Spring naar bijdragen
corydon

Ibo in the hospital

Recommended Posts

sterkte en beterschap Ibo, rustig aan herstellen en maak je niet druk om je verhalen die we moeten missen. ER ZIJN ER HIER ZAT DIE STOM KUNNEN LULLEN. dus dat komt wel weer, eerst maar eens opknappen.

bewerkt door Edd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

He Yankie, rustig an doen !!!!! Komt allemaal wel weer goed. Neem je rust en tijd, heb je later veel plezier van. 

Er zijn nog een paar forumleden die nog bij je langs willen komen dit jaar.

Is wel mooi rustig zo......... Die yank brengt wel leven in de brouwerij hier. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Neem wel aan dat Mariska als Ibo weer zelf achter de knoppen zit ook een accountje krijgt hier toch , als de zus van

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe eens aardig Ger :D :D

Ik ben altijd aardig Marco, dat weet je toch  :D

Zonder gekheid ik mis de onzin van die yank wel, en ik zal blij zijn als er weer een beetje leven in de brouwerij komt  :ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast mhkamp

Ibo, ook van mijn kant beterschap. Ik hoop dat je goed hersteld, maar gezien sommige posts gaat dat wel goedkomen.

Ibo, I will hope you will recover very soon. But, as I see from some of your messages I think I will not worry about.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hallo vriend Ibo

blij te lezen dat de operatie goed gelukt is.

maar waarom moet je nu echt alles wat deze hunebedbewoner doet na doen?

3 omleidingen das geen kattenpis Ibo, waar hebben ze de aders vandaan gehaald?

ik hoop uit je been en niet dat je net als ik zowel het been als je arm open hebt liggen want das 3x niks buddy.

en dat je borst zeer doet ja das minder ik heb ondanks dat ik een klaplong had weinig tot gen pijn gehad, maar ja als erkend hunebedbewoner kan ik wel tegen een stootje.

maar luister naar de artsen vriend en hang niet de grote stoere yankiebink uit, de komende 6 tot 8 weken ben je echt nodig om je borstbeen te laten herstellen en dus moet je uitkijken met wat je doet.

zo is het optillen van die 4 pounds steaks op de bbq ook verboden want dat is te zwaar, maar daar kom je vanzelf wel achter.

ik weet niet hoe het daar is geregeld maar hier mag je de eerste tijd niet met een truck rijden na zo een operatie.

maar al met al zijn trudie en ik reuze blij dat je er goed vanaf gekomen bent en ook dat je mr marlboro de deur uitgezet hebt

eens even rekenen vanaf vrijdag in het ziekenhuis, het is nu vrijdag hier dus zeg maar 6 dagen alles met elkaar.

gefeliciteerd vriend je bent nu dus van je nicotine verslaving af, die is na 3 a 4 dagen over en verdwenen dus lichamelijk ben je niet meer verslaafd aan de nicotine.

maar het ergste komt nu en dat is de gewoonte kwijt te raken, het automatisme om een peuk te pakken dat is het zwaarste.

maar zet door ouwe yank je gaat je steeds beter voelen en elke keer dat je jezelf betrapt als je denkbeeldig een peuk wilt roken moet je tegen jezelf zeggen, "nee ouwe stinkerd dat doen we niet meer"

sterkte en een voorspoedig herstel toegewenst van je vriend freddie en trudie

ps waar blijft die raket?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi allemaal.

Het is nu vrijdag ochtend, wat vroeg, maar begin me al een stuk beter te voelen. Ook al die slangen waardoor je nergens heen kunt zijn weg.

Hou het nu kort, maar wilde iedereen zo zeer bedanken voor alle beste wensen en gewoon medeleven en interesse.

Vorige week rond deze tijd kreeg ik gewoon geen lucht, dat is zeer beanangstigend, maar ben er nog.

Schrijf later meer.

• Like 18

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast fleur

Go kick ass buddy:- ) nou, figuurlijk dan ! Blij dat je weer een stapje hebt gezet. CU.......Snel !!!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast fleur

renswoude....... :stom: soeplepel !!!!!

renswoudie                  eigenlijk vorig weekend al !!!!!!

renswounie                  zo vruug opstaan

renswouwel                  eens naar Amerika !!!!

Raar dialect dat Brabants         LOL    en toen begon het gezeik   :p 

allemaal verbuigingen hans van de naam van je geliefde.....wat moet ze er wel nie van denken....dalijk mag je nie mee naar ibo .. :D

Sorry maatje, moest even !!

Euhhhh Gilze.........da's ook brab.............. :zegtniets:         :kiss:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast fleur

Net met 'de patient' zitten babbelen.

Krijgt weer babbels............oh oh........ :eek:

Zag er goed uit, en dat was een hele geruststelling.

Mariska is volgens mij iemand wiens kaas je niet van het brood steelt.......... LOL .........hebbe zo nog wel kwartiertje over, zal dan medelijden met 'onze' Ibo hebben    :D

Maar effe zonder dollen, het gaat perfect met hem.

Kleine stapjes Ibo, geef het tijd !!!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi allemaal.

Het is nu vrijdag ochtend, wat vroeg, maar begin me al een stuk beter te voelen. Ook al die slangen waardoor je nergens heen kunt zijn weg.

Hou het nu kort, maar wilde iedereen zo zeer bedanken voor alle beste wensen en gewoon medeleven en interesse.

Vorige week rond deze tijd kreeg ik gewoon geen lucht, dat is zeer beanangstigend, maar ben er nog.

Schrijf later meer.

Mooi om te horen Pik 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is net verteld dat het vandaag de laatste dag hier in het ziekenhuis is.....

Zo, vorige week vrijdag ochtend na een nacht niet te hebben geslapen de buurvrouw gebeld. Jennifer was thuis en ik kon nog geen veer optillen. Even daarna ook werk gebeld, en er kwamen er twee van kantoor langs die direct zagen dat t niet zo goed ging.

Weer naar de dokter, de buuv bleef bij Jennifer die even later werd op gehaald.

Eerst liepen ze weer overdat Noro virus te praten, maar dat ben je na een week kwijt. Daarna hadden ze het over ammonia, vocht in de longen.

Kon geen lucht naar binnen krijgen, en dan begin je jezelf wat zorgen te maken over de max houdbaar datum.

In 1 keer kwam alles in beweging, ambulance en naar een zeer gerenomeerd ziekenhuis in New Albany alwaar ze me gelijk de ER in sleepten. Iemand zei, "Sir, you are having a heart attack right now" Zo ik kijk rond wie er een hart aanval heeft, serieus. Je verwacht zoiets niet.

Ze buigt naar mij en zegt'"Sir, YOU are having a heart attack and will be oprated right now.

Even later in een andere kamer een stint, of is het stent, erin en maandag ochtend had ik een open hart operatie. En dat is zeer vreemd.

Maandag ochtend naar de operaie kamer waar het vol staat met allerlei apparaten, gereedschap enz. Ze praten tegen je terwijl je op de tafel gaat, en toen werd ik dinsdag ochtend wakker.

• Like 11

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast DieRooie

Wat een verhaal ibo..

gelukkig mooi op tijd erbij

heb je de planning al gebeld dat je maandag er weer bent..(grapjuh)

Neem even lekker de tijd, geniet ervan dat je zus er is, wel een toppertje toch dat ze zo even over komt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sindaco

mooi ibo 

goed dat t weer goed gaat

kun je gelijk in het obama care programma plaatsnemen denk ik :D

oh ja......   dr phil is al ingeseind en kon je goed voor zijn show gebruiken..... news travels fast :ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dus we kunnen met zijn allen best wel aardig zijn tegen een buitenlandse chauffeur :ja:

Ja we zijn toch blij met een voormalige oostblokker in the states

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zozo das heel wat, wat ik hier allemaal lees, vond het al rustig op het forum......... Ibo van uit Limburg ook heel veel beterschap gewenst en een heel voorspoedig herstel

Groeten martje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom mijn enige zus her is..

Vrijdag was ik dus op genomen, en zaterdag gaat de telefoon. Het was een dochter van mijn zus. We praten eerlijk gezegd al heel lang niet meer met elkaar, maar dat is een ander verhaal.

Dit is hoe de conversatie ongeveer ging.

Hee ome Ibo hoe is het?

Nou, t kan beter.... :rolleyes:

Zegt zij, Ome Ibo, ik wil deze zomer langs komen en met je mee rijden, ze is 16.

Zo, ik zeg, Wel, had gisteren een hart aanval en overmorgen gaan ze me open zagen voor een operatie.

Oh.... mmmm hier is mama..... :ja:

Zo, vertelde haar hoe en wat, ze wilde gelijk langs komen maar ik vertelde haar zich niet zo druk te maken. Nog even gepraat waar ik was en toen hanged ze op.

De volgende dag, zondag middag belde ze weer, vroeg of ze langs mocht komen en ik vertelde haar dat het misschien beter was om een weekje te wachten. Ze zij, OK, bel je later wel. Maar ze had al een ticket in haar handen enonderweg naar Schiphol.

Zo, maandag avond was ze hier, k kwam dinsdag pas uit de coma, en daar was ze. Was stiekum echt super blij , maar vertel haar dat niet mensen.

Hier twee fotoos dinsdag ochtend die ze nam, ikwas buiten bewustzijn, en er waren constant 2 verplegers in de kamer. Soms probeerde ik,wat iedere patient dus doet, wat slangen weg te trekken. Je hebt een kunst long en slangen draden overall.

Kijk, hier ligt de sukkel....

RJF8ef.jpg

jZiBSS.jpg

Die twee hendels moet je altijd vastpakken als je iets doet, want je borstkast wilt uit elkaar klappen, gewoon hoesten is niet echt tof..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou.. Wie wilt Ibo zijn? :nee:  :nee:

Woensdag en donderdag kwamen de meeste leidingen eruit, wat wel zo fijn is als je ergens naartoe wilt. De meeste zie je niet op de foto, die gaan in je borstkast, en ook wat in je benen, waar ze de aders hebben gepakt die nu om het hart zitten.

Vrijdag kwamen de laatste eruit, de allerlaatste zijn 2 electrisiteits draadjes naar je hart, in het geveal er iets verkeerd gaat, kunnen ze je gauw een jumpstart geven.

Donderdag wat gelopen, vrijdag echt goed gelopen en allerlei oefeningen gedaan. Ze wilen je zo snel mogenlijk het ziekenhuis uit, want niet alleen word je daar beter, je kunt er ook allerlei ziektes oplopen.

Vrijdag avond even langs de apotheek, die gelijk miljonair gemaakt, daarna langs Lucas, die het nogal vreemd vonden dat ik al buiten rond liep.

Kon vannacht echter niet goed slapen. Vond ook een pakje sigaretten in de auto, en heb dat netjes in een vuilnisbk gegooid. Want dit wil ik geen tweede keer doen. Dit was ook de allereerste keer voor mij in een ziekenhuis.

Wil echt iedereen bedanken voor jullie support, echt heel tof. Maakt het leven zeer aan genaam.

Oh man, wat ik zou geven om in Pierre zijn conditie te zijn.

• Like 12

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast fleur

^^ Goed kans dat je naar de Amerikaanse afdeling van 'basic fit' wordt gestuurd.

Geloof me, daar kun je jezelf heeelemaal verliezen in de roeisport................. :D (eerst borstbeen laten genezen !!)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

IBO

ik ben blij van je te horen.....:D

en dat het iet of wat beter gaat....

en ook dat je zus je bij stond....

ik zou zomaar willen ruilen...omdat ik het voel, als ik zie dat familie of kennissen er zo onder lijden....al is het maar om het leed te verzachten.

ik heb me eigen ook niet gemaakt....maar ik word er gewoon blijer van ...als het met iemand gewoon goed gaat

mmmm...ik heb nog wel meer wat ik kwijt wou.....maar het komt er effe niet uit ..

what ever...... zorg goed voor jezelf ibo....

ben gewoon blij....dat je zelf reageert  :ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites