europeaan 10182 Bericht rapporteren Geplaatst 19 februari 2015 Restaurant Passant heeft Moerdijk in zijn adres staan,het bevind zich echter niet in t dorp,maar op het industrie terrein..................lees meer:( bron) http://www.bndestem.nl/extra/eten/restaurant-passant-is-een-moerdijks-geheimpje-1.4773833 Hier: http://goo.gl/maps/7eH9f Wie kent m ??????? Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Marotrans 8366 Bericht rapporteren Geplaatst 19 februari 2015 Ikke niet... Maar de resencies zijn goed, en aangezien je zelf het dichtste bij woont... Hup hup, maak ons blij! Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
europeaan 10182 Bericht rapporteren Geplaatst 19 februari 2015 Ik ga er wel n bakkie doen als ik in de buurt ben. 2 Marotrans en road train klikten hier op Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
road train 5293 Bericht rapporteren Geplaatst 29 september 2016 Ik ga er wel n bakkie doen als ik in de buurt ben. ben je er al geweest Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
corydon 16896 Bericht rapporteren Geplaatst 29 september 2016 Peter is nogal stil de laatste tijd, hoop dat hij gezond is. 1 road train klikten hier op Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
road train 5293 Bericht rapporteren Geplaatst 30 september 2016 ben je er al geweest of hij kan het niet vinden 1 Reindert klikten hier op Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Reindert 852 Bericht rapporteren Geplaatst 30 september 2016 Het restaurant is daar nog steeds, en open! En miss is Europeaan geen lid geweest, van de padvinders Restaurant Passand Moerdijk Openingstijden: Vandaag geopend · 09:00–23:00 vrijdag 09:00–23:00 zaterdag Gesloten zondag Gesloten maandag 09:00–23:00 dinsdag 09:00–23:00 woensdag 09:00–23:00 donderdag 09:00–23:00 {C} {C} Telefoon: 0168 330 013 Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
europeaan 10182 Bericht rapporteren Geplaatst 30 september 2016 (bewerkt) Hij is volgens mij net als paar anderen hier, ook nog lid van het forum van de Finse kerstman. Hij beunt ook nog, dus dan heb je niet veel tijd, en wordt het stil IK beun niet Reidert,ik heb nog n deeltijd baan (deze week een uurtje of 50). Waarvan alle sociale lasten en belastingen door mij afgedragen worden Verder ben ik ook behoorlijk actief op verschillende fora,waaronder het caravanforum.nl ( en nog n paar) omdat wij in de zomermaanden actief met de caravan erop uit trekken,het komende jaar 4 weken naar midden en zuid Italie,(Roma staat op tb lijstje,en misschien de kust van Amalfi) Dank zij mijn deeltijdbaantje kan ik mijn vakantie met de caravan bekostigen,door mijn afdrachten ondersteun ik het Nederlandse sociale stelsel . En ondersteun tegelijkertijd ook de Italiaanse Franse en Duitse economie ,zodat die weer geld hebben om in Nederland spullen te kopen ,wat onze Nederlandse exportpositie weer versterkt. T zal niet gebeuren,maar áls onze koning ,met zijn leuke vrouw,morgen bij mij voor de deur staat ,om mij een medaille op te spelden zou t me eigenlijk niks verwonderen. O ja; who the f*ck is de kerstman. Edit: ik kom wekelijks op Moerdijk en zal er eens een bakkie gaan doen,dat kan er wel vanaf. 30 september 2016 bewerkt door europeaan 7 ec300, trieftol, SPL en 4 others klikten hier op Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
europeaan 10182 Bericht rapporteren Geplaatst 1 oktober 2016 Vergis ik me ? er zijn hier blijkbaar wat postings gewist in dit draadje. Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Knoalster 2594 Bericht rapporteren Geplaatst 1 oktober 2016 Je geheugen kan nog een tijd mee Peter, je vergist je helemaal niet. Hier het een en ander maar verwijderd, tenslotte gaat het hier over dat restaurant op de Moerdijk. Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
europeaan 10182 Bericht rapporteren Geplaatst 1 oktober 2016 Je geheugen kan nog een tijd mee Peter, Gelukkig,,, Wijn blijkt t geheugen dus niet aan te tasten,althans niet in de mate die sommige deskundigen ons willen laten geloven . 1 Knoalster klikten hier op Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
europeaan 10182 Bericht rapporteren Geplaatst 2 oktober 2016 Peter is nogal stil de laatste tijd, hoop dat hij gezond is. No problem hoor Ibo,ook mijn brughoektumor is onder controle. 1 tiny klikten hier op Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites