omdat jullie of forumleden er werken dan dat niet mogen denken ?

1 ding snap ik niet in deze hele discussie (die wel over het bedrijf in de topicstart gaat).

Kamp 1 wil geen kwaad weten over dit bedrijf

Kamp 2 zegt dat, omdat er een investeringsbedrijf achter zit, de zaak puur op winst wordt bekeken.

NERGENS lees ik dat de nieuwe eigenaren aankoersen op de boel laten klappen.

Enkel wordt er beweerd dat, indien de zaken slecht gaan, een investeringsbedrijf heel snel van de zooi af wil en niet te lang wil doormodderen....

Waar staat dat men uit is op persoonlijk onheil?

Waar staat dat de investmij de boel WIL laten klappen?

Waar wordt beweerd dat dit bedrijf "slecht" zou zijn voor personeel/materieel of what ever?

Waarom moeten er weer persoonlijke vetes, openbaar uitgevochten worden?

Vraag me toch echt af wie zich hier in het verdomhoekje (laat) drukken.

Dat staat ook nergens.. Is gewoon een gedachtegang over hoe investeringsmaatschappijen soms werken. Maar omdat het hier om Vos gaat en leden er werkzaam zijn lijkt het alsof men dan dat soort gedachtegangen er niet op nahouden mag.

Die persoonlijke vete's zullen altijd wel blijven. Dat is helaas niet meer te veranderen. Ik denk ook dat het tijd wordt om daar als admins niks meer aan proberen te doen, het is zonde van de tijd. Hooguit nog berichten die over de scheef gaan verwijderen en verder laten voor wat het is.

In elk geval denk ik dat een investeringsmaatschappij niet de juiste maatschappij is voor een overname van Vos. Maar de tijd zal het leren.

--== Freddy ==--

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je moet het zo zien

Een investeringsmaatschappij Is wel veel goed koper als een bank  

Daarbij komt nog Heel veel bedrijven maken er gebruik van Zijn er bij kun je nog een hypotheek krijgen

Het zijn vaak een groep mensen die over heel veel geld beschikken Komt een normaal iemand niet tussen  

Veel van dit soort bedrijven gaat haast allemaal via Zwitserland En die hebben weer aktes op gemaakt waar haast niemand tussen kan komen

Dat is bij Vos en bij van der bosch En veel andere bedrijven  

Huub

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik snap werkelijk niet waarom sommige stuurvasthouders geen eigenaren zijn geworden van Vos of wie dan ook. Er zijn heel veel bedrijven in Nederland waar investeringsmaatschappijen eigenaar zijn.

Ik denk alleen al aan Van Geloven in Tilburg van de snacks. Dat draait ook prima. Men gaat toch geen geld investeren als men er geen rendement uit zal halen? Omdat Vos in het verleden een naam opbouwde blijven we maar hakken??? Ik lees niks over Schavemaker, Mooij Oost Europa, TB Europe en de eigenaar daarvan in Mill. Hoeveel Nederlanders werken daar nog???

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vindt je het erg als ik hier mijn twijfels over heb?

Als ik zie dat de Nederlanders vervangen zijn voor Polen, die vervolvens weer vervangen worden door Roemenen....dan kan ik mij niet zo heel erg vinden in je mening.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Omdat jij waarschijnlijk niet weet hoeveel Nederlands personeel er werkzaam is....... En niet ziet welk werk er bij komt (ook wel eens weg valt. Dat is ook zo)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alleen begint het persbericht bijna met dat er een achterstallige lening!!!! is verstrekt en dat er in de volgende regel de punten worden genoemd waarin winst gemaakt wordt. Dan hoor ik ergens de woorden reorganisatie en/of failliessement tussen de regels door.....

Ik hoop het niet,maarrrrrr....

Grt Bas

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alleen begint het persbericht bijna met dat er een achterstallige lening!!!! is verstrekt en dat er in de volgende regel de punten worden genoemd waarin winst gemaakt wordt. Dan hoor ik ergens de woorden reorganisatie en/of failliessement tussen de regels door.....

Ik hoop het niet,maarrrrrr....

Grt Bas

Weet jij wat een achtergestelde lening is, en waarvoor dergelijke leningen zijn   :confused:  weet jij ook hoe hoog die is (ik wel)

Soms wil je iets kopen maar heb je daar net niet genoeg geld voor, je verdiend goed maar toch, vergelijk het maar met die breedbeeld tv die je wilt kopen, liefst nog voor de olympische spelen, maar ja het lukt niet om het geld op tijd bij elkaar te hebben, ja dan maar lenen en de spelen goed zien, of nog 1 jaar sparen en dan de spelen over 3 jaar maar kijken  ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...