Spring naar bijdragen
Gast Erwin

CF Motor Tour & BBQ & actie Kinderen in Nood

Recommended Posts

Gast Erwin

In overleg met Bergingstrucker hebben we vanavond besloten dat de definitieve datum wordt vastgesteld op 25 mei 2008!

Voor aanmelding voor de motor tourtocht met aansluitend de BBQ graag een PB sturen naar bergingstrucker.

Voor aanmelding voor alleen de BBQ graag een PB sturen naar Erwin. De BBQ zal in principe gehouden worden van 16:00 uur tot 21:00 uur.

Bij beide aanmeldingen graag doorgeven om hoeveel personen het gaat!!!

Iedereen die lid is van het CF voor 15 februari 2008 kan zich aanmelden.

Voor wat betreft de actie voor Kinderen in Nood. De stichting is bezig met het renoveren van twee basisscholen in Sapoka in Roemenie. Hiervoor is onder andere veel sanitair nodig die wij zelf zullen laten sponsoren.

Aan de CF leden vragen wij de medewerking om na te denken over schoolmaterialen, zoals schriften, pennen, poltloden etc.

Indien u dat wenst kunt u ook een geldelijke donatie doen tijdens de BBQ bij een medewerker van Kinderen in Nood.

Wij hopen op een geslaagde dag.

Met vriendelijk groet,

Bergingstrucker, Bernadette en Erwin:wave:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Erwin
Ja dat zijn wij dus ook te laat met aanmelden helaas :D:D:D

Maar wat moet nu de goeie datum zijn...

Je bent niet te laat, wat er staat is dat je voor 15 februari 2008 geregistreerd moet zijn als lid van het CF.;)

Mvg,

Erwin

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Je bent niet te laat, wat er staat is dat je voor 15 februari 2008 geregistreerd moet zijn als lid van het CF.;)

Mvg,

Erwin

Oke foutje van mij verkeerd gelezen sorry:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Erwin
Hmm jammer.... geen cabriotourtocht :p

BBQ... ik denk er nog even over, wel mooi dichtbij natuurlijk :o

Ja voor jou is het een thuis wedstrijd.

mvg,

Erwin:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vind het jammer dat het zondag's gehouden wordt. (een eind rijden en de meestal vroege vertrektijd op maandagochtend)

Dan zouden wij alweer naar huis moeten voordat het karbonaadje gaar is en voordat het bier op! :D

Dus bij deze.... Wij komen niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sindaco

om dezelfde reden kunnen wij ook niet.

maandagochtend altijd rond 0500-0600 uur beginnen.

maar we wensen alle anderen veel plezier:tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vind het jammer dat het zondag's gehouden wordt. (een eind rijden en de meestal vroege vertrektijd op maandagochtend)

Dan zouden wij alweer naar huis moeten voordat het karbonaadje gaar is en voordat het bier op! :D

Dus bij deze.... Wij komen niet.

Meestal mag ik op zondagavond al weer op pad............ Dus de bakfiets blijft in de schuur staan! Sorry Sjoeke ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gezien de datum en het tijdstip, is het nog niet zeker of wij komen. Ben dan net begonnen bij de nieuwe baas en ik moet nog maar afwachten wat de begin tijden zullen zijn.....Als we kunnen, komen we, anders helaas....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sjoeke
Meestal mag ik op zondagavond al weer op pad............ Dus de bakfiets blijft in de schuur staan! Sorry Sjoeke ;)

nou ja dan kom ik ook niet:D

ff serieus bij deze afgemeld

en o ja de regel dat je lid van het forum moet zijn voor 15 februari vind ik een beetje vreemd. dus diegene die zich vandaag aanmelden en graag willen komen mogen niet??????

zou wel een persoon kunnen zijn die een donatie zou willen doen. Gemiste kans wat mij betreft

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik zit met hetzelfde probleem vaak zondag of maandagmorgen vroeg weg.

dus helaas een afmelding van mijn kant iedereen die wel kan veel plezier

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast frankie

ik kom ook niet,

er worden mij teveel regels aan gesteld. ook de leden die na 15 februari lid zijn geworden en die actief zijn op het forum moeten welkom zijn. ik vind dit discriminatie van de nieuwe leden en vind dat je hun niet buiten kunt sluiten. als je er ee hechte groep van wilt houden moet je deze regel vooral schrappen.

en dan een donatie vragen voor de stichting kinderen in nood, ongetwijfeld een goede stichting hoor, maar ik voel me nu al verplicht om als ik kom een donatie te geven. en aangezien ik zelf wel bepaal aan welke goede doelen ik geef heb ik hier dus geen zin in. had je nu een donatie gevraagd voor het welzijn van ons forum had ik er totaal geen probleem mee gehad maar dit heeft totaal niks met het forum van doen.

wat ik ook niet snap is dat je een barbeque op zondag houd, het blijkt wel dat er weinig affiniteit is met het transport bij de organisatie van deze barbeque. hoe kun je een barbeque op zondag organiseren terwijl algemeen bekend is dat de meeste internationale chauffeurs op zondagavond vertrekken en de chauffeur in het algemeen maandagmorgen voor dag en dauw.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast alex

Ik sluit me aan bij de niet komers. Om de volgende redenen.

1. Het is op zondag. (zie 2)

2. op maandagmorgen begin ik om 3.00uur, dus op zondag geen bier of wat dan ook.

3. Teveel regels, en dat is heel jammer..

4.Dus deze admin is erniet bij, en wens de organisatie veel succes..

-alex-

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

en ja lid is lid dus als daar een uitleg over kan komen waarom leden van voor die datum wel en daarna niet?

is voor mij een groot ??????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sjoeke

voor mij ook Bever en vooral omdat Erwin zelf pas lid is sinds februari en dus ook nieuw. Waar zit m dat verschil dan of je voor of na 15 februari je aanmeldt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast frankie
voor mij ook Bever en vooral omdat Erwin zelf pas lid is sinds februari en dus ook nieuw. Waar zit m dat verschil dan of je voor of na 15 februari je aanmeldt

ja, en bernadette is pas lid sinds eind januari.

maar als je dan toch wilt gaan schiften heb ik nog wel een idee, alleen de leden die daadwerkelijk transportgebonden zijn mogen komen met hun partners. hoe vind je die????

dat zou betekenen, chauffeurs, begeleiders, chauffeursvrouwen. en dan valt een stationmanager van een radiostation al af

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een slap gezeur van na 15 febr. ik bedoel als je voor de inschrijving van de bbq een einddatum hebt kan een ieder hem daar aan houden das de limit dus tot die datum opgeven en daarna einde verhaal ...........jammer dan

Zo voorkom je deze ellende en geef je de nieuwe forumleden het gevoel dat ze direct al buitengesloten worden

Maarja ik ben een chauffeur met soms rare ideeen dus misschien dat ik het verkeerd zie

By de way ik heb mij bewust ff buiten te topic gehouden omdat ik echt wel van plan was om te komen maar ja chauffeurs zijn geen kantoorpikkies dus liggen de werktijden iets anders

maar ik zou zeggen Erwin gooi je charmes in de stijd en succes ermee !!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sindaco

jongens en meisjes we gaan nu weer de verkeerde kant op

we hebben gelijk als we nu zeggen dat er niet over nagedacht is m.b.t. de chauffeurs.

en het is niet verstandig om veel regels te maken.

voor mij geldt of allemaal of niemand.

maar ze hebben nu een toertocht met BBQ georganiseerd of zijn daar mee bezig en als wij nu niet kunnen dan is dat misschien een goede les voor volgende organiserende initiatiefnemers.

er zullen altijd mensen niet kunnen, maar ik geef mijn mede chauffeur collega's groot gelijk , dat er niet vanuit een chauffeur gedacht is en dat is jammer aangezien we hier toch voor 95% ( hoop ik ) met chauffeurs te maken hebben en dan is er maar 1 dag eigenlijk mogelijk en dat is de zaterdag middag cq -avond

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik sluit me bij mijn boven buurman aan. We gaan het nu weer met de overtreffende trap te ver doorstomen. Ja, het is wat ongelukkig gekozen. Ter meer dat het in een andere topic al eens gemeldt is dat de Zondag niet zo gunstig zou uitvallen.

Over de regel van aanmelding, persoonlijk zie ik het nut er inderdaad niet van in, maar misschien heeft het een bepaalde reden.

In iedergeval mag er wel gezegt worden dat het idee erachter gewoon super is en dat men zich daarvoor wel sterk wil maken.

Dus het is 50/50. Idee is goed, alleen het tijdstip ongelukkig voor de meeste chauffeurs en regels zijn goed, maar te veel regels, ach, daar hebben we al dagelijks mee te maken :D

Misschien is het wat om met opbouwende kritiek te komen dan enkel alleen alles af te branden ? En je kan het toch niet iedereen naar het zin maken, toch ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...