[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Theo Daling (Rolstoelpiloot)


Schots en Scheef

Recommended Posts

  • Forumlid

Nooit meer zwaaien naar Theo op het viaduct bij Assen , een van zijn vaste stekkies waar hij prachtige foto's maakte .

Het ga je goed daar boven kerel , en bedankt voor wat je voor menigeen betekent hebt

Fam. en vrienden gecondoleerd en sterkte met dit grote verlies  

 

 

post-115-0-16566100-1425631605_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ja hij kreeg gister last van steken bij zijn hart en last van zijn kaak hij dacht dat het een hyperventilatie aanval was. maar achteraf blijkt dat hij vocht om het hart had. Ze zijn tijden aan het reanimeren geweest en hebben geprobeerd het weg te halen om het hart ruimte te geven. Maar was vergeefs. Hij is overleden

Dit bericht kreeg een forumlid van zijn vriendin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een schok om te lezen dat Theo zo jong zo plotseling het leven heeft gelaten. Theo stond bekend om de goede kwaliteit foto's die hij hier en op andere sites plaatste. Ik wens de familie veel kracht in de komende tijd om het verlies een plaats te geven.

 

Theo zal gemist worden.

 

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt me al meer op dat diverse leden niet meer reageren, dit kan dus ook.

 

Heb je niet gekend Theo, maar wel een paar keer vette 'grinnik' gedaan als ik iets van je las.

 

R.I.P. man, je zult gemist worden.

 

Sterkte aan de nabestaanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb een x uitgenodigd om hier koffie te drinken als hij in de buurt was is ook gebeurd. Mocht graag zijn fotos bekijken altijd ook zijn reacties waren goed om te lezen.

Sterkte aan zijn familie en vrienden.
R.I.P theo je zult zkr gemist worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gast DieRooie

Ik moest even diep graven, maar deze man heeft jaren geleden een paar prachtige foto's van mijn auto gemaakt en op verzoek opgestuurd, heeft jaren thuis aan de muur gehangen in mijn kantoortje....

ik hoop dat het gezin de kracht kan vinden om het verlies te dragen en te verwerken.

Gr Teun

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden