Spring naar bijdragen

"aardige" Hollandse chauffeur?


janjoh

Recommended Posts

wat een belachelijk bericht van iemand die waarschijnlijk net zo dom is als het berichtje dat hij schrijft

Idd. Ik ben er al eens van uit m'n stekker gegaan, je hebt het wel over mensen die Europa als de enige oplossing zien. En als je dan ziet hoe ze op zo'n boot zitten, en wat ze er voor over hebben...

Ik hoop ook dat LaurenceP een uitzondering is binnen Defensie met deze gedachte.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

 

Nu zit ik dit allemaal zo eens te lezen en heel eerlijk laat ik graag mijn mening over deze toestand graag even achterwegen. Maar ik heb wel een vraag hierover.. hoe ga ik er nu wel mee om?

 

Ik ben namelijk zzp koerier en een 25 jarige vrouw en ik vind het fantastisch werk om te doen! Maar nu moet ik vanaf heden regelmatig naar Engeland en heb ik vanwege deze toestanden afgelopen weekend er maar voor gekozen om met het bootje van Duinkerke naar Dover te gaan.. leek mij "veiliger" omdat het ook de eerste keer was.. Helaas waren het alleen maar Oostblokkers op de boot en zul je altijd zien dat er iemand is, die net even te veel interesse in mij toont en waar ik vervolgens niet vanaf kom... 

 

Wat zouden jullie doen? Is het met een bus toch goed te doen via Calais? Of toch maar op de boot "gezellig" met al onze Oost-Europese collega's? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Alleen is Europa niet de oplossing, die hebben hun handen vol aan hun eigen ellende. Ik heb mijn mening ook al eens uitgesroken hierover. Kwam volgens mij ook wel in de buurt van die van Laurence. Ze moeten daar de sores oplossen en niet al die lui hierheen laten komen. Want ze hebben geen nagel om aan hun reet te krabben maar ze blijven zich wel voortplanten als ik zou bijna zeggen konijnen, maar dan is er dadelijk weer iemand op zijn zieltje getrapt dat ik die mensen vergelijk met konijnen. Ik heb slecht nieuws voor je Johannie Laurence is niet de enige binnen defensie die er zo over denkt. Ik ben een ex collega van hetzelfde bedrijf. Maar ja ook dat bedrijf wordt door onze regering naar de kloten geholpen zoals ze met veel meer bedrijven doen met hun "regeltjes enzo"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Kijk, dat het hier "vol" is klopt helemaal, en dat het probleem daar opgelost moet worden klopt ook, maar de manier van brengen........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tja er worden hier wel eens vaker uitspraken gedaan die achteraf iets anders geformuleerd hetzelfde betekend hadden. Maarja ik zeg ook wel eens dingen waarvan ik achteraf denk oeps dat had ik beter iets anders kunnen formuleren. Denk dat iedereen dat wel eens heeft. En dan wordt er zo op iemand gereageerd. Dan krijg ik het idee dat Laurence en ik dan ook want ik heb volgens mij ook eens een soortgelijke opmerking geplaatst dat wij zo'n ontzettende onmensen zijn. Want nu zijn het arme vluchtelingen die een beter bestaan zoeken voor zichzelf en hun familie. Maar moet je af en toe de commentaren lezen als het over polen, bulgaren of andere mensen uit het voormalig oostblok gaat. Die hier komen werken om een beter bestaan op te bouwen voor zichzelf en hun familie. Das in mijn ogen hetzelfde hoor. Wat denken al die lui die nu boos zijn over commentaar over vluchtelingen dat die vluchtelingen straks gaan doen als ze aan het werk mogen. Precies hetzelfde als "die moe-landers" "onze" banen inpikken en die werken voor nog minder dan die moe-lander hoor. Deze mensen moeten geholpen worden in het land van herkomst ik heb het al eerder gezegd en niet hier in europa. Helaas is in het verleden al heel vaak gebleken dat als een of andere bepaalde dictator opgeruim/afgezet word zich vervolgens weer allerlei stammen/bevolkingsgroepen zich in de haren vliegen omdat zij vinden dat zij de baas moeten zijn. Met als gevolg weer een burgeroorlog en nog meer ellende. Over wat ik vind van dat die mensen zich maar blijven voortplanten terwijl ze geen nagel hebben om aan hun reet te krabben zal ik maar niks zeggen. Daar heb ik ook wel een mening over maar die word vast niet gedeeld door de meerderheid. Laat iedereen in zijn waarde, ookal komen zijn/haar meningen of uitspraken niet over een met jou mening of denkbeelden. En ga elkaar niet gelijk dom/achterlijk/onnozel noemen enzo. Respect das een heel belangrijk woord maar dat hebben we steeds minder heb ik het idee

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Tja er worden hier wel eens vaker uitspraken gedaan die achteraf iets anders geformuleerd hetzelfde betekend hadden. Maarja ik zeg ook wel eens dingen waarvan ik achteraf denk oeps dat had ik beter iets anders kunnen formuleren. Denk dat iedereen dat wel eens heeft. En dan wordt er zo op iemand gereageerd. Dan krijg ik het idee dat Laurence en ik dan ook want ik heb volgens mij ook eens een soortgelijke opmerking geplaatst dat wij zo'n ontzettende onmensen zijn. Want nu zijn het arme vluchtelingen die een beter bestaan zoeken voor zichzelf en hun familie. Maar moet je af en toe de commentaren lezen als het over polen, bulgaren of andere mensen uit het voormalig oostblok gaat. Die hier komen werken om een beter bestaan op te bouwen voor zichzelf en hun familie. Das in mijn ogen hetzelfde hoor. Wat denken al die lui die nu boos zijn over commentaar over vluchtelingen dat die vluchtelingen straks gaan doen als ze aan het werk mogen. Precies hetzelfde als "die moe-landers" "onze" banen inpikken en die werken voor nog minder dan die moe-lander hoor. Deze mensen moeten geholpen worden in het land van herkomst ik heb het al eerder gezegd en niet hier in europa. Helaas is in het verleden al heel vaak gebleken dat als een of andere bepaalde dictator opgeruim/afgezet word zich vervolgens weer allerlei stammen/bevolkingsgroepen zich in de haren vliegen omdat zij vinden dat zij de baas moeten zijn. Met als gevolg weer een burgeroorlog en nog meer ellende. Over wat ik vind van dat die mensen zich maar blijven voortplanten terwijl ze geen nagel hebben om aan hun reet te krabben zal ik maar niks zeggen. Daar heb ik ook wel een mening over maar die word vast niet gedeeld door de meerderheid. Laat iedereen in zijn waarde, ookal komen zijn/haar meningen of uitspraken niet over een met jou mening of denkbeelden. En ga elkaar niet gelijk dom/achterlijk/onnozel noemen enzo. Respect das een heel belangrijk woord maar dat hebben we steeds minder heb ik het idee

Je laatste woorden he.......... Respect, maar dat toon je totaal niet naar deze mensen toe met zulke uitspraken........

En nogmaals, je hebt verder wel gelijk hoor, NOG meer (economische) vluchtelingen hierheen is absoluut niet wenselijk, maar om ze dan maar gelijk uit te moorden????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden