Spring naar bijdragen
roelouis

de Voerman Lichtervelde

Recommended Posts

Gast routier

Een nette tent, maar wel aan de prijs.

35 euro voor een menu is niet echt chauffeurs vriendelijk.

Daarintegen is alles wel verzorgd.

Douche aanwezig. In de ochtend niet geopend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inclusief drankjes hoop ik?

Jammer dat ie de ochtend gesloten Is. Anderzijds ook logisch aangezien veel chauffeurs hun tanden poetsen met een jerrycan en de koffie vaak zelf in de auto zetten

grt. Wesley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Nee. Exclusief consumpties.

Ik was voor een soepje, lasagne en 1 biertje 21, 90 kwijt.

Ook niet echt voordelig.

Ondanks de nette parkeerplaats, betwijfel ik om men zich echt op chauffeurs richt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

^^ 

Hierin deel ik je mening Routier,

Het feit dat er een weegbrug bij licht en hier veel vee rijders komen wegen lijkt het erop dat het een puur chauffeurs restaurant is.

Als je de prijzen op de menukaart ziet weet je gelijk dat het dus niet op chauffeurs is gericht

Ben met een collega er een paar maanden geweest omdat we s,nachts daar een km of 15 vandaan moesten laden.

fff met de motorwagen op en neer is met een schijvenauto is dan toch ook wel weer makkelijk :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ik de parking zo bekijk op google maps moet parkeren geen enkel probleem zijn.

Voila:https://www.google.nl/maps/@51.0083218,3.1733373,3a,59.6y,12.78h,71.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1sp5TivEWd1cU-GJ-8gamWWQ!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

Heel veel plaats is er niet maar een auto of wat kunnen er wel staan. :D

Nee. Exclusief consumpties.

Ik was voor een soepje, lasagne en 1 biertje 21, 90 kwijt.

Ook niet echt voordelig.

Ondanks de nette parkeerplaats, betwijfel ik om men zich echt op chauffeurs richt.

Ja ,das aardig aan de prijs,op een of andere manier lukt t die Belgen niet om  een restaurant routier uit de grond te stampen.

De  echten die er zijn kun je op één hand tellen( Lokeren-Habay-Longlier-Houdeng) 

DE inter op de grens van Rekkem schijnt een nieuwe eigenaar te hebben,t eten was daar niet slecht maar voor de rest waande ik er me in een Oost Duitse fabrieks kantine en ging liever 2 km verder naar de smulschuur in Roncq. :ja:  :ja:  :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toch vind ik 26bis in Zolder wel erg chauffeurs vriendelijk hoor.

Maar het is inderdaad dun bezaaid.

Ja die vergat ik te noemen,er zit daar in de buurt ook wat aan de afslag Kwaadmechelen,bestaat die nog???

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Ja die vergat ik te noemen,er zit daar in de buurt ook wat aan de afslag Kwaadmechelen,bestaat die nog???

Ja. Maar die verliest helaas aardig zijn glorie.

Douchen buiten in een portocabine.

Ik betwijfel of het binnen nog opgeknapt wordt.

En volgens heeft mijn ook veel klanten (waaronder ik) zien vertrekken naar 26bis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat was altijd toch in Bels, geen goede chauffeurs cafees, of chauffeurs cafees uberhaubt.

Ge lukkig kon je er rap doorheen crossen. En als brabander hoefde je pas een heel eind in F te stoppen, in 4 1/2 uur kwam je dichtbij Paris vanaf zeg maar B op Z.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ,das aardig aan de prijs,op een of andere manier lukt t die Belgen niet om een restaurant routier uit de grond te stampen.

De echten die er zijn kun je op één hand tellen( Lokeren-Habay-Longlier-Houdeng)

En de allerbeste is sinds een paar maanden ook weer gesloten; mijn favoriete kroeg en het beste wat Bels te bieden had: Relais Routier de Hesbaye, Remicourt....

Erg jammer, maar wat daar kon voor die prijzen, daar kon ook geen restaurant van blijven bestaan.

En over wat daar verder binnen gebeurde 's avonds...what happened in Remicourt....stays in Remicourt....:-)

bewerkt door Pierre

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En de allerbeste is sinds een paar maanden ook weer gesloten; mijn favoriete kroeg en het beste wat Bels te bieden had: Relais Routier de Hesbaye, Remicourt....

Erg jammer, maar wat daar kon voor die prijzen, daar kon ook geen restaurant van blijven bestaan.

En over wat daar verder binnen gebeurde 's avonds...what happened in Remicourt....stays in Remicourt....:-)

Toch had die tent een enorm potentieel,daar vlak aan de autostrada.

Jammer hoor,dat ie dicht is gegaan.

Of hebben jullie m alleen maar arm gevreten,en niet rijk gezopen??? :D  :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toch had die tent een enorm potentieel,daar vlak aan de autostrada.

Jammer hoor,dat ie dicht is gegaan.

Of hebben jullie m alleen maar arm gevreten,en niet rijk gezopen??? :D  :D

Nou, van 't eten kan ie nooit rijk zijn geworden, dat ging werkelijk nergens over.

En gezopen....?

Sorry Peer,ik kan en mag niet in details treden op dit openbaar forum.... :wijn:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites