Spring naar bijdragen
Pierre

Baraque de Fraiture (Vielsalm), Aux Massotais

Recommended Posts

Afgelopen donderdagavond bij hotel Aux Massotais gestaan, ook wel bekend als 'de Camping'.

Is me zeer goed bevallen: ruime keuze op de menukaart voor normale prijzen, goed en verzorgd sanitair/douches, maar bovenal een gezellig restaurant. Een Nederlands echtpaar beheert het hotel en de camping die er achter aan vast ligt, dus alles gewoon in je eigen taal.
Voornamelijk Nederlanders en wat Belgen die er staan, parkeerruimte is echter vrij beperkt, 10-15 auto's.
Beslist een aanrader en ik ga er de volgende keer zeker weer naar toe.

post-427-0-37575700-1425743827_thumb.jpg

Gelegen parallel aan de E25 Luik richtng Luxemburg, afrit 50 La Roche-en-Ardenne (Baraque Fraiture).
Komende vanaf Luik bovenaan links autobaan over, op de rotonde rechtsaf N30 op die parallel loopt aan de E25, na 1,5 km. Hotel Aux Massotais

https://www.google.nl/maps/place/Aux+Massotais/@50.2422142,5.7377127,14z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0x62c210582b5db601

bewerkt door Pierre

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Denk dat hij deze reclame liever niet ziet.... Hij wil namelijk geen echte routier of iets dergelijks worden.

Maar het is idd een heel goed restaurant met prettige sfeer, en vriendelijke mensen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Denk dat hij deze reclame liever niet ziet.... Hij wil namelijk geen echte routier of iets dergelijks worden.

Maar het is idd een heel goed restaurant met prettige sfeer, en vriendelijke mensen.

Oeps... :(

Niet eens aan gedacht. Ik was zo content, dacht de beste man een handje te helpen met wat reclame...

Wat mij betreft mag het er ook weer vanaf, geen punt Corné.

bewerkt door Pierre

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Denk dat hij deze reclame liever niet ziet.... Hij wil namelijk geen echte routier of iets dergelijks

Pierre was toch ook welkom? ;)

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ze Pierre binnen laten EN te eten geven dan leggen ze de lat niet echt hoog..... :D  :D

Nou moet je het er allemaal weer vanaf trainen Pierre....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast fleur

Is jaren lang de 'thuis basis' geweest tijdens de kerstbomen race !

Heb je de 'cafe Liegeois' geprobeerd Pierre ?

Heerlijk als 'íe de open haard ook nog eens aansteekt !!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites