[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Tijd in tachograaf klopt het nou wel of niet


Remmert1972

Recommended Posts

  • Forumlid

Goede dag ik zal me even voorstellen ik ben een nieuwe chauffeur.

Ik heb heel veel ervaring met het rijden op besloten terrein maar ga nu sinds kort de grote weg op.

Ik heb een vraag over de tachograaf.

Op het moment dat ik dit schrijf is het op mijn klok 07: 12 echter op mijn tachograaf is het nu 08:12 klopt deze tijd nu wel of niet want UTC tijd zou dus 06: 12 moeten zijn.

Ik heb nog niet zoveel ervaring met de VDO tachograaf En ik hoop dat iemand me wat uitleg wil geven Via dit leuke forum.

Of wellicht is deze vraag al eerder gesteld dan kan ik het antwoord niet vinden Met vriendelijke groet Remko

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maak eens een printje, daar staat wel de juiste UTC tijd op.

 

In het hoofdmenu kan je de UTC tijd maar 1 minuut per week wijzigen, maar de locale tijd kan je per half uur vooruit of achteruit zetten zodat je klok op het dashbord en je tachograaf gelijk lopen met de werkelijke tijd, ter plaatse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Dat kan, kost je alleen minimaal het uurtarief van ??? wat zal het zijn, 65 Euro?

Bij m'n huidige vaste auto heb ik er bijna drie weken over gedaan om de tacho gelijk te krijgen  :ja:

Je vergeet het eens een keer en schuift zo weer 'n dag op; het zal wel fraudebestendig zijn zo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat kan, kost je alleen minimaal het uurtarief van ??? wat zal het zijn, 65 Euro?

Bij m'n huidige vaste auto heb ik er bijna drie weken over gedaan om de tacho gelijk te krijgen  :ja:

Je vergeet het eens een keer en schuift zo weer 'n dag op; het zal wel fraudebestendig zijn zo...

i