[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Loonverhoging alleen voor de schalen A tot en met H?


Pieter Puk

Vraag

Via via kreeg ik te horen dat de loonsverhoging in januari alleen bestemd is voor de A tot en met H schalen.

 

Klopt dit? Lijkt mij vreemd aangezien er vrij veel mensen niet in de schalen vallen, zoals planners of ander (kantoor)personeel die daarentegen wel onder de CAO werken.

 

In het verleden werden die personen altijd wel meebetaald met de verhogingen. Ondanks dat het niet gebruikelijk is werken er onder de CAO veel mensen buiten de loonschalen. Niet alleen erboven, maar ook ertussen.

 

Ik hoop dat iemand hier meer van weet.

 

Gr. Pieter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Via via, is niet zo via via, komt via de TLN die een brief heeft verstuurd naar de werkgevers waarin dat staat. In het verleden was dit niet en kreeg iedereen gewoon de bijbehorende loonsverhoging.

 

Op basis daarvan vind de FNV dat er nu ook gewoon uitbetaald dient te worden. De werkgever volgt logischerwijs de brief van TLN.

 

Buiten de schalen om betalen mag niet maar gebeurt wel. Gebeurt met niet rijdend personeel, zoals planners of personeel wat in loodsen of terminals werkt. In de contracten van die personen staat ook beschreven dat zij onder de CAO vallen.

 

Buiten de schalen is niet alleen erboven, maar ook ertussen. Hoe vreemd dat laatste ook mag klinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

De NIET LEDEN moeten toch dit jaar inleveren Ger ?

Dat is maar even.

Voor niet TLN leden althans dan.

Totdat de cao algemeen bindend wordt verklaard door de minister.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden