[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Foto's. van wagens waarin ik gereden heb.


Chris Adam

Recommended Posts

  • Forumlid

Hier pijpdelen geladen voor de offshore in Nederland. Alleen maar spanbanden bij en ze zijden in Duitsland dat er veel spanbanden om moesten. Dus 8 spanbanden en 2 kettingen. Later in Nederland nog een klapband gehad. Jezus wat zat dat wiel vast moersleutel erop van daf met 4 verleng stokken en wd40 en ik aan het eind erop springen. Ding kwam maar niet los wat een ramp haha. Gelukkig hulp van een collega gekregen.

post-9092-0-32538200-1420835339_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hier nog wat random foto's waaronder eentje die weer bevestigd dat ik duivelssnel ben. De foto van de boom is in Groot Brittannië en is niet bewerkt. Nu heb ik geen nuttige foto's meer maar zal in de toekomst weer maken heb vroeger niet zoveel foto's gemaakt jammer genoeg. Intotaal bij kuijpers met 50 verschillende auto's gereden. Dus nu komt het tijdperk van koomen transport. Tot snel.

post-9092-0-33679500-1420836367_thumb.jp

post-9092-0-15659700-1420836444_thumb.jp

post-9092-0-12307000-1420836472_thumb.jp

post-9092-0-04909400-1420836548_thumb.jp

bewerkt door tva911
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

28mp63c.jpg2gxdzrm.jpgzo7st3.jpg

 

En soms vliegen ze er ook wel eens in......

 

2wdd4l2.jpg

 

Deze auto heb ik vanaf HATAM meegenomen naar Verboon bv, deze laatste liep op mij af en zei "Ik heb de auto overgenomen, nu hoop ik dat de chauffeur ook mee komt." Dat vond ik wel een stem van vertrouwen, ik heb er ook twee jaar met plezier gewerkt op deze auto.  :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden