[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Opnieuw illegalen in koeltrailer aangetroffen [+foto]


Henry Neycensas

Recommended Posts

  • Forumlid

Weet je wat mij zo bevreemd aan dit artikel, dat zijn de mensen oftewel de zogenaamde "vluchtelingen" (waarvoor ze vluchten daar heb ik echt geen idee van) dat ze wel beschikken over een iPhone of iets wat er op lijkt en zodoende ook hun positie kunnen bepalen via een GPS, maar als je ze vraagt of ze ook paspoorten bij zich hebben eeeehhhh nee die hebben we niet, maar wel moderne communicatie en dat ze ook zo goed het alarmnummer weten namelijk 112.

Wat ook opvalt is natuurlijk dat ze zich hoogstelijk verbaasden dat het kouder werd in zo'n koeltrailer, hebben ze nog mazzel gehad dat ze niet in een diepvriestrailer zijn gedumpt, dat is pas koud na enkele uren stilzitten of liggen en daar kunnen die frietjes, frikandellen, gehaktballetjes etc. wel meer over vertellen.......... :ja:

 

De bron is van Transport on Line...................

 

http://www.transport-online.nl/site/57190/opnieuw-illegalen-in-koeltrailer-aangetroffen-foto/

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vluchtelingen uit Vietnam.... Dacht dat t daat zo goed ging, economies.

Ze moeten al dat volk terug laten lopen, dan denken ze de volgende keer wel even na.

 

En die gasten uit Iran en Irak, waarom vechten ze niet voor hun land, weg lopen lost t probleem niet op.

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^  oftewel, je snapt er niet veel van  :zegtniets:

Wat ik niet snap is dit.

Ze groeien op in die armoedige zooi, geen eten, een hutje van klei dat zodra t regent verdwijnt, geen kleren, uiteraard geen werk enz. Gewoon heel veel niks.

OK, ze worden ouder, ontmoeten een vriend(in), en wat doen ze, het is een lopende band van babies, de 1 na de andere... en ze hadden al niks......

 

De witte racisten uit t westen onderhouden ze wel....... :rolleyes:

Ze moeten eens een hoop 40ft containers vullen met rits sluitingen... misschien komt t dan ooit nog eens goed daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is in ieder geval wel een steeds groter wordend probleem. in onderstaand linkje zie je dat in plaatsen als Calais de sfeer ook steeds grimmiger word en chauffeurs ook steeds meer recht in eigen handen nemen.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3004283/Shocking-footage-shows-moment-lorry-drivers-kick-punch-stowaway-illegal-immigrants-hiding-truck-Calais.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^  je laat je ware aart zien  :rolleyes:

Ben altijd mezelf Ger. Wat als jij daar zou wonen, zou je dan ook een hoop kinderen hebben? Ik wist van jongs af aan dat er geen junioren zouden zijn, zo fraai is deze wereld ook niet altijd.

Maar kom maar met een tegen argunent. OK, er is oorlog, dan loop je toch niet weg van je familie?????

En Kuwait, Vietnam en Iran, daar gaat t volgens mij niet zo heel slecht, het zijn economiese vluchtelingen, ze willen allemaal naar GB, want hun wetgeving is "fucked up". Hoef je mij niet te geloven, vraag maar aan de gemiddelde engelsman/vrouw.

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Shocking... dat is de titel van dat artiekel. Weet je wat schocking is? Dat de diverse overheden de andere kant op kijken. Als je een muis in je huis hebt, wacht je dan tot er 10.000 zijn, of koop je gelijk een muizeval?

Het muizenprobleem hebben we al: brhttp://www.nu.nl/wetenschap/3970989/prairielandschap-in-zuid-friesland-muizenplaag.htmlon:

 

Hele regio's in Zuid-Friesland zien eruit als ''prairielandschap'' als gevolg van een muizenplaag die de provincie teistert.

Dat heeft Wageningen University maandag gemeld.

Uit satellietbeelden blijkt dat meer dan twaalfduizend hectare grasland door muizen is aangetast.

Door de zachte winter en droge zomer van 2014 is de muizenpopulatie in Friesland volgens het kennisinstituut ''geëxplodeerd''. De knaagdiertjes graven gangen onder het grasland en vreten de graswortels aan. Het gras sterft daardoor af en het veld wordt bruin.

De schade is zo groot dat deze nu op satellietbeelden duidelijk te zien is, aldus de universiteit. De instelling publiceerde maandag beelden van de muizenschade.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

1 Ding, dat ze die gasten zelf uit de opleggers halen, ja, dat is goed, maar om ze nu een trap na te geven, dat vind ik verwerpelijk, laat dat duidelijk zijn. Zou ze eerder een broodje aanbieden, of koffie. Maar wel de oplegger uit....

Komen we weer uit bij wat jij in posting 9 al schreef, de schuld van de overheden. Als een chauffeur een torenhoog probleem heeft wanneer de controlerende instanties ze vinden en de chauffeur in eerste instantie aanhouden en meenemen op verdenking van mensensmokkel, dan is de agressie enigzins wel te voor te stellen denk ik, wanneer je t zelf op t nippertje ontdekt. Heb t zelf nog nooit mee gemaakt, maar zou geloof ik niet met de koffie klaar staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Het zijn hoofdzakelijk politieke vluchtelingen welke voor hun reis naar het beloofde land dik geld hebben betaald aan koppeljongens.

De mensen die het nodig zouden kunnen hebben, komen niet, zijn niet zover onderlegd dat ze weten waar het beter is dan thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Het zijn hoofdzakelijk politieke vluchtelingen welke voor hun reis naar het beloofde land dik geld hebben betaald aan koppeljongens.

De mensen die het nodig zouden kunnen hebben, komen niet, zijn niet zover onderlegd dat ze weten waar het beter is dan thuis.

Politieke vluchtelingen zegt U???? Bedoelt U niet gelukzoekers ????
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Dat vind jij

Is er nooit vertelt Dat je onderweg En zeker niet in België nooit mag stoppen voor naar de boot gaan

Chauffeur die voor de boot nog stoppen Die vragen om problemen

Was in mijn tijd al

Huub

Probeert U dat ook even aan die controleur 20 dagen verder uit te leggen Heer Huub??? Die lacht alleen maar en overhandigt U de kwitantie..... Er zijn namelijk ook chauffeurs die zich aan de rijtijdenwet moeten houden. Pauze maken onderweg is niet omdat de chauffeur dat zo graag wil, maar omdat de wet dat bepaald heeft. En de pauze locatie heeft de chauffeur niet altijd voor het uitkiezen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

1 Ding, dat ze die gasten zelf uit de opleggers halen, ja, dat is goed, maar om ze nu een trap na te geven, dat vind ik verwerpelijk, laat dat duidelijk zijn. Zou ze eerder een broodje aanbieden, of koffie. Maar wel de oplegger uit....

Nu lijk je net op de engelse wetgever.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

als je voor gent pauze neemt is geen probleem.we staan ook regelmatig bij calais in de file voor de shuttle als er weer eens een probleem is dan word je omsingeld door asielzoekers die proberen in de opleggers te komen. als jewat probeert te doen dan slaan ze zo een ruit kapot ze hebben ook al koevoeten bij zich.dus zulke lieve jongens zijn die vliuchtelingen ook niet meer.het beste is wat ik ook gedaan heb niets doen dan bij de franse douane bij co2 te stoppen de hond erlangs en ze eruit laten halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ben ik volkomen niet met jou eens

Heb vrij veel transport op U.K. gedaan

Maar ik mocht in België niet stoppen

En voor vertrek zorgen dat alles goed verzegelt is Wat heel veel vergeten

Daarbij veel gaan tanken voor ze de boot op gaan Vraagt alleen maar om problemen

Volgens de wet is de chauffeur altijd verantwoordelijk Waar heel veel niet bij stil staan

Handen wassen in onschuld is zo gemakkelijk

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ben ik volkomen niet met jou eens

Heb vrij veel transport op U.K. gedaan

Maar ik mocht in België niet stoppen

En voor vertrek zorgen dat alles goed verzegelt is Wat heel veel vergeten

Daarbij veel gaan tanken voor ze de boot op gaan Vraagt alleen maar om problemen

Volgens de wet is de chauffeur altijd verantwoordelijk Waar heel veel niet bij stil staan

Handen wassen in onschuld is zo gemakkelijk

Huub

Huub je weet het mooi te vertellen. Maar dat tijd dat jij op de bok zat is al een tijdje geleden. Helaas zijn de ontwikkelingen niet stil blijven staan. Ik vind het een mooi stukje afschuiven van verantwoordelijkheid van zowel Frankrijk als Engeland om de verantwoording bij de chauffeur neer te leggen. Hun bieden de mogelijkheid niet om veilig te kunnen staan en als dan van die lui in of onder je oplegger kruipen dat is dat jou schuld als chauff en ben jij verantwoordelijk.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De chauffeur is ten alle tijden verantwoordelijk

Dat geld zowel als vliegtuig schip of je neemt zo mensen mee

Vroeger of nu Een vrachtauto loopt nog altijd vooruit En je moet het stuur vast houden

En als je een ongeluk krijgt of wat dan ook Ben je niet verantwoordelijk

Veel chauffeurs hebben een af schuif systeem

En er kan heel veel voor komen worden

Daarom hebben ze het controleren ook uit gevonden

Ben zelf laats nog in Ierland geweest

Deuren op slot En voor ik de trein op ging kijken of er iets verandert was

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is helemaal waar RobNiat maar als je met de regelmaat van de klok al 2km voor de afslag naar de boot of de tunnel al in de file aan het aanschuiven bent is daar weinig kruit tegen gewassen.Trouwens uit de laatste zin van Huub blijkt dat de lieve man totaal niet weet waar die over praat,maar als hem dat gelukkig maakt vind ik het best. De realiteit blijft dat het een probleem is. en in feite alleen maar erger is geworden, zolang je kan blijven rijden valt het wel mee,maar van zodra je in de files verzand doe je er weinig aan. Trouwens die hond aan de Franse kant van de trein is er lang niet altijd en door de Franse scanner kost weer een hoop tijd dus zo heel eenvoudig ligt het helemaal niet. Zelf heb ik er meestal weinig last van omdat wij altijd s'nachts oprijden en op een enkele keer na geen file hebben naar de trein.Trouwens Huub als je op de scuttle staat stap je in de bus en is er verder niets meer te controleren, is verder ook vrij zinloos want dan ben je de Engelse douane voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden