[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De problemen lossen zichzelf op als het zo door gaat.


Gast shompie

Recommended Posts

  • Administrators

Nu weet ik niet alles, maar Girteka uit Litouwen..... vrachtwagens uit Litouwen...

RUSSISCHE kentekens?

Girteka ken ik vooral als een bedrijf met enorm veel KOELopleggers, heb eerlijk gezegd nooit een Girteka met een schuifzeil gezien, maar op ruim 2000 wagens zou zelfs ik mij kunnen vergissen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hebben idd ook aardig wat tautliners maar geen idee voor welke opdrachtgever ze rijden.

Koelers idd voor COOP Noorwegen.Stonden/staan ook regelmatig bij K+N Veghel te laden om voor MARS te exporteren.

Als COOP idd de samenwerking stopt met GIRTEKA krijgt berger FALCK ook een aardige tik.Hadden regelmatig wat "ophalers" als ik wat FB gebruikers moet geloven

Grt. Weske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellicht lost het probleem zich inderdaad op, met dank aan de slaven en de slavendrijvers.

Gisteren moest ik laden in Wilrijk, bij Belgisch grootste vervoeder, cq uitvlagger, met vestigingen in Genk, Roemenië, Bulgarije, Polen en Valkenswaard.

Op een gegeven moment kwam er een Roemeense chauffeur van dit bedrijf bij mij zijn beklag doen.

Hij moest (naar zijn zeggen) met ondeugdelijk materiaal op stap.

Remmen deugden niet, luchtklauwen naar de ..... etc etc.

En daar moest hij mee naar Genk.

Al woedend en galspuwend liep hij door, roepend dat als hij naar huis ging, zijn werkgever via FB en andere media in een slecht daglicht zou stellen.

Fuck ...... hier, kurva ...... daar.

Hoe dan ook, wij NL kunnen mopperen, maar hij kon het nog beter. :D

Blijkbaar zijn lang niet alle oostblokkers in hun nopjes als het om hun westerse werkgever gaat.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wellicht lost het probleem zich inderdaad op, met dank aan de slaven en de slavendrijvers.

Gisteren moest ik laden in Wilrijk, bij Belgisch grootste vervoeder, cq uitvlagger, met vestigingen in Genk, Roemenië, Bulgarije, Polen en Valkenswaard.

Op een gegeven moment kwam er een Roemeense chauffeur van dit bedrijf bij mij zijn beklag doen.

Hij moest (naar zijn zeggen) met ondeugdelijk materiaal op stap.

Remmen deugden niet, luchtklauwen naar de ..... etc etc.

En daar moest hij mee naar Genk.

Al woedend en galspuwend liep hij door, roepend dat als hij naar huis ging, zijn werkgever via FB en andere media in een slecht daglicht zou stellen.

Fuck ...... hier, kurva ...... daar.

Hoe dan ook, wij NL kunnen mopperen, maar hij kon het nog beter. :D

Blijkbaar zijn lang niet alle oostblokkers in hun nopjes als het om hun westerse werkgever gaat.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Wie bedoel je met "slaven en slavendrijvers"?

 

Overigens kun je van alles van dat bedrijf zeggen, maar niet dat ze met slecht of slecht onderhouden materiaal werken. 

Je bent trouwens een slechte toehoorder. Had hem nou vertelt dat hij straks € 8,50 per uur krijgt als hij door Duitsland rijdt. Was hij meteen rustig geworden, en misschien had hij bij thuiskomst (uiteraard) nog een fles wodka gedronken. Dat kon er met dat vooruitzicht best van af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ Ron, bij deze een open invitatie om (oei, da's dubbel bemand  :zegtniets: ) een week mee te hobbelen met ondergetekende, door menig één 'uitgebluste' chauffeur genoemd (vooral in werkgever denkwijzes)

Kun je 'kennis' maken met het fenomeen  moelander in al zijn/haar facetten, en alle perikelen daar omheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ Ron, bij deze een open invitatie om (oei, da's dubbel bemand  :zegtniets: ) een week mee te hobbelen met ondergetekende, door menig één 'uitgebluste' chauffeur genoemd (vooral in werkgever denkwijzes)

Kun je 'kennis' maken met het fenomeen  moelander in al zijn/haar facetten, en alle perikelen daar omheen.

 

 

Ik snap hem niet helemaal.

 

Waarom moet ik een week meegaan? Om dan mee te maken dat je je eigen zwaar misbruikt te voelen omdat er oostblokkers rijden of zoiets of om te voelen dat werkgevers boefjes zijn?

 

Routier maakt wel eens vaker dit soort dingen mee en ik geloof hem eigenlijk niet meer.

 

Routier was namelijk ook de eerste die (wel via via) meemaakte dat er een oostblokchauffeur (natuurlijk)  een bekeuring heeft gehad in Frankrijk, je weet wel, dat land die tot een jaar cel en boetes tot 30.000 euro uitschtijft voor het doorbrengen van je weekendrust in je cabine.

 

Ik geloof he gewoon niet. En een Roemeen die met een auto zonder remmen word weggestuurd, sorry hoor, dat gaat er bij  ij niet in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ 

Misschien cursusonderdeel van de code 95 in Roemenië. :D

 

Heb via via via  ergens gehoord dat er een code 95 opleider in Roemenië binnenkort start met een cursus " verlonen in het buitenland". Je leert dan hoeveel salaris je in welk land moet krijgen. De belangstelling voor deze cursus schijnt enorm te zijn. Deze cursus wordt naar verluid momenteel ook al in Hongarije voorbereid. Maar ik sta niet in voor de juistheid van dit bericht. Zoals gezegd heb ik het alleen van horen zeggen. Dat schijnt voor het posten op dit forum overigens geen bezwaar te zijn. :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ 

Misschien cursusonderdeel van de code 95 in Roemenië. :D

 

Heb via via via  ergens gehoord dat er een code 95 opleider in Roemenië binnenkort start met een cursus " verlonen in het buitenland". Je leert dan hoeveel salaris je in welk land moet krijgen. De belangstelling voor deze cursus schijnt enorm te zijn. Deze cursus wordt naar verluid momenteel ook al in Hongarije voorbereid. Maar ik sta niet in voor de juistheid van dit bericht. Zoals gezegd heb ik het alleen van horen zeggen. Dat schijnt voor het posten op dit forum overigens geen bezwaar te zijn. :p

Heb na gevraagd bij mijn buurman is een Roemen Heeft een bedrijf in Roermenie Maar werkt veel in Nederland  

 

Code 95 Kan iedereen krijgen zo lang ze gekeurd zijn in Roemenië Wat het kost weet ik niet

 

De spelregels zijn heel anders als in Nederland

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek

Ik heb nog nooit gehoord, dat een vervoerder een verbod gehad heeft om een bepaald land in te mogen..... Mompel iets van vrij verkeer van goederen en zo.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb je het Ome Jan gevraagd wat het gekost heeft, of heeft die het je ingefluisterd, wat het gekost heeft is volgens mij het grootste geheim van Ome Jan.

 

Maar klopt, het was geen verbod, enige was dat alle wagen driedubbel gecontroleerd werden voordat ze naar de overkant mochten, maar ja het is en blijft een boefje, en ik mag hem wel hoor,

is een aardige kerel in de omgang, alleen je moet goed luisteren naar wat die zegt anders versta je hem niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden