[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Twee BV's Hat transport Stadskanaal failliet verklaard


Recommended Posts

  • Forumlid

STADSKANAAL - [update 12:18 uur] Voor de rechtbank van Noord-Nederland zijn op woensdag 24 maart Hat Internationaal Transport BV en Hat Internationaal Trucking BV failliet verklaard. De beider BV's zijn gevestigd aan de Stelmaker 13 in Stadskanaal.


De reden voor het faillissement moet volgens de curator gezocht worden in de crisis en de marges die in de transportsector enorm onder druk staan. Volgens de eigenaar van het bedrijf was het moeilijk het hoofd boven water te houden, aldus curator mr. Waninge van Plas Bossinade Advocaten N.V.


In totaal werken bij beider BV's 32 werknemers.


 


 


http://www.transport-online.nl/site/nl/57316/twee-bvs-hat-transport-stadskanaal-failliet-verklaard-update/?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed#.VRLMMAOo7ug.facebook


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast peter-opc

Er word gewoon door gewerkt heb ik begrepen....

 

Bij het bedrijf wordt momenteel nog gewoon doorgewerkt. De curator is op zoek naar doorstartkandidaten en heeft wel de intentie om een doorstartmogelijkheden te onderzoeken indien zich kandidaten melden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Met allemaal ouwe euro3 auto's naar de bootjes bovenin Duitsland rijden zal een flinke berg maut kost.. En dat dan ook nog is voor DSV lijkt me helemaal geen vetpot

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wel superdik! Die oude 580er van Oldenburger met die staanders zal toch wel al dik 2 miljoen gelopen hebben met zn BG kenteken en klappert nog lekker in de rondte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die HAT was toch al vaker failliet? Meen dat er nog ergens een topic over was

Zoon lief start door met 2 nieuwe BV, s op zijn woonadres , dus geregiseerde faillissement van Toon Heybeek

 

HAT Internationale Transport Service B.V. Goederenvervoer Noorderdiep 11, Stadskanaal 61474215

 

Naam: HAT Internationale Trucking Service B.V.

Vestigingsadres: Noorderdiep  11  

Vestigingsplaats: 9501XA  Stadskanaal

KvK-nummer: 61473812 

Vestigingsnummer: 000030572975

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoon lief start door?

En blijft hij dan ook doorrijden met die ouwe meuk?

Zal het mij benieuwen hoe lang hij het nu volhoud.

Misschien wel met Oost Europeanen op de bok.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Daarom probeerde hij het een paar jaar geleden ook al met bepaalde plantjes op zolder . Maar daar kwam oom agent ook achter.

Ah, een agrarier op de auto......

Of een chauffeur met groene vingers.....

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

STADSKANAAL - [update 12:18 uur] Voor de rechtbank van Noord-Nederland zijn op woensdag 24 maart Hat Internationaal Transport BV en Hat Internationaal Trucking BV failliet verklaard. De beider BV's zijn gevestigd aan de Stelmaker 13 in Stadskanaal.

De reden voor het faillissement moet volgens de curator gezocht worden in de crisis en de marges die in de transportsector enorm onder druk staan. Volgens de eigenaar van het bedrijf was het moeilijk het hoofd boven water te houden, aldus curator mr. Waninge van Plas Bossinade Advocaten N.V.

In totaal werken bij beider BV's 32 werknemers.

 

 

http://www.transport-online.nl/site/nl/57316/twee-bvs-hat-transport-stadskanaal-failliet-verklaard-update/?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed#.VRLMMAOo7ug.facebook

 

aantal jaren terug in willebroek bij de truckwash 3 van die chauffeurs gesproken in hun kings club jasje.

gevragen wat ze verdienden.

2 liepen er weg en de andere gaf als antwoord c1!1

nee ik vroeg wat je verdiende,niet in welk voetbalelftal speelt.

tja dan kun je het lang volhouden met zo,n chauffeurs.

maaaaaar,wel met een fee8 he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

aantal jaren terug in willebroek bij de truckwash 3 van die chauffeurs gesproken in hun kings club jasje.

gevragen wat ze verdienden.

2 liepen er weg en de andere gaf als antwoord c1!1

nee ik vroeg wat je verdiende,niet in welk voetbalelftal speelt.

tja dan kun je het lang volhouden met zo,n chauffeurs.

maaaaaar,wel met een fee8 he!

Sprak die zelfde chauffeur en die zei ik heb daar net iemand wijs gemaakt dat ik c1 betaald krijg!'!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

heybeek transport - Stadskanaal

 

Wij zoeken gemotiveerde mensen die flexibele werktijden geen probeem vinden.

 

We bieden vaste auto aan en afwisselend werk op benelux en scandinavie.

 

U moet in het bezit zijn van rijbewijs C en E en chauffeurs diploma.

 

Voor interesse kunt u ook altijd vrijblijvend bellen naar 0599-652001

 

https://www.jobbird.com/nl/vacature/5409418/vrachtwagen-chauffeur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden