Spring naar bijdragen

calais


martje

Recommended Posts

  • Forumlid

Ja? Want de illegalen die UK als een oplossing van hun situatie zien zijn een probleem? Stukje oorzaak en gevolg.

 

Het beleid van zowel Frankrijk als UK kloppen niet (oorzaak), daardoor komen illegalen daar op af (gevolg). Moeten de illegalen dus aangepakt worden of het beleid? Ga daar ook eens een winter in een tentje zitten, na een paar dagen geloof ik dat je heel ver gaat voor een overtocht... Ik praat het niet goed, maar het is begrijpelijk. En het feit dat ze brutaler worden, komt alleen maar doordat het probleem groter wordt, ze moeten ook onderling vechten voor een plek...

 

Zo praat je toch niet over een mens? Iemand onder stroom zetten? Weet je wel wat je zegt?

Als het beleid in het land van herkomst klopte en er niet allemaal van die zakkenvullers in de regering daar zaten dan hoefden die mensen daar niet te vluchten op de eerste plaats. Ik weet hoe het is om ïn de kou buiten te slapen, ik ben jarenlang militair geweest en heb altijd buiten geslapen. Ook bij temperaturen ver onder 0 en met flinke pakken sneeuw. Die vluchtelingen mogen wel jou vrachtauto beschadigen door je zeilen kapot te snijden of als ze aangetroffen worden in je lading dat jij een forse boete krijgt maar jij mag daar niks tegen doen.

Van mij uit mogen ze die mensen oppikken op de middellandse zee en direct terug brengen naar het land van vertrek en daarna de boten vernietigen. Maar das mijn persoonlijke mening en die zal sommige mensen ongetwijfeld tegen de borst stuiten. Moeten die mensen op een of andere manier geholpen worden? JA! Maar bijvoorkeur in het land van herkomst en niet hier in europa

  • Like 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Johannie

Als het beleid in het land van herkomst klopte en er niet allemaal van die zakkenvullers in de regering daar zaten dan hoefden die mensen daar niet te vluchten op de eerste plaats. Ik weet hoe het is om ïn de kou buiten te slapen, ik ben jarenlang militair geweest en heb altijd buiten geslapen. Ook bij temperaturen ver onder 0 en met flinke pakken sneeuw. Die vluchtelingen mogen wel jou vrachtauto beschadigen door je zeilen kapot te snijden of als ze aangetroffen worden in je lading dat jij een forse boete krijgt maar jij mag daar niks tegen doen.

Van mij uit mogen ze die mensen oppikken op de middellandse zee en direct terug brengen naar het land van vertrek en daarna de boten vernietigen. Maar das mijn persoonlijke mening en die zal sommige mensen ongetwijfeld tegen de borst stuiten. Moeten die mensen op een of andere manier geholpen worden? JA! Maar bijvoorkeur in het land van herkomst en niet hier in europa

Oh, maar het feit dat het in het land van herkomst opgepakt moet worden ben ik helemaal met je eens... Maar als die mensen hier dan toch komen, dan moeten we humaan met hun omgaan. Natuurlijk moeten ze niet in je auto klimmen en moeten ze daarvoor gestraft worden. Maar gestraft volgens het strafsysteem, niet middels stroomschokken... daar viel ik over... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Ga er maar eens aanstaan: het beleid in Syrië of Ethiopië aanpakken.

Ik wens je veel succes!

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

UK stuurt ze terug MET de boot naar NL...

 

Volgens UK is het de fout van de Stena, dus die kreeg ze mee terug.

 

http://www.transport-online.nl/site/60406/britten-illegalen-uit-vrachtwagen-hoek-van-holland-worden-uitgezet/

 

Zijn deze ''mensen'' mensen ? of is het ballast die het schip in evenwicht houden ????

bewerkt door Frank Bahlman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mijn mening..... Als ze het bij de trein en boot in calais beter zouden laten doorlopen, laatste paar maanden sta je buiten de poorten te wachten en als je eenmaal door de doaune bent kun je bijna gelijk doorrijden. Vaak kun je dan gelijk doorrijden naar de trein. Zorg dat het binnen vol staat en niet buiten op de snelweg. Het is erg iritant dat je 2 uur staat aan te sluiten op de snelweg, en eenmaal door de franse en engelse doaune gelijk kan door rijden naar de trein.

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nog meer nieuws..

 

http://www.transport-online.nl/site/60403/duitsland-waarschuwt-voor-sluiting-grenzen/

 

Waarom is Italië aan het dreigen ?

Gaan ze ALLE ongewenste ''mensen'' het land uit zetten incl. de asielzoekers die er nu zijn ???

Italië wil reispapieren gaan geven die te gebruiken zijn in heel Europa. Dit betekend dat als asielzoekers geld hebben ze ook vrijelijk naar GB kunnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ Is dat niet wat ze nu willen gaan aanleggen, een weg van 18 km op een afgeschermt terrein zodat je niet hoeft stil te staan op de snelweg.

Dat is lekker voor je rijtijd. Als je bij de trein aan komt en je mag daar nog een uur rondjes gaan rijden. En dan alsnog nog gaan aansluiten voor de doaune.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ Is dat niet wat ze nu willen gaan aanleggen, een weg van 18 km op een afgeschermt terrein zodat je niet hoeft stil te staan op de snelweg.

 

Als het afgeschermde terrein groter wordt gemaakt zodat alle wachtende trucks er kunnen staan, is die weg van 18km toch helemaal nergens voor nodig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Italië moet ze gewoon een kort verblijfsvergunning geven Dan worden veel problemen op gelost

 

Een hond wordt nog beter behandelt als een mens in Europa

 

Heb horen zeggen Dat er ook chauffeurs zijn die er geld voor vragen om in Engeland te komen

 

Er zijn er al bij die met een rubber boot naar Engeland varen Vergeet niet het is maar 35 km

 

Het mooie is De politiek weet helemaal niet hoe ze dit probleem op moeten lossen Want dit is al 30 jaar aan de gang

 

Daarbij er wordt hier en daar veel geld aan verdient

 

Ik ben bang dat Europa. moslims binnen 10 jaar de macht krijgen

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Helemaal geen ontwikkelings geld meer sturen naar die apenlanden

ze zijn al genoeg ontwikkeld ,ze mooiere smartfoons als menige Europiaan

en hoe komen ze aan dat geld om die te kopen , prepaid of een abbonomentje ? af te sluiten

op Texel hebben ze er 1 gevonden in een overlevings pak en in Noorwegen ook

die wilde het kanaal over zwemmen , hoe komen ze aan zulke pakken ?

ze lachen Europa midden in het gezicht uit

Ik zeg Geert aan het bewind

krijgen we weer arbeids plaatsen voor meer douane ambtenaren en meer grens politie

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er zijn er bij die hebben meer geld dan je denkt

 

Ik heb er vroeger in de auto gehad die betaalden in goud

 

Waar ik woon Die hebben allemaal geld En mobiel zelf betaald

 

Winkels er alles wat er om heen zit Zijn er blij mee Want ze kopen

 

Het zal jou over komen Dan ben je blij dat je ook geholpen wordt

 

Wat denk je wat de gevolgen zijn als de www niet meer uitkeert

 

Griekenland kent dit systeem nog niet eens

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit item over de illegalen was gisteravond op tv bij het programma jinek.

 

chauffeurs kwamen aan het woord zoals jullie nu ook doen.

 

Het probleem wat zij aangaven is dat als ze weten dat het makelijker gaat in hoek van holland dat daar de problemen bij stena line alleen maar groter worden.

daar ze op hoek van holland helemaal niet beschikken over voldoende controlle apperatuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit item over de illegalen was gisteravond op tv bij het programma jinek.

 

chauffeurs kwamen aan het woord zoals jullie nu ook doen.

 

Het probleem wat zij aangaven is dat als ze weten dat het makelijker gaat in hoek van holland dat daar de problemen bij stena line alleen maar groter worden.

daar ze op hoek van holland helemaal niet beschikken over voldoende controlle apperatuur.

Geen een land in Europa is er op berekend

 

De problemen zullen alleen nog veel groter worden Zo lang er geld aan verdient wordt

 

 

Huub

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit item over de illegalen was gisteravond op tv bij het programma jinek.

 

chauffeurs kwamen aan het woord zoals jullie nu ook doen.

 

Het probleem wat zij aangaven is dat als ze weten dat het makelijker gaat in hoek van holland dat daar de problemen bij stena line alleen maar groter worden.

daar ze op hoek van holland helemaal niet beschikken over voldoende controlle apperatuur.

 

 

Je rijdt onder een fototunnel door, die maakt alleen foto's van de wagen / trailer.

Geen scan of wat dan ook.

 

1x in de zoveel tijd loopt er iemand met een hond over het terrein.

Meer is er niet. ( jammer genoeg ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden