Spring naar bijdragen

Waarschijnlijk een hoog opgeleide Nederlandse chauffeur!


the duke

Recommended Posts

Wat hij ermee bereikt? Dat hij ons allen, als gehele beroepsgroep, mooi te kakken heeft gezet.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als het waar is wat Arne zegt (ik ga er gemakshalve maar vanuit), dan heeft die blaaskaak echt het iq van een pindadopje.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Zelfs dan schat je hem te hoog in kerel.

Maar Sander Jacobs is blij met hem want hij trapt veel KMS weg en verdient leuk en Sander pakt 7,5% van zijn winst in zijn eigen zak!!!!

Zo rijden er nog een paar rond hoor!!

Daar zat het verschil met de jongens die bij mij reden.

Deze waren gewoon nette Nederlandse chauffeurs die normaal eruit zien en normaal kleden en gewoon hun werk normaal deden zoals bedoeld was.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kon mij al niet voorstellen dat een nette broodheer zulks personeel wenst.

Hieruit blijkt dus dat mijn bevinding terdege klopte.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Is dat niet ongeveer dezelfde constructie als bij vd Aart (of hoe hete die man) wat de rechter verboden had en waar de chauffeurs ook niet veel beter van werden gezien het aardige kerst pakket wat ze hem gegeven hadden?

Ja en nee.

Als je bij Afmb eigen rijder wilt worden hoef je niks in te brengen,alleenheerschappij moet wel eigen opdrachtgever hebben.

Meer niet en de rest regeld Sander Jacobs voor je.

Wanneer de voorfinancier terug is betaald ga je geld verdienen extra,alleen snappen ze niet dat de marges niet zo hoog liggen dus als Sander en Ad van Laak er zo'n 10% van de winst afhalen voor hunzelf dat je bijna nooit winst zal draaien.

Je mag er ook zo mee stoppen en dan krijg je geen rekening achteraf dus is wel iets anders als Bij Van Aart

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat ik mij afvraag, ik neem aan dat ze een Cypriotische vergunning in de auto hebben liggen, kunnen de Nederlandse bonden of autoriteiten hier wel iets aan doen of zijn ze dan van Cyprus afhankelijk?

Nee ze hebben een Nederlandse vergunning in de auto liggen van Fleet Management Solutions UA in Dordrecht,dit is een lege BV die alleen maar vergunningen verhuurt en tankpassen.

Alle inkomsten lopen via AFMB Cyprus.

Daarom willen ze ook zo graag naar Cyprus kenteken want nu zijn ze illegaal bezig

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergunningen verhuren is toch ook strafbaar 

 

 

Vergunningen mogen worden ingebracht maar dan moet de persoon die ze inbrengt ook werkzaam zijn voor een minimaal aantal uren binnen het bedrijf. Ik zeg uit mijn hoofd 1250 maar dit kan ook anders zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan er even niet meer over vinden dan dit. Misschien dat de voorwaarden zijn veranderd.

 

 

De extern aangetrokken vervoersmanager moet in principe aan de volgende eisen voldoen:

  • managementovereenkomst, eventueel managementvergoeding / winstdeling;
  • redelijke beloning;
  • inschrijving in Handelsregister met volledige volmacht, minimaal ten aanzien van de vervoersactiviteiten;
  • beheert geen vervoersactiviteiten van meer dan 4 verschillende ondernemingen met een wagenpark van maximaal 50 voertuigen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hohoho.....

Niet helemaal waar ......

 

Vergunning staat op naam van bedrijf.

Deze mag ALLEEN gebruikt worden op een wagen welke IN OPDRACHT van dat bedrijf werkt !!!!

Oke...wagen mag je gehuurd hebben...dus huurovereenkomst bij je hebben.

Chauffeur MOET in loondienst van dat bedrijf zijn !!!!!

 

Indien je betrapt word bij verhuur of uitlenen van je vergunning....dan ben je hem kwijt !! Voor altijd !!!!!

 

 

Groet

Frank

(net zijn vergunning in bezit  :bey: )

bewerkt door frank501
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er zijn twee verschillende begrippen die hier spelen he:

 

-de 'vergunning' die kan aangevraagd worden bij het NIWO of bij  een soortgelijke instantie in het buitenland

 

-en dan is er het 'bewijs van vakbekwaamheid' dat overlegd moet worden voor de vergunningsaanvraag.

 

Laten we die twee dingen even niet door elkaar halen hier.

[

/quote]En zeer zeker niet te vergeten het bewiis van goed gedrag.!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er zijn twee verschillende begrippen die hier spelen he:

 

-de 'vergunning' die kan aangevraagd worden bij het NIWO of bij  een soortgelijke instantie in het buitenland

 

-en dan is er het 'bewijs van vakbekwaamheid' dat overlegd moet worden voor de vergunningsaanvraag.

 

Laten we die twee dingen even niet door elkaar halen hier.

 

Ik heb het in mijn bericht over de Vergunning van de Niwo !

Dus niet over het "getuigschrift vakbekwaamheid" welke je krijgt als je voor alle 6 de vakken een voldoende hebt gehaald.

Deze is inderdaad persoonlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Enfin....iemand gedroeg zich naar onbehoren jegens een concullega! :p

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Maar de persoon die zo tekeer gaat....heeft zeker geen bewijs van goed gedrag  LOL

 

Maar je hebt helemaal gelijk...ON topic nu  :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is gewoon boos dat zijn auto is weggehaald door de lease maatschappij. Kon zijn lease niet meer betalen. Goede reclame voor hem hahaha

Jij zegt dat nu.

Ik kwam dus eerder al een paar foto's tegen van zijn auto achter een sleepwagen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hij is gewoon boos dat zijn auto is weggehaald door de lease maatschappij. Kon zijn lease niet meer betalen. Goede reclame voor hem hahaha

Welke lease?!

Auto is van Midland en wordt gehuurd door AFMB

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij zal toch iets niet goed hebben gedaan. Zo wie zo heel die constructie rammelt aan alle kanten. Zo kan ik ook eigen rijder zijn. Slecht voorbeeld voor de echte kleine ondernemers.

Waarschijnlijk kwam hij vlak voor die uitspatting die hij zelf gefilmd heeft er achter dat hij genaaid was zonder dat hij het in de gaten had gehad en zonder dat hij het dus lekker kon vinden.

Ik hoop trouwens dat Gerard hier niet mee de boot in gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij wist van niks anders zet hij niet op fb dat zijn auto gestolen is.

Dan zal ik hier maar niet schrijven wat ik daar van vind. Het andere filmpje wat hij zelf gemaakt heeft zegt genoeg denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Waarschijnlijk kwam hij vlak voor die uitspatting die hij zelf gefilmd heeft er achter dat hij genaaid was zonder dat hij het in de gaten had gehad en zonder dat hij het dus lekker kon vinden.

Ik hoop trouwens dat Gerard hier niet mee de boot in gaat.

Gerard en Wim hebben zich wel goed ingedekt Ron.

Ken ze langer dan vandaag.

Alle auto's van AFMB zijn van Midland gehuurd.

Op dit moment is AVArent uit utrecht ook een leverancier van trucks aan AFMB.

De 2 Nwe renaults en 3 DAFs zijn via avarent gehuurd.

Op dit moment heeft AFMB 35 auto's rijden met Nederlandse kenteken, en 2 op CY kenteken.

Het is de bedoeling dat alle auto's op CY kenteken komen want dan heeft ie geen problemen meer met de FNV en CNV en SVB.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden