Spring naar bijdragen
Harrie76

Restaurant 't vliegveld

Recommended Posts

Ik meen me te herinneren dat er een paar jaar gelden ook sprake was van een soortgelijke situatie m.b.t. to Hank.
Daar zou ook het restaurant en een paar woningen moeten verdwijnen vanwege de verbreding of omlegging van de A27. Nooit meer iets van gehoord eigenlijk...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei schoenenreus:

Dat klopt @Pierre, is toevallig een broer van de eigenaar van t vliegveld.

Dat wist ik al, maar er was sprake dat dat restaurant in Hank ook moest wijken voor een nieuwe autobaan.
Ik heb er de laatste twee jaar eigenlijk niks meer over gehoord, misschien dat er verwarring was omtrent Gilze en Hank.
Twee restaurants van een paar broers die beiden plat moeten vanwege uitbreiding of omleggen van een weg. Da's wel erg toevallig lijkt mij...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee je hebt gelijk hoor. Maar denk dat het in Hank voorlopig in ieder geval van de baan is aangezien ze daar een jaar of wat terug nog die geluidswal hebben geplaatst. 

Daar was die overigens ook al niet blij mee.

https://www.bd.nl/werkendam/wegrestaurant-niet-blij-met-geluidsscherm-op-a27~abc6c588/

Vond dit artikeltje nog maar daar wordt niet specifiek iets over het restaurant vermeld. De verbreding lijkt er in ieder geval te gaan komen.

https://www.bndestem.nl/oosterhout/verbreding-a27-en-aanpak-hooipolder-zo-goed-als-rond-minister-zet-handtekening-onder-project~af73d10c/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites