Spring naar bijdragen
corydon

Ibo in the hospital

Recommended Posts

hartstikke mooi lbo dat het nu weer beter gaat en nu maar kallum an de boel weer opbouwen.

tsja longproblemen komen vaker voor na dit soort situaties, jammer genoeg wel.

is ook geen wonder als je bedenkt wat ze allemaal met je uitvreten in die operatiekamer.

borstbeen doormidden en dan die grote klem erin om je borstkas open te trekken, ja dan willen je longen wel eens een knauw krijgen.

als ik dit zo lees van jou met een longontsteking dan had ik nog mazzel met mijn klaplong en verder niks.

maar nu rustig aan herstellen vriend, je hebt misschien het gevoel straks dat je de hele wereld aan kan, maar schijn bedriegt.

doe kallum an forceer niets tijdens je rehab je bent zwakker dan je zelf denkt en voelt.

hoe is het met jennifer, kan ze een beetje alles een plek geven want ook voor haar is het niet niks wat er allemaal gebeurd is.

okay vriend de groeten van trudie en mij en van harte beterschap.

en knuffel je zus maar flink ouwe gek je mag je handen dichtknijpen met zo'n zuster!

• Like 10

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kijk, in ieder geval doe je dit alvast weer zelf Ibo  :ok:

Zo te lezen ga je de goede kant weer op, maar wat Freddie schrijft zou ik héél goed in m'n oren knopen. Ons 'soort' mensen hoort eigenlijk niet in de zachte sector thuis vinden we zelf, en gedraagt zich daar ook vaak naar. Hoef ik jou nu niet meer niet te vertellen dat je dan vanzelf 'n keer struikelt...

Ga zoor door op deze weg Ibo, rustig maar gestaag en dan kom je er wel. Eerst je lijf weer op orde en dan kun je pas bekijken wat er verder weer kan (of moet) gebeuren.

Werk kan wachten, dat is er over 60 jaar ook nog wel  ;)

Sterkte man,

Maarten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Ibo,

Wat leuk dat het gelukkig weer de goede kant op gaat met je, veel sterkte man en nu rustig aansterken en weer de oude worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Iedereen zo bedankt.

Vrijdag naar huis, dat was t geode niews vandaag. Ze laten me goed trainen, bv met 2 pond gewichten oefenen... ;)  Maar het is een begin.

• Like 12

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb iedere dag vrij intensieve training, wat goed is, ben nu zo sterk als een3 maanden oude baby..

Nog wat goed advies, ik had altijd een inkomen verzekering voor iets als dit, nou betalen ze mij 857 dollar netto per week, zeker voor iemand met een gezin een goed investment.

Ga vrijdag dus naar huis en kijk uit naar de post, iedereen zo bedankt. Hopenlijk spoedig weer op de weg, en geen nachten van 3 uur meer, ze vertelden me hier dat je zo je lichaam sloopt.

• Like 11

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een hele grote 3 maanden oude baby waarschijnlijk :D

Jij bent nu heel erg blij met die verzekering waarvan je vroeger dacht "laat ik het maar doen, je weet nooit waar het goed voor is"

Ik zou maar effe rustig aan doen als ik jou was, dat spoedig op de weg kan ook wel een maandje later lijkt me.

Je bent tenslotte niet aan het herstellen van een griepje.

En die nachten van 3 uur? tja, daar hebben ze helemaal gelijk in. Dat is niet goed voor je lichaam.

Doe het alsjeblieft rustig aan Ibo, we willen hier nog een poosje met je ouwehoeren :ja: :ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Denk, of hoop, om in half augustus weer te rijden Marco. Volgens plan vakantie in begin augustus, we gaan dan ook Fleur en betere helft ontmoeten.

1 Advies, als je snel gewicht wilt verliezen, laat je borstkast even open snijden, weegde 2 minute terg nog 91,4 kilo.....

Voor dit gedoe woog ik ongeveer 105.

bewerkt door corydon

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Iedereen zo bedankt.

Vrijdag naar huis, dat was t geode niews vandaag. Ze laten me goed trainen, bv met 2 pond gewichten oefenen... ;)  Maar het is een begin.

Wat weegt een gemiddelde hamburger bij jullie ? LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sindaco

gewoon de blik op leuke dingen zetten ibo

nu al weer aan rijden denken foei toch.

take it easy

er is zoveel om van te genieten buiten trips maken met de truck.

je zult er nog wel achter komen tijdens de rehab dat je target verschuift.

via skype tref  ik je nog steeds niet , maar dat gaat nog wel n keer lukken

geniet van de ardeche plaatjes

post-213-0-86081500-1432840871_thumb.jpg

post-213-0-26881600-1432840908_thumb.jpg

post-213-0-35832300-1432840985_thumb.jpg

post-213-0-08695300-1432841008_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Even een terug blik.

Sorry dat jullie zo schrokken, heb net pas de commentaren bij "Ondertussen in de VS" gelezen. Dat was zeker niet de bedoeling.

Het is nu 28 dagen na de eerste opname, en voel mezelf super. Weet dat er nog een lange weg te gaan is, maar dat doen we gewoon. Zal wat eet gewontes moeten aanpassen, maar eigenlijk valt het reuse mee, gewoon minder van alles. En meer groent en fruit.

Heb nog steeds zelfs geen zin in een peuk gehad,hopenlijk blijft dat zo.

Ga morgen eerst naar t post kantoor, daar schijnen ze wat kaartjes te hebben.

Even over dat rehap center from hell...

Kwam daar dus op vrijdag middag om 4 uur. Om 7 uur moet ik medicijnen hebben, maar die waren er niet.

Viel in slap, maar werd om 2 uur wakker, liep naar het "nursing station" waar ze vertelde dat ze onderweg waren, maar ze wisten niet precise waar.

Bullshit natuurlijk, iedereen heft telefoon. Afijn, ik belde een ambulance om me terug naar het ziekenhuis te brengen, toen hadden ze in 1 keer ergens wat reserve medicijnen.

Vertelde dat ik niet zomaar wat pillen ging slikken die ze ergens achter een buro lamp vonden.

De ambulance kwam, ik lag op de stretcher, en net toen we bij de voordeur waren kwam de coureer met de pillen naar binne...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pillen genomen en naar bed.

De volgende dag dacht ik geen zuurstof te krijgen, kijk naar dat machine naast het bed en een lampje knippert heel onregelmatig.

Nursing station gebeld, na een half uur nog geen andwoord ds de hal in gewandeld. Ze zitten daar, ik zwaai,, en je raad het nooit, ze zwaaiden gewoon terug.

Toen deed ik iets wat ik nooit doet, roepte heel hard, "Get your gd ass out here...

Zo, ze kwamen gelijk,bitches. Vertelde wat er aan de hand was en ze zijden, "Oh that's normal.

wel, uiteindelijk kwam de echte verpleegster eraan, die vertelde die twee idioten dat het apparaat kapot was. Ik zij, hoo, sinds iederen hier is, waarom zeiden die twee dat alles goed was. En 1 van hun zij, we wilden je niet ongerust maken.

Zeldzaam dat volk. Zondag avond kon ik echt heel slecht adem halen en spuugde constant rode bruine en oranje spuug op. De zuster weer gebeld, I kon nauwenlijks adem halen. Die zij, hier heb je wat slap pillen. Ik zij, ik moet m'n Eigen forceren om adem te halen. Ik wil geen pillen.

OOOHHH zij ze, je word gewoon wakker s'ochtens. Ik vroeg haar om zeker te maken dat die zin op m'n grafsteen kwam te staan....

Paar uur later vonden ze dus Pneumonie, oftewel long ont stekin....

Terug naar t ziekenhuis waar het zaterdag eindelijk weg was. Je moet dan constant hoesten, en ik kan jullie gegaranderen dat dat uiterst onplezierig is als je borstbeen met wat ijzerdraadjes aan elkaar vast zit.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De laatste week niet meer gehoest, vrij intensieve therapie, en morgen middag naar huis, 29 dagen later. Ben echt super blij natuurlijk. Ook dankzij jullie allemaal, dat maakte alles een stuk makkelijker.

Dank je Fleur, Ron(tobmaran) Jan Putter en Cealan, die altijd zijn telefoon beandwoorde.

Ook mijn zus, gaf haar mijn bank kaart om wat eten te kopen, en schijnbaar hebben alle restaurants hier in de buurt een actie dat je dan een jurk krijgt. :rolleyes:  :D

En wat wel jammer is, Lucas is doodstil... awel Ze zijn over het algemeen boven gemiddeld, de meeste ontslaan je, hier staat de truck nog steeds bij mij thuis.

bewerkt door corydon

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

potverdikkeme ibo en wij maar denken met zijn allen dat het daar bij jullie zo goed geregeld is, nou niet dus!

maar gelukkig is die longontsteking weg en het hoesten zal ook wel over zijn.

en dat roken vriend je bent er van af van die verslaving. de verslaving aan nicotine is na een dag of 4 helemaal weg.

waar je last van zult krijgen is de sleur en de gewoonte die je had om er een op te steken.

zodra je weer zin krijgt in een peuk dan moet je tegen jezelf zeggen "ho even maatje dat zouden we niet meer doen"

je zult onderhand ook wel merken dat je meer lucht krijgt, meer ruikt en vooral het hoesten zal minder worden, dat alles komt omdat je niet meer rookt!

die pijn in je borstkas verdwijnt langzaam net als een normale botbreuk duurt het 6 tot 8 weken voordat het weer een beetje hersteld is.

nou kallem an weer de oude worden vriend!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alle dokters en het ziekenhuis was perfect, enkel de rehap in Corydon was hell..... Ga daar nog een brief over schrijven in de plaatselijke krant.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ok.

Onze JANK is weer helemaal de oude LOL

Ibo, dat zwaaimoment met die nurses, dat moet zeker in de krant!

Wat een mutsen zeg!

Maar nu toch nog ff een min puntje, samen een sigaartje roken zit er dus niet meer in?

(en mevr Blafmans vroeg nog naar jou....)

bewerkt door Murphy

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Leeuw

Gezien het plaatje is het gevoel voor humor in ieder geval niet gewond geraakt bij dit hele avontuur :D

Ibo, wat een verhaal zeg over die rehab! Waardeloos, je zult er maar terecht komen...

Fijn dat je vandaag weer naar huis toe mag, ik geloof meteen dat je heel erg blij bent!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is nu 28 dagen na de eerste opname, en voel mezelf super. Weet dat er nog een lange weg te gaan is, maar dat doen we gewoon. Zal wat eet gewontes moeten aanpassen, maar eigenlijk valt het reuse mee, gewoon minder van alles. En meer groent en fruit.

Heb nog steeds zelfs geen zin in een peuk gehad,hopenlijk blijft dat zo.

Je komt dus al op een paar uitspraken van je terug  ;)   :ok:

Tsja dat liegboekje is mooi maar je sloopt er je lichaam mee als je niet oplet, net als die liters cola en de vette hap, daar waren we in Europa al vroeg achter  :p

Ibo doe het rustig aan en geef je lichaam de kans en de tijd om te genezen, ik hoop nog vele jaren met je te mogen ouwe hoeren via chauffeursforum, en wie weet ooit in het echt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb soms het idee dat je het allemaal te snel en te veel wil. Don't rush things buddy! Doe het rustig aan, neem je tijd voor herstel. Het is tenslotte geen griepje dat je gehad hebt. Veel sterkte en natuurlijk een spoedig herstel gewenst. :ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites