[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

"BOB"Kool


europeaan

Recommended Posts

  • Forumlid

Vanmiddag bereikte mij t bericht dat mijn ouwe planner(bij de Wetram) en later collega( bij Fransen) overleden is op de gezegende leeftijd van 86 jaar.

 

Als baas streng doch rechtvaardig en een wereldvent als collega.

 

Hij was de man die mij als jong broekie de gelegenheid gaf om Europa onveilig te maken,toen ik uit militaire dienst kwam en werk nodig had.

 

Jaren later kwamen we elkaar weer tegen en was hij ineens mijn collega ,omdat t kantoor toch niet echt zijn ding was.

 

Rust zacht,wereldvent.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het leven is eindig Peter. 

 

Klote, maar dat is nu eenmaal zo!

 

Ik weet t Erik,

Ik lig er ook niet wakker van( de dood is t laatste waar ik aan denk,echt waar)( ik denk er eigenlijk helemaal nooit aan :nee: )( terwijl ik terdege besef dat ooit "mijn tijd "ook komt :ja:  :ja:  :D )

 

En ik besef ook dat "de dood in ons bos aan t rooien is"( mijn generatie)

 

De reden dat ik t hier vermeldde is dat t hier door veel mensen gelezen word ,en dat ieder die t weten wilt  t tot zich kan nemen.

 

En natuurlijk als eerbetoon aan een Wereldvent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden