Spring naar bijdragen
harteloos

Wie kent 4 You logistics

Recommended Posts

Ben ik toch ietsje sterker.......kan wel 2900 beuren......mss iets vaker naar de sportschool gaan  :D

2900 wat?

Ik kom er ook regelmatig maar bij de een beur ik 60 en de ander weer 80......

Maar 2350 en 2900.... :confused:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Ging geloof ik over euro's :D .......maar 2350 euro vind ik nogal Harteloos

Ik meen dat EJD hier wel eens wist te melden dat er Nederlandse chauffeurs zijn die voor veel minder vast loon aan de slag gaan.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ging geloof ik over euro's  :D  .......maar 2350 euro vind ik nogal Harteloos 

Dat ligt er aan wat je er voor moet doen. Als je 40 uur per week maakt en iedere avond thuis bent is het een droom salaris.

Als je hiervoor de hele maand van huis bent is het wel erg mager ja...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Dat ligt er aan wat je er voor moet doen. Als je 40 uur per week maakt en iedere avond thuis bent is het een droom salaris.

Als je hiervoor de hele maand van huis bent is het wel erg mager ja...

Daar heb je gelijk in

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je bent in dienst van een payroll bedrijf en je rijdt gewoon op het buitenland

Dan moet je er niet aan beginnen. Er is/komt zat werk los de komende tijd dus de tijd dat er chauffeurs zijn die voor dit soort salarissen aan het werk gaan is voorbij.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja als er nog onkosten bovenop komen is het heel goed. zitten die al in die 2350, wat ik wel denk, is het magertjes. ligt eraan of je er veel voor moet doen of niet. maak je maar dagen van 9 uur en elk weekend thuis, dan goed, wat shompie zegt. heb je elke dag 13-15 diensturen en sta je weekends over, dan is het wel mager. maar denk roemenen en bulgaren staan er wel voor in een rij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb er van de week een discussie over gehad met iemand die wel eens wat deed met Bulgaarse en Roemeense chauffeurs.

Die vertelde mij dat de "goeie" chauffeurs echt niet meer voor een schijntje aan het werk gingen en dat die zichzelf echt wel "duur" konden verkopen. Goede chauffeurs worden namelijk schaars, ook de goedkope. De goede chauffeurs zitten meestal al bij de betere bedrijven. Wat er over blijft zijn degene die in het nieuws komen omdat ze er op een of andere manier een zooitje van gemaakt hebben. Die krijgen dan ook maar weinig betaald.

Iets met apen en bananen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit klinkt ook top. als je als zzp-er je geld wil verdienen. 45 dagen is snelle betaling? wat is dan standaard? er was toch een wet doorgekomen die zei dat je binnen 30 dagen moest betalen? Denk dit is meer iets van in de de drup in de regen komen. wal in sloot is iets te positief gedacht. hele diepe sloot misschien.

Charters / zzpers gezocht

Charters / Eigen rijders gezocht Wij zoeken charters / enigenrijders Bent u geïnteresseerd en voldoet u aan onderstaande eisen? Eisen die gesteld worden aan de functie van chauffeur: U bent in het bezit van een geldig rijbewijs CE en chauffeurspas. U heeft een goede rijvaardigheid; internationale ervaring is een pré. Een transportvergunning. U heeft een zeer flexibele instelling en bent bereid van huis te zijn van maandag tot vrijdag. U bent representatief in voorkomen en gedrag. Wij bieden prettige en correcte samenwerking.Snelle betaling van 45 dagen ZZP-ers. Bij het goed verlopen van de samenwerking is een snellere betaling mogelijk. Wij komen graag in contact met goede ZZP-ers! Bent u Zelfstandige Zonder Personeel (ZZP) of eenmansbedrijf. Wij hebben werk door geheel europa. Neem contact met ons op 06-22227215 of mail naar djtransport.info@gmail.com

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit klinkt ook top. als je als zzp-er je geld wil verdienen. 45 dagen is snelle betaling? wat is dan standaard? er was toch een wet doorgekomen die zei dat je binnen 30 dagen moest betalen?.

Hier staat wel iets over die wettelijke betalings termijn,

Betalingstermijnen wettelijk vastgelegd
Standaard termijn is 30 dagen, maximum is 60 dagen
Betalingstermijnen tussen bedrijven onderling en tussen bedrijven en overheden zijn wettelijk vastgesteld. Per 16 maart 2013 is de nieuwe wet van kracht.

Business-to-business (B2B)
Als je contractueel niets regelt, moet binnen 30 dagen na de factuurdatum worden betaald. In de overeenkomst mag een langere betaaltermijn van maximaal 60 dagen worden afgesproken.
Een betalingstermijn van langer dan 60 dagen is alleen toegestaan als aangetoond kan worden dat dit voor geen van beide partijen nadelig is.

Bedrijven en overheden

Ook betalingen tussen bedrijven en overheden moeten binnen 30 dagen na de factuurdatum worden betaald. Afwijken van deze termijn is vrijwel niet mogelijk.

Geen of te late betaling
Betaalt je tegenpartij de factuur niet of te laat? Dan mag je een standaardvergoeding voor incassokosten vragen. Je hoeft hiervoor geen aanmaning te sturen. Heb je niets afgesproken over de hoogte van de vergoeding? Dan is de vergoeding een percentage van de rekening. Het minimumbedrag van de vergoeding is 40 euro. Daarnaast mag je wettelijke rente in rekening brengen.

Minimumbetalingstermijn
Er is en er komt geen wettelijke minimumbetalingstermijn. Je maakt hierover zelf afspraken met de tegenpartij. Je kunt zelfs afspreken vooraf te betalen. Hierbij geldt dat de betalingstermijn niet onredelijk mag zijn.

Per 16 maart 2013
De wet geldt voor alle bedrijven en overheden in Nederland. De wijziging gaat in per 16 maart 2013. Dit is de datum waarop het wetsvoorstel ter uitvoering van de richtlijn uiterlijk in werking moet zijn getreden.

Bron: Ondernemersplein

Bron:http://www.mkbservicedesk.nl/7291/betalingstermijnen-wettelijk-vastgelegd.htm

bewerkt door scania 440

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Plek zat om te parkeren.

https://www.google.nl/maps/place/Heikantsehoeve+71,+5258+TS+Berlicum/@51.684476,5.446204,3a,75y,344.95h,68.34t/data=!3m4!1e1!3m2!1snjKmOiYGMgtXN2fHmUR33Q!2e0!4m2!3m1!1s0x47c6e4f61040984d:0xffd939cbbddcdddb

Deze bedrijven staan ook op hetzelfde adres ingeschreven:

http://www.poltransport.nl/

http://www.oijenlogisticservices.nl/Home/

http://www.eurohandelservice.nl/

Hakon Transport en Logistiek

Nelleveld B.V., Heikantsehoeve 71, 5258TS BERLICUM

V. Transport B.V., Heikantsehoeve 71, 5285 TS Berlikum   

http://www.exportcarshop.nl/

http://www.abautomobielen.nl/

ZUK Betermeubels, Heikantsehoeve 71, 5258TS, Berlicum

Bedrijven genoeg, zullen ook wel een keer een vacature hebben.

bewerkt door goudvis

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Best moeilijk ja, lees het als vervolg op jou post, misschien lukt het dan, je kan het ook lezen dat niet al die duizenden werklozen in 1 wijk/stad/dorp wonen.

Sorry de postings gingen mij inteligentie niveau even te boven.

Maar als ik het goed begrijp. Er word gezegd dat er gerust wel een vacature zal zijn terwijl er een hele rij namen van bedrijven voorbij komt. Dan reageer ik, er zitten zat mensen thuis. Daar bedoel ik mee, lekker solliciteren....

En dan begin jij over dezelfde wijk of zo. En ik moet lezen, sorry dat het even boven mijn niveau uitsteeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jou zins opbouw is zo van laat maar dat solliciteren, want er zitten er toch al duizenden werkloos thuis, dus daar reageer ik op met wel doen want die azen niet allemaal op die ene vacature in jou buurt.

Ik ben zeker van het reageren als het nodig is, ik sta ook binnen bij bedrijven, ken er ook 1 die willen reiskosten vergoeding om ergens te gaan solliciteren of inschrijven bij een UZB, ik geloofde mijn oren niet toen die het tegen me zei.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

2350 euro ex onkosten is goed betaald  :D

Mooie website  >> klik << 

En voor zo'n webpagina betaald hij/zij een godsvermogen? Volgens mij komt hij/zij uit Leiden, want daar schijnt ene Jan te wonen en die maakt zich er vanaf............................juist ja!

NB, staat weer een adv. bij T.o.l. maar nu geen website vermeld, zou het toch teveel kosten om die ene webpagina in de lucht te houden?

Grt. Henry

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites