Spring naar bijdragen
Gast Erwin

CF Motor Tour & BBQ & actie Kinderen in Nood

Recommended Posts

Gast frankie
jongens en meisjes we gaan nu weer de verkeerde kant op

we hebben gelijk als we nu zeggen dat er niet over nagedacht is m.b.t. de chauffeurs.

en het is niet verstandig om veel regels te maken.

voor mij geldt of allemaal of niemand.

maar ze hebben nu een toertocht met BBQ georganiseerd of zijn daar mee bezig en als wij nu niet kunnen dan is dat misschien een goede les voor volgende organiserende initiatiefnemers.

er zullen altijd mensen niet kunnen, maar ik geef mijn mede chauffeur collega's groot gelijk , dat er niet vanuit een chauffeur gedacht is en dat is jammer aangezien we hier toch voor 95% ( hoop ik ) met chauffeurs te maken hebben en dan is er maar 1 dag eigenlijk mogelijk en dat is de zaterdag middag cq -avond

van mijn kant heeft het niet te maken met niet kunnen sindaco, het is gewoon niet willen. ik krijg met mijn opdrachtgever wel voor elkaar dat ik dan op maandag weg kan, dit zal absoluut geen probleem zijn.

wat mij steekt is dat 2 van de organisatoren een datum neemt vanaf wanneer je lid moet zijn geworden, terwijl ze net zelf respectievelijk 1 en 2 weken voor die datum lid zijn geworden. en ik vind dit niet kunnen. allemaal of niemand.

m.b.t mijn opmerking over affiniteit met het transport had ik ook gelijk, 2 van de organisatoren hebben niks met het transport te maken, waarmee ik trouwens wel duidelijk wil maken dat ze hier wel welkom zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sjoeke

laat ik even heel duidelijk zijn: ik heb helemaal geen probleem met een bbq of tourtocht.Initiatief nemen juich ik dan ook toe. Heb ook helemaal niks tegen een goed doel en zeker niet dit doel.

En zeker kun je het niet iedereen naar de zin maken,er zullen altijd mensen zijn die op een bepaalde datum niet kunnen.Dat blijf je houden.

Daar gaat het dus ook niet om.

Waar t wel om gaat heb ik al gezegd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Jeroen de Vries

Misschien is het een goed idee om de toppic te verwijderen en een NIEUWE van te maken. En dan op een andere manier. Zoals je nu al leest is het een gezeur. Met recht IEDEREEN MOET WELKOM KUNNEN ZIJN. En hiermee bedoel ik of je nu al lang op het forum zit of dat je van ver moet komen of zeg het maar. Maar zoals er nu al over wordt gepraat........................jammer. Ben erg benieuwd.

groetjes Jeroen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Regelmatig wordt er geroepen dat men eens wat zou moeten organiseren voor de leden van CF.

Dan honoreren een paar leden dit verzoek en worden ze direct afgebrand.

Dit had ook anders verwoord kunnen worden , i.p.v. verwijten zou een PBtje sturen ook gekund hebben toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier ben ik het helemaal mee eens...

Er moet van alles worden ge-organiseerd, maar het moet wel naar de zin van sommige leden.....

Men mag blij zijn dat er iemand is die iets wil organiseren ...Ik kan me nog een nieuwjaarsborrel herinneren,..Daar waren ook dit soort dingen.. Ook kan ik me nog iets herinneren over verschuiven van een datum omdat organisatie een eerder gedane datum niet kon... Misschien is dat ook hier wel aan de orde, een datum die de organisatie het beste schikt.

De datum waarom men voor 15 February lid moest zijn. heeft meen ik iets te maken met het feit dat gasten zich niet alleen maar voor die BBQ of toertocht inschrijven op het forum..( bijv. de complete lokale motorclub).

Stop alsjeblieft met dat gemekker op iemand die WEL iets wil organiseren..

Als het je niet uitkomt of de regels je niet aanstaan blijf dan lekker weg.

Ook die uitspraak eerder over verplicht voelen te doneren..Nog zoiets onzinnigs...je tot iets verplicht voelen is nog steeds een gevoel ...Er staat duidelijk donatie.... Als het aan mij had gelegen was het een verplichting. maar goed...is niet aan mij.

--== Freddy ==--Die 4-kant achter de organisatie staat.

Regelmatig wordt er geroepen dat men eens wat zou moeten organiseren voor de leden van CF.

Dan honoreren een paar leden dit verzoek en worden ze direct afgebrand.

Dit had ook anders verwoord kunnen worden , i.p.v. verwijten zou een PBtje sturen ook gekund hebben toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

als dat de reden is waarom een datum ok. maar zet dat er dan even bij.

en waarom op zondag? de meesten kunnen dan niet, niet iedereen kan kan maandag vertrekken.

zoiets moet mijn inziens op zaterdag of op een zondag als het pasen/pinksteren is.

ik vind het super dat er wat georganiseerd word en die donatie vind ik ook geen probleem is tenslotte niet verplicht.

mijn grootste probleem is de datum. ik kan mij niet voorstellen dat een hele motorclub zich inschrijft om rit te rijden die organiseren ze zelf wel inclusief bbq

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Jeroen de Vries

Ben het met bever eens. Een leuke dag moet wel geslaagd zijn. Of je moet het leuk vinden om met zn een hadje vol wat te gaan ondernemen.

groetjes Jeroen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sjoeke
als dat de reden is waarom een datum ok. maar zet dat er dan even bij.

en waarom op zondag? de meesten kunnen dan niet, niet iedereen kan kan maandag vertrekken.

zoiets moet mijn inziens op zaterdag of op een zondag als het pasen/pinksteren is.

ik vind het super dat er wat georganiseerd word en die donatie vind ik ook geen probleem is tenslotte niet verplicht.

mijn grootste probleem is de datum. ik kan mij niet voorstellen dat een hele motorclub zich inschrijft om rit te rijden die organiseren ze zelf wel inclusief bbq

ik ook niet nee maja wie ben ik.

En misschien een goeie tip voor de volgende keer,overleg eens met mensen die al eerder iets georganiseerd hebben en hoor je eens aan waar t fout ging/beter kon, of goed ging

Maar verder veel succes mijn afmelding blijft staan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Jeroen de Vries

ik bedoelde met een handje vol mensen wat te gaan ondernemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het maakt niet uit wat de reden ook is waarom die datum is gekozen...Als men zich er niet in kan vinden prima...dan meld je je niet aan....kun je je er wel in vinden, meld je je wel aan...that simple.. Maar om op bovenstaande manier de organisatie een beetje afbranden is op zn zachtst gezegd onacceptabel(ik heb ander woord in gedachten)..

Staat het je niet aan, kom dan niet...that simple.. Of probeer dan op zn minst het via PB met de organisatie...maar niet zo..

--== Freddy ==--

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ben het met bever eens. Een leuke dag moet wel geslaagd zijn. Of je moet het leuk vinden om met zn een hadje vol wat te gaan ondernemen.

groetjes Jeroen

Op de nieuwjaarsborrel waren het er niet veel meer dan 3 handjes vol , en die was op .................zaterdag.

p.s. was best wel leuk;);) Herman aldaar ontmoet die ik een jaar of 20 geleden wat dope heb gegeven aan de grieks-macedonische grens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

p.s. was best wel leuk;);) Herman aldaar ontmoet die ik een jaar of 20 geleden wat dope heb gegeven aan de grieks-macedonische grens.

Ben je er nog dankbaar voor Gé! Dat was heel uniek dat we elkaar weer tegen het lijf liepen daar :tu:

Ik kom nog een keer op de koffie bij je!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

een echte fanatieke motorrijder die zich geroepen voelt om aan een toertocht mee te doen, die neemt gewoon de maandag vrij of regelt dat die later kan beginnen. Een iemand die zich geroepen voelt om zich op te geven aan een toertocht die geeft z,n eigen wel op. Diegene die wil komen, werdt gevraagd om zich op te geven voor deze tocht en bbq. Er werdt niet gevraagd om zich af te melden via dit forum en zodoende zich schuldig maakt aan stemmingmakerij.

succes met de organisatie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast bernadette

Oké dat was even schrikken en slikken om een paar reacties. Het was nooit de bedoeling iemand buiten te sluiten, eerder om degenen die al lang lid zijn van dit forum, voorrang te kunnen verlenen. We maakten samen met bergingstrucker de balans op na de eerst voorzichtige pogingen om een leuke bbq aan te bieden, na een spontane oproep voor een motortour. Hieruit vreesden we dat er misschien te véél aanmeldingen zouden komen. Daar we in overleg hebben gekeken naar de datum, was ook bij ons de vraag zaterdag of zondag. Als dit uitgelegd wordt als niet voldoende betrokken, dan raakt me dit ten zeerste. Het was werkelijk goed bedoeld om gezinnen de kans te geven bij ons een leuke dag te beleven. Ook het idee om hier in plaats van geld voor te vragen, maar eventueel een vrijwillige donatie voor Kinderen in Nood, was bedoeld om iets positiefs neer te zetten. Misschien dan naief, maar het spijt mij als mensen zich buitengeloten, gediscrimineerd of anderszins niet gewaardeerd of begrepen hebben gevoeld. Dit alles was nooit onze opzet. Maar we steken hand in eigen boezem, willen iedereen graag van harte welkom heten, zonder restricties, en zullen met bergingstrucker dit overleggen, of wellicht dan de zaterdag een beter idee is. In de hoop dat er toch kans bestaat op een geweldige dag in mei, wens ik tot dan toe een ieder veilige kilometers en nog veel forumplezier,

BernadetteBarf

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ook ik moest even slikken bij 't lezen van sommige reacties. Maar goed ik zal alles nog even op een rijtje zetten.

Ik denk weet je wat, misschien is 't wel leuk om met chauffeurs die een motorrijbewijs hebben een dag gezellig te toeren en zodoende gewoon elkaar toch op 'n andere manier te leren kennen. Nu kreeg ik daar wel wat leuke reacties op en ook Erwin reageerde hierop met: en daarna een bbq bij ons in de tuin. Nu dacht ik dus, dat meent hij niet. Nou dat meende hij dus WEL. En ook nog GRATIS. Zij (Erwin en Bernadette) wilden dit aanbieden aan iedereen, na een gezellige dag toeren. Ze vonden 't wel een leuk idee om ipv een bepaald bedrag per persoon te vragen, aan alle deelnemers te vragen om een vrijwillige bijdrage te geven aan een goed doel nl. Kinderen in Nood. Nu denk ik mooier kan 't toch niet. Een gratis bbq en een goed doel steunen.:tu:

We hebben contact met elkaar gehad en samen besloten om 1e pinksterdag de toertocht en de bbq te organiseren. Want dan kan bijna iedereen en heb je de dag erna(2e pinksterdag) ook vrij. Maar wat bleek later, 1e pinksterdag is dus Moederdag. En ja, dan komt er natuurlijk bijna niemand want op dit soort dagen ben je als familie toch graag bij elkaar.

Dus besloten we 't op te schuiven naar 't weekend van 24 of 25 mei. En ik(intern. chauffeur)dacht dus, er zijn op 't CF dus zowel internationale- als nationale chauffeurs. En de chauffeurs die bv distributie rijden, die rijden ook op zaterdag. En er zijn ook veel intern. chauffeurs die vaak pas op zaterdag thuiskomen. Dus vandaar 't idee om 't toch op zondag te doen.

En als je dan iets organiseert wat volledig gratis is, dan moet je dat een beetje veilig afbakenen voor jezelf. want dit is dus wel 't worldwideweb. En er zijn altijd mensen die dit ter oren komt en die denken van: leuk een dagje gratis eten en drinken laat ik me maar eens aanmelden en zodoende een leuke dag voor nop. En daarom is de grens van 15 februari gesteld.

Dit zijn dus de beweegredenen van ons idee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Oké dat was even schrikken en slikken om een paar reacties. Het was nooit de bedoeling iemand buiten te sluiten, eerder om degenen die al lang lid zijn van dit forum, voorrang te kunnen verlenen. We maakten samen met bergingstrucker de balans op na de eerst voorzichtige pogingen om een leuke bbq aan te bieden, na een spontane oproep voor een motortour. Hieruit vreesden we dat er misschien te véél aanmeldingen zouden komen. Daar we in overleg hebben gekeken naar de datum, was ook bij ons de vraag zaterdag of zondag. Als dit uitgelegd wordt als niet voldoende betrokken, dan raakt me dit ten zeerste. Het was werkelijk goed bedoeld om gezinnen de kans te geven bij ons een leuke dag te beleven. Ook het idee om hier in plaats van geld voor te vragen, maar eventueel een vrijwillige donatie voor Kinderen in Nood, was bedoeld om iets positiefs neer te zetten. Misschien dan naief, maar het spijt mij als mensen zich buitengeloten, gediscrimineerd of anderszins niet gewaardeerd of begrepen hebben gevoeld. Dit alles was nooit onze opzet. Maar we steken hand in eigen boezem, willen iedereen graag van harte welkom heten, zonder restricties, en zullen met bergingstrucker dit overleggen, of wellicht dan de zaterdag een beter idee is. In de hoop dat er toch kans bestaat op een geweldige dag in mei, wens ik tot dan toe een ieder veilige kilometers en nog veel forumplezier,

BernadetteBarf

Nou dit vind ik en ik denk ook andere een mooi gebaar .Dat er iets aan een goed doel moet worden geschonken heb ik geen problemen mee .

Dat de BBQ gratis is vinden wij ook een klasse idee .. Naar dat wij al eens eerder hebben geprobeerd een BBQ op te zetten.

Dit was in de prille jaren van het CF .

Sorry namens de leden ( die dat gedaan hebben )dat er zo op jullie is afgegeven . het had niet gehoeven ..

Ja ook ik moest even slikken bij 't lezen van sommige reacties. Maar goed ik zal alles nog even op een rijtje zetten.

Ik denk weet je wat, misschien is 't wel leuk om met chauffeurs die een motorrijbewijs hebben een dag gezellig te toeren en zodoende gewoon elkaar toch op 'n andere manier te leren kennen. Nu kreeg ik daar wel wat leuke reacties op en ook Erwin reageerde hierop met: en daarna een bbq bij ons in de tuin. Nu dacht ik dus, dat meent hij niet. Nou dat meende hij dus WEL. En ook nog GRATIS. Zij (Erwin en Bernadette) wilden dit aanbieden aan iedereen, na een gezellige dag toeren. Ze vonden 't wel een leuk idee om ipv een bepaald bedrag per persoon te vragen, aan alle deelnemers te vragen om een vrijwillige bijdrage te geven aan een goed doel nl. Kinderen in Nood. Nu denk ik mooier kan 't toch niet. Een gratis bbq en een goed doel steunen.:tu:

We hebben contact met elkaar gehad en samen besloten om 1e pinksterdag de toertocht en de bbq te organiseren. Want dan kan bijna iedereen en heb je de dag erna(2e pinksterdag) ook vrij. Maar wat bleek later, 1e pinksterdag is dus Moederdag. En ja, dan komt er natuurlijk bijna niemand want op dit soort dagen ben je als familie toch graag bij elkaar.

Dus besloten we 't op te schuiven naar 't weekend van 24 of 25 mei. En ik(intern. chauffeur)dacht dus, er zijn op 't CF dus zowel internationale- als nationale chauffeurs. En de chauffeurs die bv distributie rijden, die rijden ook op zaterdag. En er zijn ook veel intern. chauffeurs die vaak pas op zaterdag thuiskomen. Dus vandaar 't idee om 't toch op zondag te doen.

En als je dan iets organiseert wat volledig gratis is, dan moet je dat een beetje veilig afbakenen voor jezelf. want dit is dus wel 't worldwideweb. En er zijn altijd mensen die dit ter oren komt en die denken van: leuk een dagje gratis eten en drinken laat ik me maar eens aanmelden en zodoende een leuke dag voor nop. En daarom is de grens van 15 februari gesteld.

Dit zijn dus de beweegredenen van ons idee.

Nou bergingstrucker ook jij en je medeorganisatoren weten dat je niet naar alle monden kunt koken .

Nogmaals ik vind het een heel mooi gebaar van jullie ...

Alleen het is dat wij net de motor hebben weg gedaan ( Pech gehad )

Over jullie beweeg reden wie - wat en hoe zijn jullie de baas ..

En dat van die datum ja iedereen kan fouten maken ..

Je doet goed je best om het zo perfect mogelijk te doen ...

Maar er zullen altijd mensen zijn die het beter kunnen , Nou laat ze het dan maar eens doen .

Ik neem mijn petje voor jullie af dat jullie het durven te organiseren ...

Nogmaals ik weet wat het is ...

Grz -= Marcel =-

P.S

Ga zo door

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast bernadette

Geachte forumleden,

Ik heb deze dag lang nagedacht over hoe en of ik op dit alles zou gaan reageren.

Daarna het hele verhaal eens op en rij gezet en de balans op gemaakt. Ik heb niets tegen kritiek, integendeel daar kun je alleen maar van leren, als deze kritiek maar opbouwend en niet beledigend bedoelt is. Van vele reacties kan ik inderdaad leren, waarvoor ik diegene ook dankbaar ben. Anders wordt het als een reactie bedoelt is als een frontale aanval op mij, mijn vrouw, bergingstrucker of wie dan ook.

Als ik lees dat de regeltjes die wij gesteld hebben discriminerend zijn dan stelt mij dat erg teleur en raakt mij persoonlijk zeer. Deze persoon had ten alle tijde contact met mij op kunnen nemen en dan had ik hem volgaarne van repliek voorzien. Het zegt ook veel van deze persoon daar hij/zij verder op in het bericht stelt dat het zich haast verplicht voelt een donatie te doen aan Kinderen in Nood, terwijl hier op geen enkele wijze en op wat voor manier dan ook sprake van is of was geweest.

Daarnaast zijn er op dit bericht een paar mensen geweest die zo nodig moeten "mee huilen met de wolven in het bos" waardoor de theorie van de "relevante anderen" maar weer eens bevestigd wordt.

Deze topic was bedoeld om je aan te melden, als je bezwaren hebt tegen wat wij doen, of welke baan ik heb meld me dat dan persoonlijk.

Gezien onze bedoelingen heb ik hier maar 1 woord voor, JAMMER.

Dank wil ik uitspreken aan degene die zich wel hebben aangemeld, jullie krijgen een knalfeest.

Dank ook aan de Griek, Freddy en Marcel.

Mvg,

Erwin

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Erwin
Geachte forumleden,

Ik heb deze dag lang nagedacht over hoe en of ik op dit alles zou gaan reageren.

Daarna het hele verhaal eens op en rij gezet en de balans op gemaakt. Ik heb niets tegen kritiek, integendeel daar kun je alleen maar van leren, als deze kritiek maar opbouwend en niet beledigend bedoelt is. Van vele reacties kan ik inderdaad leren, waarvoor ik diegene ook dankbaar ben. Anders wordt het als een reactie bedoelt is als een frontale aanval op mij, mijn vrouw, bergingstrucker of wie dan ook.

Als ik lees dat de regeltjes die wij gesteld hebben discriminerend zijn dan stelt mij dat erg teleur en raakt mij persoonlijk zeer. Deze persoon had ten alle tijde contact met mij op kunnen nemen en dan had ik hem volgaarne van repliek voorzien. Het zegt ook veel van deze persoon daar hij/zij verder op in het bericht stelt dat het zich haast verplicht voelt een donatie te doen aan Kinderen in Nood, terwijl hier op geen enkele wijze en op wat voor manier dan ook sprake van is of was geweest.

Daarnaast zijn er op dit bericht een paar mensen geweest die zo nodig moeten "mee huilen met de wolven in het bos" waardoor de theorie van de "relevante anderen" maar weer eens bevestigd wordt.

Deze topic was bedoeld om je aan te melden, als je bezwaren hebt tegen wat wij doen, of welke baan ik heb meld me dat dan persoonlijk.

Gezien onze bedoelingen heb ik hier maar 1 woord voor, JAMMER.

Dank wil ik uitspreken aan degene die zich wel hebben aangemeld, jullie krijgen een knalfeest.

Dank ook aan de Griek, Freddy en Marcel.

Mvg,

Erwin

Sorry, Bernadette stond nog ingelogd. Bovenstaand bericht is mijn reactie.

Mvg,

Erwin

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sindaco

Erwin

dat in jou ogen de theorie bevestigd wordt mag je voor je eigen rekening nemen.

ik verkondig ALTIJD mijn eigen mening en dat van allemaal of niemand stond al in mijn bericht voordat de persoon die je eigenlijk bedoeld met zijn reactie kwam.

als je dan een paar reactie's na deze persoon wilt herleiden tot een soort samenzwering tegen jullie ( waarvan denk ik geen enkele aanleiding is ),

dan is dat ook voor je eigen rekening.

je hebt ook kunnen lezen dat we het initiatief steunen alleen voor sommigen van ons waaronder mijzelf is het ongelukkig gekozen en als wij niet snappen waarom het op een zondag is zou het ook wel zo handig zijn geweest om dit ff uit te leggen en niet aan uitleg beginnen als het al vol staat met kanttekeningen hieromtrent.

ik ga nu werken en lees over twee weken wel hoe we nu beoordeeld worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Erwin
opgeven kan nog steeds voor een lekkere barbecue31.gif

Ja Bergingstrucker, dat kan nog steeds. We hebben al 5 aanmeldingen. Dat gaat dus lekker. Het gaat hoe dan ook door, maarrrrrrrrr hoe meer zielen hoe meer vreugd.:cake::tu::D

Mvg,

Erwin

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

:o Onbegrijpelijk wat betreft de insteek van sommige van onze mede leden aangaande deze uitermate toffe voorstel aangaande een toerrit gecombineerd met een BBQ en dit alles ten goede van een goed doel ook nog eens en dan wordt er zo gereageerd sorry mede forummers maar let wel dat het onmogelijk is om iedereen tevreden te stellen.

Het is gewoon heel simpel je kunt wel of je kunt niet ik weet wel ik probeer om erbij te zijn al is 't maar voor het goede doel wat hiermee gesteund wordt het is goed voor het goede doel en het forum.

Nogmaals Bernadette & Erwin we doen onze best om erbij te zijn en ik hoop dat vele medeforummers het met mij eens zijn en ook aanwezig zullen zijn.

Mvg. Peter

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Erwin
:o Onbegrijpelijk wat betreft de insteek van sommige van onze mede leden aangaande deze uitermate toffe voorstel aangaande een toerrit gecombineerd met een BBQ en dit alles ten goede van een goed doel ook nog eens en dan wordt er zo gereageerd sorry mede forummers maar let wel dat het onmogelijk is om iedereen tevreden te stellen.

Het is gewoon heel simpel je kunt wel of je kunt niet ik weet wel ik probeer om erbij te zijn al is 't maar voor het goede doel wat hiermee gesteund wordt het is goed voor het goede doel en het forum.

Nogmaals Bernadette & Erwin we doen onze best om erbij te zijn en ik hoop dat vele medeforummers het met mij eens zijn en ook aanwezig zullen zijn.

Mvg. Peter

Peter, dank voor je steun. Dat waarderen we zeer.

Mvg,

Erwin

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...