Spring naar bijdragen
corydon

Ibo in the hospital

Recommended Posts

Kon vannacht echter niet goed slapen. Vond ook een pakje sigaretten in de auto, en heb dat netjes in een vuilnisbk gegooid. Want dit wil ik geen tweede keer doen. Dit was ook de allereerste keer voor mij in een ziekenhuis.

Wil echt iedereen bedanken voor jullie support, echt heel tof. Maakt het leven zeer aan genaam.

Oh man, wat ik zou geven om in Pierre zijn conditie te zijn.

Zorg jij nou maar dat je rustig aan doet en goed herstelt de komende tijd in plaats van je druk te maken over jou en mijn conditie.

Wat ik veel en veel belangrijker vind is dat je eindelijk afscheid hebt genomen van die smerige sigaretten. Het is vergif...

Ben serieus trots op je vriend, maar houd vol!!  ;):ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Status Ibo.

Ibo is terug naar het ziekenhuis. Hij had heel slecht geslapen en kon bijna geen lucht krijgen. Zijn onderbeen waar de aderen uit zijn gehaald was ook behoorlijk gezwollen. Afijn, op een gegeven moment was het zelfs voor een boom van een Ibo niet meer vol te houden. In het ziekenhuis bleek dat hij vocht in zijn longen heeft. Vannacht moet hij daar blijven en morgen wordt bekeken of hij weer naar huis mag. Dus niets ernstigs maar wel een kleine terugslag. Het ging ook wel erg snel.

Mariska  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Das weer even schrikken Mariska,ik vond het ook snel de hij weer thuis was, sterkte en dat het snel weer beter mag gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast fleur

Je ziet wat af met je broer.

Compliment Mariska, je houdt ons op de hoogte en Ibo verzorgen.......... :ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, ik heb ook nog nooit gehoord dat iemand binnen 'n week na een hartoperatie weer in z'n eigen tuin rondwandelt😦

Even een pas op de plaats dus, het is ook niet niks wat er in je lijf overhoop gehaald is... Neem je tijd voor 'n goed herstel Ibo, die kans krijg je niet heel vaak😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als eerste respect voor  je Mariska, en bedankt dat je steeds de tijd neemt om ons op de hoogte te houden in deze roerige tijd. Laat die boom rustig aan doen anders bind je hem maar vast een het bed. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net wat de anderen hierboven ook zeggen, Mariska bedankt voor alle updates.

Hier bij ons thuis vonden we het al dat Ibo wel heel erg snel uit het ziekenhuis gelaten werd na zo'n zware ingreep. Het is dan ook jammer te lezen dat er een terugslag is. Maar uit de posting van Mariska lees ik dat het niet al te ernstig is gelukkig.

Kerel, doe het rustig aan zodat het lijntje niet breekt.

Hendrik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

lbo wat jammer van die terugval en dat je weer terug moest naar het ziekenhuis.

dat zijn dingen waar je niet op zit te wachten maar die je overkomen en eigenlijk zijn het allemaal complicaties die bij zo een ingreep horen.

een hunebedbouwer zoals ik had daar geen last van en jij als nepyank wel, zo is het leven vriend doe je niks aan.

maar hoe is miss J er onder, zal voor haar toch ook wel vreemd zijn allemaal.

nou doe kallum vriend en werk aan je herstel alleen rust, beweging en kalmte helpen.

ps.

het is tegenwoordig heel normaal dat je na een bypass operatie na een week alweer door je tuin loopt.

na mijn operatie op donderdag was ik de volgende donderdag ook al weer thuis en velen met mij.

vergeet niet dat ze je zo snel mogelijk weer op de been willen hebben, zo zat ik op de ic gelijk na de operatie al op een stoel terwijl ze het bed verschoonden.

de volgende dag kwam gelijk al de fysio langs, het is tegenwoordig de bedoeling dat je zo snel mogelijk weer in de benen bent en stukjes gaat lopen.

het klinkt raar maar rondlopen bevordert de genezing.

daarom is het niet vreemd dat Ibo na een week al weer thuis was, dat hij dan toch nog een complicatie krijgt is gewoon een gevalletje van jammer, dat had mij ook kunnen overkomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die Ibo weer, alles verzinnen om maar weer verzorgd te worden door de zustertjes in het hospitaal,  s040.gif s045.gif

terwijl zijn eigen zuster 24/7 voor hem klaarstaat!

Maar doe het rustig aan luister goed naar je lichaam, twee stapjes naar voren ééntje terug en je komt toch vooruit :ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Iedereen weer bedankt. Tja, het is allemaal van eigen doen, dus medelijden hoeft niet. Het valt me wel op dat iedereen heel aardig tegen m'n zusje is....... :rolleyes:

Misschien toch eens in de spiegel kijken. Hoop morgen weer terug naar huis te gaan, er zat vocht in de longen, en dan moet je bewust gaan adem halen, niet echt leuk, en slapen kan dan niet natuurlijk.

Dit is hoe slim ik ben, bel dus het ziekenhuis dat ik geen adem kan halen. De dame vraagt me vriendelijk hoe ze daar iets aan kan doen en verteld me om mijn ass naar de ER te brengen...

Afijn, wilde ook laten weten dat die fotoos er niet staan omdat ik zo trots ben, maar zo kan het dus aflopen.

• Like 11

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast transploft

U bent maar een mens van de minuut Heer Ibo, leef daar naar en probeer van ieder moment te genieten is mijn motto,

bewerkt door transploft

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tjonge, we kregen een tip om eens hier te kijken voor wat meer info! En ja....hier meer info te vinden als dat we krijgen.

Ibo: Hou je taai! We hopen snel nieuws te krijgen dat je thuis bent en dat het goed met je gaat

Maris: je bent een kanjer!!!!! X

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast mhkamp

En als het een manwijf is dan?

Ow, dan kan de foto nog onder een spoiler geplaatst worden met een bijbehorende waarschuwing :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sindaco

Iedereen weer bedankt. Tja, het is allemaal van eigen doen, dus medelijden hoeft niet. Het valt me wel op dat iedereen heel aardig tegen m'n zusje is....... :rolleyes:

Misschien toch eens in de spiegel kijken. Hoop morgen weer terug naar huis te gaan, er zat vocht in de longen, en dan moet je bewust gaan adem halen, niet echt leuk, en slapen kan dan niet natuurlijk.

Dit is hoe slim ik ben, bel dus het ziekenhuis dat ik geen adem kan halen. De dame vraagt me vriendelijk hoe ze daar iets aan kan doen en verteld me om mijn ass naar de ER te brengen...

Afijn, wilde ook laten weten dat die fotoos er niet staan omdat ik zo trots ben, maar zo kan het dus aflopen.

lijkt me logisch

als jij al met raketaanvallen dreigt en zij hoort zo te lezen tot dezelfde familie dan is ze wat dichter bij ons en kan wat sneller ter plaatse zijn met grof geschut.... :p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En als het een manwijf is dan?

Ow, dan kan de foto nog onder een spoiler geplaatst worden met een bijbehorende waarschuwing :D

Noem onze zus geen manwijf anders zal ik jou eens onder een spoiler duwen en niet in de vorm van een foto!  :D  :D

Groeten van het jongste broertje.

• Like 10

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast fleur

Even korte update,

Ibo is gisteren weer naar het ziekenhuis gebracht met wederom slaapklachten, en moeilijk kunnen ademen.

Volgens Mariska gaat hij zeer binnenkort naar een revalidatie instelling zodat hij de tijd krijgt om z'n huidige lichamelijke conditie (niet aanwezig) en z'n geest op hetzelfde niveau gaan komen.

Kortom, Ibo is er slechter aan toe als wij denken.

Bij Mariska is de batterij ook redelijk leeg, dus die kanjer doet het, terecht, ook even rustiger aan v.w.b. de berichtgeving op het forum.

Ga proberen Ibo te bellen straks en dan zien we wel.

bewerkt door fleur
  • Like 12

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites