Spring naar bijdragen
Gast routier

Chauffeur laat auto onbeheerd achter

Recommended Posts

Gast routier

Of met de volgende foto's (komende van het internet) problemen opgelost worden valt te bezien, maar soms vraag ik mij toch af, wat het verhaal achter een foto is.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

post-358-1424778312,7672_thumb.jpg

post-358-1424778329,4094_thumb.jpg

post-358-1424778357,4723_thumb.jpg

post-358-1424778379,288_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weer zoiets, wat klopt er wel en niet van het verhaal, men neemt nu al aan dat er dingen gestolen zijn, wie zegt dat ze er in gezeten hebben, dat het een zwijnen stal is staat buiten kijf,

maar als ik het zo zie gooit deze chauffeur zijn rotzooi in ieder geval niet uit het raam, wat steeds meer personen wel doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Moeilijk moeilijk moeilijk weer, goed lezen...

Dat een foto niet altijd het verhaal wil of kan vertellen.

Misschien had hij al maanden niet betaald gekregen, had ik misschien hetzelfde gedaan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

raar. zijn gasbrandertje staat er nog. dat matras ziet er wel heel kapot uit. verder lijkt het een vuilnisbelt, je moet er maar in willen rijden.

maar werkt die wessels almelo dan met oostblokkers. ken het bedrijf eigenlijk niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

raar. zijn gasbrandertje staat er nog. dat matras ziet er wel heel kapot uit. verder lijkt het een vuilnisbelt, je moet er maar in willen rijden.

maar werkt die wessels almelo dan met oostblokkers. ken het bedrijf eigenlijk niet.

Ja....Hongaren

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

azo. dacht die werkt gewoon met nederlanders. maar toch niet dus. hongaren zijn tegenwoordig ook niet meer zo goedkoop toch? net als polen. bij vos in oss rijden zoals ik het zie nu veel roemenen. denk de polen werden te duur.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Men werkt er bij mijn weten nog wel met Nederlanders.

Maar het aantal neemt rap af.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Men werkt er bij mijn weten nog wel met Nederlanders.

Maar het aantal neemt rap af.

idd werken nog nederlanders alleen op buitenlandse bestemmingen dus hongaren

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Afijn, ik zie toch wat positieve punten aan dit verhaal.

Als eerste blijken deze oosteuropese chauffeurs dus NIET uitgebuit te worden. Duidelijk, want de man had de keus en hij heeft er voor gekozen naar huis te gaan. Niemand die hem aan zijn stuurwiel vast heeft gebonden dus.

Dan komt deze avonturier waarschijnlijk NOOIT meer onze kant op om bij een nederlandse baas zijn geluk te beproeven. Die heeft zijn lesje echt wel geleerd. En waarschijnlijk waarschuwt hij al zijn vrienden om toch vooral uit Nederland of bij nederlandse bazen weg te blijven.

Een win/win situatie dus. Die auto wordt wel weer gereinigd. Wonderlijk genoeg hoe ze zo'n ranzig hok nog kunnen opknappen. En 1 gelukkige houdt er nog een werkende gasbrander aan over!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Misschien is hij naar huis gegaan omdat hij zich WEL uitgebuit voelde Robniat. ;)

Maar dat hij de ... er in had geloof ik sowieso wel.

Zo leuk is het niet om van vrijdagmiddag tot maandagmorgen op een troosteloos industrieterein te vertoeven.

Zeker niet als je weet dat je werkgever zich verrijkt met je aanwezigheid.

Die gasten zijn echt niet achterlijk hoor.

bewerkt door routier

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Of wel. Je moet niet op een parking staan, je zou ook ergens je kunnen vermaken, zeker in NL waar overal openbaar vervoer is. Maar ja, je moet wel wat initiatief hebben.

Deed dat zelf ook, zeker in de zuidelijke landen. Kwam gewoon tijd tekort als je een weekend ergens stond. Genoeg te doen en zien.

bewerkt door corydon

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Kan wel ongeveer bedenken wat er gebeurt is maar dat valt onder speculeren

Waar denk jij dan zo al aan?

Ik kan mij niet anders voorstellen dan dat hij er geen zin meer in had.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

die trekker op de foto, is die ook van wessels? weet iemand wat het voor trekker is? iveco? nieuw model volvo? aan de stoel op foto 3 te zien een Volvo. maar dan zo'n nieuw model al?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

die trekker op de foto, is die ook van wessels? weet iemand wat het voor trekker is? iveco? nieuw model volvo? aan de stoel op foto 3 te zien een Volvo. maar dan zo'n nieuw model al?

Scania......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Of wel. Je moet niet op een parking staan, je zou ook ergens je kunnen vermaken, zeker in NL waar overal openbaar vervoer is. Maar ja, je moet wel wat initiatief hebben.

Deed dat zelf ook, zeker in de zuidelijke landen. Kwam gewoon tijd tekort als je een weekend ergens stond. Genoeg te doen en zien.

Dat OV is, buiten de Randstad, in de weekends al aardig uitgekleed.

Daarbij, zo'n uitje kost geld en het is de vraag of de onk dat allemaal wel dekt..

Blijft een vreemd verhaal.. maar misschien is er op het thuisfront iets gebeurd wat de nodige haast met zich meebracht.. Al is het dan niet logisch om de boardcomputer etc.. mee te nemen..

----------- Ander vraagje.

Mag je als chauffeur ook zomaar een dag of wat bij je lading wegblijven als je een weekend over staat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

azo. dacht die werkt gewoon met nederlanders. maar toch niet dus. hongaren zijn tegenwoordig ook niet meer zo goedkoop toch? net als polen. bij vos in oss rijden zoals ik het zie nu veel roemenen. denk de polen werden te duur.

Oekraïners doen ook al mee bij Vos, als ik meneer Atema moet geloven op zijn Facebook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar hoe gaat dat dan? Dat (oekraine) is geen EU. Maar er zijn er ook genoeg die met moldaviers werken, en dat is ook geen EU. Dan moet je toch werkvergunning aanvragen? En die krijg je als je kan laten zien dat je geen ander personeel kan vinden. Maar met roemenie en bulgarije erbij, en dan geen personeel kunnen vinden, dat is ook beetje raar toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja? En dan op oekraiense of moldavische vergunning rijden? Dan mag je niet zomaar binnen de EU blijven rijden. Niet zonder CEMT (?) vergunning.

En collegiale inlening gaar dan ook niet op want dat is ook niet toegestaan met landen van buiten de EU.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites