[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

MATS 2015. (truck show)


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Een 8 asser heavy haul, dat is dus een company truck, oftewel, een chauffeur in loondienst rijd ermee. Hij vertelde dat ie pas af gemaakt is, ze doen er 6 maanden shows mee, daarna gaat ie full time werken....

iQFRjD.jpg

 

3BW8WX.jpg

 

Ze hebben het in het bedrijf zelf gebouwd en was nog niet helemaal af....

rkCUgy.jpg

 

wK8t1P.jpg

 

R11rBA.jpg

 

9aNP78.jpg

De chauffeur die met me praate was 24 jaar. :(  :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die man met zwart T shirt is de eigenaar, en heeft het helemaal zelf gebouwd, hij is ook eigenaar van een transport bedrijf en doet voornamelijk planning en in de garage werken.

24KdrJ.jpg

 

C8T9Ja.jpg

 

Let op waar alle schakelaars zitten....

NXnS2S.jpg

 

Suicide doors, zo noemen ze die als t schanier aan de achterkant zit.

HNy7fC.jpg

 

De Dash.....

JEPjQ8.jpg

 

En een heel kort filmpje van de dash. Hij vertelde me dat ie op een morgen wakker werd met dat idee..... En maakte het hemzelf.

https://youtu.be/DIsu2Wu3fY0

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast DieRooie

Mmooie foto's weer ibo

sta er elke keer weer van te kijken hoeveel werk erin gaat zitten en wat het kost, maar ach een hobby mag wat kosten toch LOL

btw super leuk dat filmpje wat je mij stuurde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is een tijd rovende hobby. En sommige kwamen door de sneeuw, lees zout, naar de show gereden, we hadden maandag weer sneeuw hier.... En zaterdag daarvoor was het 21 C. :rolleyes:  Werd vannacht wakker van wat onweer, regende hard, dat betekent dat ze weer helemaal opniew kunnen beginnen met poetsen.

 

Paar fotoos, de rest vanavond, moet zometeen weg naar de ceremonie, kan daar niet te laat zijn.

 

n2B25h.jpg

 

Zwart licht blauw, mooie kleur combinatie.

hyR4mY.jpg

 

VKGIGX.jpg

 

ZCAfWU.jpg

 

uEWQuO.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jammer dat zoveel fotoos niet echt goed zijn, ga vanavond de camara eens goed proberen in te stellen.

 

Deze KW is van bouwjaar 1972..... De eigenaar is 28, en heeft die truck helemaal gerestaureerd, gespoten, alles zelf gedaan, hij staat daar op de foto. Truck stond ergens weg te roesten vertelde hij.

cgGKWX.jpg

 

Zet daar maar eens naast mercedes ofzo uit 1972....

LDJylb.jpg

 

 

Ouwe Mack, zoiets rijde ook lang in Belgie rond.

usPH4Z.jpg

 

OMWRai.jpg

 

FRD0B7.jpg

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Speciaal voor ons forum lid die rooie......

jbR19A.jpg

 

Als alles meezit rijdt hij spoedig voor dit bedrijf.

NGIhah.jpg

 

FmSbfa.jpg

 

Ze hebben 50 company trucks en 25 eigen rijders, een flink aantal van hun trucks zien er biezonder fancy uit.

qIPV0y.jpg

 

Dit is Larry, de eigenaar van het bedrijf, overgens getrouwd met een Nederlandse, en hij was zo aardig om iets tegen Teun te zeggen.

https://youtu.be/NtqGeBOxwRk?list=UUp70beI4oW31oGH1BJyXfNQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

First Class. Werkelijk al hun trucks zien er speciaal uit, worden allemaal bestuurd door chauffeurs in loondienst. Die wel van poetsen dienen te houden.....

RNq5M2.jpg

 

Ze winnen vrijwel ieder jaar en besloten om dit jaar niet in te schrijven, enkel te showen. Ze vroegen echt aan me of ik geintereseerd was om voor hun te rijden... Ze zitten een 80 km vanwaar ik woon. Nou vind ik dat, net als de meeste, mooi om te zien, maar doe liever andere dingen in m'n vrije tijd.....

xKhAUY.jpg

 

GdKFEf.jpg

 

Ze rijden hoofdzakelijk bulk trailers.

5rCp9U.jpg

 

9X2tY6.jpg

 

Ja, je ziet het goed, weet niet wat ze vervoeren, maar die bulk tankers zijn dus gekoeld.

mW3P4K.jpg

 

uhSJ8I.jpg

 

kerHfS.jpg

 

Hun website.

http://www.firstclassservices.com/employment/

 

Dit he... Daar houd cory niet zo van.... Ben nog niet in een meeting geweest bij Lucas, en ze doen dat wel regelmatig...

  • attend regular meetings to discuss safety, quality and ideas for improvement
bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kan geen web pagina vinden, maar ze hebben een face book pagina. Hij vertelde me dat ze hoofdzakelijk dak dekking van Virginia naa de noord oost kust rijden, en hout terug.

Was de eigenaar zijn idee, inplaats van een hendel, een wiel.....

Duxc03.jpg

 

kmQWfL.jpg

 

Die Aluminium trailers staan wat bol als ze leeg zijn, maar geladen worden ze wat rechter. Hij heeft dus ook de onderkant dicht gemaakt en een hoop lampjes, maar daarom golft t wat.

xCtpEN.jpg

 

Wie is dat????

VQE6X0.jpg

 

30jZxI.jpg

 

Er word gewoon mee gewerkt, maar als je ongeveer 120.000 dollar geeft is het span van jouw....

wrXgrG.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

HHvaJS.jpg

 

Deze zijn nu ook in Indiana legaal, maar alleen om staal mee te vervoeren. De staal fabriek heeft een goede lobbyist.... Ze kunnen ook in Ohio en Kentucky rijden. Tot voor kort waren ze alleen legaal in Michigan.

SM5zKJ.jpg

 

6FTloI.jpg

 

5jJkpv.jpg

 

Een B train dus.

TnmIfS.jpg

 

sfvncu.jpg

 

Dat is het voor nu, ga misschien zaterdag nog even kijken.

En zoals met alle fotoos, je jat maar raak, mijn mening is, als je niet wilt dat iemand je fotoos gebruikt, dan moet je ze niet op de WWW, internet zetten.

 

Zien jullie nou hoe aardig en vredelievend Amerikanen zijn....

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast DieRooie

Mooie foto's weer, grappig dat je larry gesproken hebt... moest erg lachen om dat filmpje

gelukkig is het grootste deel bij jade standaard auto's , wel allemaal netjes en er wordt ook wel van je verwacht dat je het bijhoudt

die gasten van first class rijden er altijd netjes bij, zou ook mijn ding niet zijn beetje teveel van t goede

er is nog zo'n bedrijf vlgs mij ook uit indiana rijden veel met gastankers, farmers oil , ook altijd super netjes... wel leuk om te zien

geeft t een beetje kleur op de weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden