[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Dit kan echt niet


Gast shompie

Recommended Posts

Dit stond vanmiddag in Alphen a/d Rijn.

 

post-3346-0-89944800-1419262777_thumb.jp

 

De discussie komt hier regelmatig voorbij over uitbuiting en dat dat verboden zou moeten worden. Ik neig nogal snel naar een stukje eigen verantwoording maar dit vind ik te ver gaan.

 

Ze zaten hier met 2 man op. Dit moeten ze gewoon aanpakken. Dit voertuig kwam uit de Oekraïne vandaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is juist een uitmuntende werkgever.

Overnachten in een hotel, met z'n 2en op de bok, dus mooi met kerst thuis.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze mannen hebben dus niets.

 

Als je goed kijkt op de foto zie je een van de twee mannen achter met de laadklep bezig. Ik neem aan dat ze nu daar slapen en hun spullen hebben.

 

Al zouden ze het gered hebben om met 21 diensturen daarvandaan hier te komen zit er geen bed in dus ligt de tweede chauffeur met zijn hoofd in de hoek te slapen als hij al slaapt.

 

Daar is volgens mij wel wetgeving voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou moet het ineens aangepakt worden  :confused:  er wordt iemand wakker, als wij het zien gebeuren en zeggen er iets over dan is het ze kiezen er zelf voor, en nu ze het zelf eens zien moet het ineens aangepakt worden.

 

Overigens zitten er nog steeds een paar hier die het met een lach wegwimpelen, tot dat het hun zelf dadelijk eens overkomt en ze geen poot hebben om op te staan omdat er wettelijk niets geregeld is. Oh ik weet het, het overkomt ons niet, wij durven nee te zeggen, wij komen wel op voor onze rechten   LOL  :bey:

 

Ger, als er twee man op een space cab zouden zitten heb ik er vrede mee.

 

Maar hier zit geen bed in en dit is toch een heel ander verhaal. je moet de boel niet verdraaien.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die Daily heeft wel een pools kenteken maar hoeft helemaal niet uit polen te komen,die dingen staan over heel west europa gestationeerd en rijden vandaar hun ritjes of staan te wachten .Plaats voor hun spullen is er genoeg want ze hebben dus niets en dan is het al snel ruim genoeg. De chauffeurs blijven vier weken bij hun voertuig en gaan dan een week naar huis,  volgens een van de rijders met 750 euri salaris.

Tsja lang leve europa, de regelgeving maakt deze manier van werken mogelijk dus gebeurt het ook en die chauffeur ach die kiest ervoor toch?????? Of zou dat toch iets anders liggen??????

Waar ik meestal ga lossen in UK staan die gasten met een man of tien geparkeerd,in een doodlopend laantje zonder enige voorziening weinig verbeelding nodig hoe dat eruitziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn probleem hiermee is ook niet dat ze met zijn tweeen in zo'n hok zitten. Ze kunnen ook nee zeggen en thuis blijven.

 

Ik heb er meer problemen mee dat ze nergens normaal kunnen slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit vind ik nou een echte kerstgedachte. Die betrokkenheid, die bezorgdheid om de medemens uit het Oostblok. Ahhhhhh.......ik word er een beetje melancholisch van. Gelukkig is het over een dikke week weer 1 januari, en is alles weer business as usual. Dan mogen we ze weer platkoppen noemen, baaninpikkers, badslippers of meer van dit soort benamingen. Nog eventjes geduld dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit vind ik nou een echte kerstgedachte. Die betrokkenheid, die bezorgdheid om de medemens uit het Oostblok. Ahhhhhh.......ik word er een beetje melancholisch van. Gelukkig is het over een dikke week weer 1 januari, en is alles weer business as usual. Dan mogen we ze weer platkoppen noemen, baaninpikkers, badslippers of meer van dit soort benamingen. Nog eventjes geduld dus.

Je kan over mij zeggen en denken wat je wilt. Ik heb het woord platkoppen nog nooit in mijn mond gehad. Dat laat ik liever aan andere lieden over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand heb ze een pistool op hun hoofd gezet, ze verdienen waarschijnlijk meer dan daar, en dan moet ik het allemaal zielig vinden ? Ik gun ze het beste maar het verrot mij niet hoe hun slapen

 

 

Ik vind ze niet zielig, verre van dat.

 

Er zijn hier forumleden die nog minder willen werken omdat dat de verkeersveiligheid ten goede komt en zo, hoe veilig vinden ze dit dan want dit lijkt mij niet echt veilig......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden