[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Harm's (Hit) schoonvader


HIT

Recommended Posts

  • Forumlid

waren wij heerlijk aan het genieten van vrije tijd.....
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=902957629729541&set=a.459726180719357.105609.100000459368789&type=1&theater
en
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=875285309169876&set=a.507497992615278.115821.100000652459139&type=1
Kwam gistermorgen een telefoontje van mijn schoonvader: "Het is terug.... En ik laat er niets meer aan doen, ik ben klaar."

Kerst in mineur in het ziekenhuis........ cry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

De tweede link werkt niet, maar ik kan me wel een beetje voorstellen waar je op doelt Harm...

 

Het komt hard aan, maar misschien moet je de keus van de goede man accepteren; hoe moeilijk ook... het is nu rond de 'feestdagen' maar het nieuws blijft vreselijk.

Sterkte voor jou, je gezin en familie en probeer er samen doorheen te komen.

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Net thuis uit het ziekenhuis, en dan realiseer je je iets heel vreemds.

 

Om een dier in te laten slapen omdat het lijden ondragelijk is, is er binnen een uur een dierenarts met kerst ( ervaring ), maar wanneer er een mens zijn bestaan mensonwaardig vind........

 

Klote ziekte.............

 

Oud en Nieuw.....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Net thuis uit het ziekenhuis, en dan realiseer je je iets heel vreemds.

Om een dier in te laten slapen omdat het lijden ondragelijk is, is er binnen een uur een dierenarts met kerst ( ervaring ), maar wanneer er een mens zijn bestaan mensonwaardig vind........

Klote ziekte.............

Oud en Nieuw.....

:'(
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sterkte HIT.

 

Ik heb vandaag de laatste dag dienst, het was een drukke week..... :D  (in vergelijking met andere kerstperiodes).

Komende week vrij, ff paar dagen op pad met de vrouw des huizes en een vriendin die komt logeren, oud en nieuw vieren we bij mij thuis (samen met 20 anderen).

Ik ben waarschijnlijk ff een weekje offline (lekker rustig voor jullie).

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

Net thuis uit het ziekenhuis, en dan realiseer je je iets heel vreemds.
 
Om een dier in te laten slapen omdat het lijden ondragelijk is, is er binnen een uur een dierenarts met kerst ( ervaring ), maar wanneer er een mens zijn bestaan mensonwaardig vind........
 
Klote ziekte.............
 
Oud en Nieuw.....

 

ik deel je mening....

 

ter zijner tijd schrijf ik nog wel waarom...

 

ik vind het nu niet gepast om nu mijn verhaal neer te zetten...

 

 

ik wens je in ieder geval veel sterkte....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Net thuis uit het ziekenhuis, en dan realiseer je je iets heel vreemds.
 
Om een dier in te laten slapen omdat het lijden ondragelijk is, is er binnen een uur een dierenarts met kerst ( ervaring ), maar wanneer er een mens zijn bestaan mensonwaardig vind........
 
Klote ziekte.............
 
Oud en Nieuw.....

 

Idd Harm, je wordt op deze wereld gekwakt, en 'van wieg tot graf' wordt er voor je beslist.

Wéé je gebeente als je er om wat voor reden dan ook zelf 'uit' wilt stappen.

 

Sterkte voor jou en de vrouw !! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

TNX voor de steunbetuigingen. Verwerken hoef ik straks niet, ik heb vrede met zijn keuze en snap na zoveel andere familieleden te hebben verloren aan deze klote ziekte ook zijn keuze.

 

Voor een ieder die morgen weer de weg op moet, pas op met gladheid, laagstaande zon en idioten die nog laatste inkopen moeten doen voor Oud en Nieuw....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden