Spring naar bijdragen
Harrie76

Restaurant 't vliegveld

Recommended Posts

Ik ben hier afgelopen week voor het eerst geweest en ik moet zeggen dat ik me daar goed heb vermaakt.

Douche is iets wat verouderd maar volstaat nog prima en was bovenal schoon.

Eten was van goede kwaliteit en het was ruim voldoende. Vriendelijk personeel die nog eens een praatje maken ipv je bord voor je bakkes donderen zoals dat veel voor komt tegenwoordig.

Parkeer gelegenheid is goed te noemen en ook ruim.

Bewakingsdienst heb ik niet gezien maar dat kan aan mij liggen net als de camera's, die heb ik ook niet gezien...

Ik zal hier zeker nog eens terug komen....

Michiel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bewakingsdienst heb ik niet gezien maar dat kan aan mij liggen net als de camera's, die heb ik ook niet gezien...

Ik zal hier zeker nog eens terug komen....

Michiel

Bewakingsdienst komt 's nachts af en toe overvliegen in een Apache.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ruime parkeerruimte Klopt, bere gezellig Ligt eraan met wie, maar dat is overal zo, betaalbaar Schandalig duuren lekker eten Mag ook wel voor die prijs en prima sanitaire voorzieningen Uit t jaar prik en dan met zo;n zielig automaatje waar de euro's doorheen vliegen. Eén van mijn favorieten in NL

Dit ga jij niet menen! Dan ben ik benieuwd wie die andere favorieten van je zijn in NL. Ik schat in: De Lichtmis, De Meern, De Bult, Op de Vos en Rick's Place.

Onnodig te vertellen dat ik daar echt nooit meer kom. En spreek zeker niet voor mezelf alleen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dit ga jij niet menen! Dan ben ik benieuwd wie die andere favorieten van je zijn in NL. Ik schat in: De Lichtmis, De Meern, De Bult, Op de Vos en Rick's Place.

Onnodig te vertellen dat ik daar echt nooit meer kom. En spreek zeker niet voor mezelf alleen!

Precies 1 keer gestaan wat een ......tent, toen ik het eten ophad, had ik eigenlijk nog wel zin in zo'n portie, gewoon teweinig dus. Maar als je die prijzen ziet voor de extra bakjes met bijna niks erin laat je het wel. Ga de volgende keer toch maar eens kijken bij Miranda denk ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sta er nu meestal verplicht 3x per week,eten is niet slecht..Douchen voor 5 minuten een euro en schoon..Menukaart niet echt groots,maar dagmenu'tje gaat wel als het je aanstaat..Met bestellen uitkijken want voor supplementen betaal je dus gewoon extra voor,en dat vragen ze slinks tussen neus lippen door tijdens het bestellen..En zeggen niet dat je er extra voor moet betalen..En met carnaval ben je ff niet belangrijk,want dan gaan die dronken torren dus voor,en word je aan 1 tafel gezet..Das wel jammer,maar gebeurd wel bij meer tenten..

Maar je kunt er goed staan..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gaat voorlopig nog niet weg daar.
Zijn nog bezig met bezwaarschriften en zo.
Die slagboom is om de parkeerders tegen te houden die niet binnen komen

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat is de reden dan dat ze daar weg moeten? Overlast voor de plaatselijke bevolking?

Trouwens die sluitingstijden voor het oprijden vind ik best wel redelijk. Na 12 uur 's nachts  en in bet weekend. 

Niet dat ik het nu het beste restaurant vindt of zo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei schoenenreus:

Voor wat ik begrepen heb komt er een nieuwe weg te liggen die dwars over de parking zal komen te liggen....

Wat zou daar het nut van zijn? 

De weg vanaf de snelweg is in het verleden al omgelegd en sluit aan op de noordelijke ring om Tilburg,de N 260,de burg Letscherweg.

IK ben zeer benieuwd naar de reden om een weg dwars over de parking van"het vliegveld "te leggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoals het plan nu is is het enkel een enorme verspilling van geld, de weg komt nu aan de andere kant van het restaurant te liggen en wellicht verdwijnen de stoplichten dan.

Hierbij een linkje van de plannen.

https://www.brabant.nl/dossiers/dossiers-op-thema/verkeer-en-vervoer/wegen/wegenprojecten-in-brabant/n282-rijen-hulten-reeshof

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei syme65:

Gaat voorlopig nog niet weg daar.
Zijn nog bezig met bezwaarschriften en zo.
Die slagboom is om de parkeerders tegen te houden die niet binnen komen

Hoorde dat de grond was aan gekocht door het vliegveld en dat ze op zoek waren naar een andere locatie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hoorde dat de grond was aan gekocht door het vliegveld en dat ze op zoek waren naar een andere locatie.
Wat ik hoorde waren ze nog druk met de gemeente bezig...
Maar we gaan het zeker wel horen wat er gaat gebeuren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei syme65:

Wat ik hoorde waren ze nog druk met de gemeente bezig...
Maar we gaan het zeker wel horen wat er gaat gebeuren.

Hij moet daar gewoon weg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei opa bert:

Volgens de gemeente Tilburgkomt er 'n groot industrie terrein onder aan de afslag Gilze , daar zal e,e,a, wel mee te maken hebben .

Dat is volgens mij aan de andere kant van de snelweg. Aan de kant van Gilze zeg maar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites