Spring naar bijdragen
europeaan

Moerdijk Industrieterrein

Recommended Posts

Het restaurant is daar nog steeds, en open! En miss is Europeaan geen lid geweest, van de padvinders :D 

Restaurant Passand Moerdijk

Vandaag geopend · 09:00–23:00

vrijdag 09:00–23:00 zaterdag Gesloten zondag Gesloten maandag 09:00–23:00 dinsdag 09:00–23:00 woensdag 09:00–23:00 donderdag 09:00–23:00

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hij is volgens mij net als paar anderen hier, ook nog lid van het forum van de Finse kerstman. Hij beunt ook nog, dus dan heb je niet veel tijd, en wordt het stil :D  

IK beun niet Reidert,ik heb nog n deeltijd baan  :D (deze week een uurtje of 50).

Waarvan alle sociale lasten en belastingen door mij afgedragen worden :angel:  :angel:  :ok:

Verder ben ik ook behoorlijk actief op verschillende fora,waaronder het caravanforum.nl ( en nog n paar) omdat wij in de zomermaanden actief met de caravan erop uit trekken,het komende jaar 4 weken naar midden en zuid Italie,(Roma staat op tb lijstje,en misschien de kust van Amalfi)

Dank zij mijn deeltijdbaantje kan ik mijn vakantie met de caravan bekostigen,door mijn afdrachten ondersteun ik het Nederlandse sociale stelsel .

En ondersteun tegelijkertijd ook de Italiaanse Franse en Duitse economie ,zodat die weer geld hebben om in Nederland spullen te kopen ,wat onze Nederlandse exportpositie weer versterkt.

T zal niet gebeuren,maar áls onze koning ,met zijn leuke vrouw,morgen bij mij voor de  deur staat ,om mij een medaille  op te spelden zou t  me eigenlijk niks verwonderen. :D

O ja; who the f*ck is de kerstman. :cool:  :cool:

Edit: ik kom wekelijks op Moerdijk en zal er eens een bakkie gaan doen,dat kan er wel vanaf. LOL

bewerkt door europeaan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden