Spring naar bijdragen

Waarschijnlijk een hoog opgeleide Nederlandse chauffeur!


the duke

Recommended Posts

Ik kwam dat filmpje ook op FB tegen.

Hoop positieve reacties van die wannabee chauffeurs...

Persoonlijk schaam ik mij dood om deze NL held een vakgenoot te moeten noemen, ondanks dat er wellicht iets voorgevallen is.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

gevalletje van dubbelzijdige disfunctioneren van eventueel aanwezige hersenen ( die filmer dan )

 

ja ik heb vroeger in het ziekenhuis gewerkt en nog wat onthouden :D

bewerkt door sindaco
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

[humor]Belachelijk, wat een onverstand zeg.

Gewoon een schande voor het beroep chauffeur die pool om zo te reageren tegen deze nette nederlander..[/humor]

Ik snap niet dat er zulk triest volk rondrijden kan. Die gast heeft minder verstand als een meelworm en op 1 of andere manier heeft het CBR hem een rijbewijs weten te geven.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat openbaar maken is inderdaad ook triest.

De nederlander is nog kanslozer dan kansloos, grote bek maar durft zelf ook niet uit te stappen.

De polen hebben ook geen best gedrag(in het algemeen dan) maar de filmerT in echt onterecht bezig.

Ook als je de reacties een bekijk hoe er over chauffeurs gedacht wordt.

Of ik het nog naar me zin heb? Zo niet. Ik blijf het een mooie roeping vinden dat wel.

Word helaas beetje minder zo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wel erg hersendood die Kevin Dekker, als die voor mij reed kan die de auto leeghalen en vertrekken.

En ik werk dagelijks met heel veel polen samen, maar alle onbeschoftheid die in die filmer zitten hebben die poolse collega's die ik heb geeneens bij elkaar, is maar net hoe je een medemens benaderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Onlangs verscheen er hier ook een filmpje van een Heijboer 'profi' die kabaal maakte in Engeland....

 

Deze juweel rijd ook voor Heijboer. Het lijkt wel of hun grossieren in die kampsjaken...

 

(ik heb in het verleden nog al eens te maken gehad met heijboer mensen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

je spreekt het uit als koerrva

 

dat woord gebruiken ze voor menig verschillende dingen 

 

kan voor vloeken en als schelden

 

als je boos bent of als je verschrikt

 

 

of als ze blij  met iets zijn LOL

bewerkt door tiny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Over het woord kanker als scheldwoord: 

 

Ik hoor mensen allemaal miepen als er gescholden word met kanker. Het is allemaal verschrikkelijk zus en allemaal verschrikkelijk zo. Dat is het ook, ik heb in mijn  omgeving mensen zien creperen. Wat me stoort is dat die moraalridders die zon hekel aan het scheldwoord kanker hebben vervolgens geen moeite hebben met godslasterlijke vloeken, schelden met homo, tyfus en mongool. Dat daar ook mensen mee gekwetst worden word voor het gemak maar even vergeten. Schelden is niet leuk. Inmiddels is 'kanken' net als gvd en homo een maatschappelijk ingeburgerd scheldwoord. That is. Leuk is dat niet. Maar vloekende, mongool roepende tokkies mag allemaal. Maar owee owee als je kanker zegt dan is in éém keer het hek van de dam. Want dan kwets je.....omdat moeders/vaders/opa/oma/zus/broer er aan overleden is.

 

Mij gaat het vooral hierom: Dit gedrag is dit niet tof. Dit gedrag is evenmin stoer. Dit is tokkie gedrag. Door dit soort hersenloze krijgen serieuze vrachtwagenchauffeurs een klap in het gezicht. Hij staat op Geenstijl, hij trekt 100.000en kijkers. En welke woorden er gebruikt worden is mij worst. 

 

Maar ik ga niet zoals iedereen met de wolven meehuilen omdat hij met kanker scheld. Ergo: de meesten hier gaan aan de essentie voorbij, en wel het gedrag van deze smurf! Men hoort het woord kanker en men buitelt over elkaar heen om te zeggen hoe erg het wel niet is.

 

Voor Ibo: we hebben beeld

post-635-0-89575600-1420018170_thumb.jpg

post-635-0-31419700-1420018228_thumb.jpg

bewerkt door the duke
  • Like 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Duke...maakt niet zoveel uit WAT je roept.

De wijze waarop vind ik al asociaal !!

Zo uitdagend...zo vernederend (kurwa=hoer).......en waarom ??

 

Er is nog altijd zoiets als normen en waarde !

Respect voor elkaar, ongeacht je nationaliteit.

En dan tot slot op 0.55 sec steekbewegingen met een mes maken ??!!??!!??!!??

Nee...die vent mag van mij gelijk in een inrichting worden opgenomen !!

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Over het woord kanker als scheldwoord:

Ik hoor mensen allemaal miepen als er gescholden word met kanker. Het is allemaal verschrikkelijk zus en allemaal verschrikkelijk zo. Dat is het ook, ik heb in mijn omgeving mensen zien creperen. Wat me stoort is dat die moraalridders die zon hekel aan het scheldwoord kanker hebben vervolgens geen moeite hebben met godslasterlijke vloeken, schelden met homo, tyfus en mongool. Dat daar ook mensen mee gekwetst worden word voor het gemak maar even vergeten. Schelden is niet leuk. Inmiddels is 'kanken' net als gvd en homo een maatschappelijk ingeburgerd scheldwoord. That is. Leuk is dat niet. Maar vloekende, mongool roepende tokkies mag allemaal. Maar owee owee als je kanker zegt dan is in éém keer het hek van de dam. Want dan kwets je.....omdat moeders/vaders/opa/oma/zus/broer er aan overleden is.

Mij gaat het vooral hierom: Dit gedrag is dit niet tof. Dit gedrag is evenmin stoer. Dit is tokkie gedrag. Door dit soort hersenloze krijgen serieuze vrachtwagenchauffeurs een klap in het gezicht. Hij staat op Geenstijl, hij trekt 100.000en kijkers. En welke woorden er gebruikt worden is mij worst.

Maar ik ga niet zoals iedereen met de wolven meehuilen omdat hij met kanker scheld. Ergo: de meesten hier gaan aan de essentie voorbij, en wel het gedrag van deze smurf! Men hoort het woord kanker en men buitelt over elkaar heen om te zeggen hoe erg het wel niet is.

Voor Ibo: we hebben beeld

Niks met meehuilen te maken wat mij betreft maar dat was mijn eerste ingeving Hoe ik erin zou staan als werkgever en zeker met zoiets op Internet plaatsen.Houd zoiets voor jezelf en laat het vol "trots" aan je vrienden zien.

Verder ben ik over het algemeen sowieso niet van het schelden,ben ook niet roomser dan de paus en flap er ooit ook weleens uit,maar als het tegenzit om welke reden dan ook zucht ik keer en gaan we Door.

Is ie net terug van wintersport of ligt hij graag te ontstressen onder de zonnebank?

Grt. Weske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Duke...maakt niet zoveel uit WAT je roept.

De wijze waarop vind ik al asociaal !!

Zo uitdagend...zo vernederend (kurwa=hoer).......en waarom ??

 

Er is nog altijd zoiets als normen en waarde !

Respect voor elkaar, ongeacht je nationaliteit.

En dan tot slot op 0.55 sec steekbewegingen met een mes maken ??!!??!!??!!??

Nee...die vent mag van mij gelijk in een inrichting worden opgenomen !!

Dat vind ik nu dus ook. Het maakt niet uit WAT je roept.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Triest maar dit is wel hoe veel Nederlandse chauffeurs denken over hun goedkope collega's.

 

Gelukkig zijn er maar weinige die het daadwerkelijk ook uitspreken. Op facebook heb je ook van die groepen waar elke oostblokker die in de berm beland word uitgelachen of gekotst en als er dan een een Nederlander bij een vlokje sneeuw zijn auto in de vangrail parkeerd is het zielig en uiteraard niet zijn schuld.

 

Ik blijf me verzetten tegen die mensen die zo over andere praten. Op wat voor media of in welke chauffeurstent dan ook.

 

Als ik deze man bezig had gezien tegen deze Pool had ik hem daar ter plekke op aangesproken. Er is namelijk geen excuus om iemand zo te behandelen en een reactie uit te lokken zoals deze man deed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden