Spring naar bijdragen
shompie

waarom in noord-holland echt alles beter is.

Recommended Posts

Nee Mijnheer 440, shompie zit de hele middag al tegen zijn principes in aan een biertje. Het begon op de camping op de veranda van mijn sta caravan. Daarvandaan verplaatste het zich per fiets naar de kastanjeboom in Dirkshorn. Toen wij daar de nodige glaasjes bier en en perfecte maaltijd genuttigd hadden zijn we per fiets weer terug gegaan naar onze caravan waar we nu wederom onder het genot van een biertje de allerdaagse dingen aan het bespreken zijn.

Wij zitten dus heerlijk met onze jongste zoon en onze tijdelijke pleegdochter (7) op campingpark de Bongerd. (Ook in Noord-Holland)

LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Had 10 adresjes noord holland. En waren zeker vriendelijke mensen. Maar toch weer blij dat ik weer terug was. Maar kom ook graag in de uk, maar eind van de week toch weer blij dat ik in brabant terug ben.

Werk is er meer dan genoeg in Noord-Holland. We denken er hier zelfs over om wat mensen uit de omgeving van Rotterdam ook maar wat te gunnen omdat de economie daar nog niet op gang wil komen.

Maar dit gaat niet om werk, dit gaat om de "no nonsens" mentaliteit en de gastvrijheid die wij hier hebben...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Noord-Holland is best mooi.

Alleen jammer dat 020 er gehuisvest is! :LOL:

Maar wat betreft werk, heb ik geen slechte ervaring met deze provincie.

Overigens kom ik er eigenlijk maar zelden.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Daar denken ze in Santpoort anders over Ron  ........

twee zielen 1 gedachte Frank ;)

Ik heb me even snel ingelezen. Nu vinden wij van boven het noordzee kanaal eigenlijk als wat ten zuiden van het kanaal licht horen bij zuid holland (met kleine letters) en de daarbij behorende mentaliteit LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Noord-Holland is best mooi.

Alleen jammer dat 020 er gehuisvest is! :LOL:

Maar wat betreft werk, heb ik geen slechte ervaring met deze provincie.

Overigens kom ik er eigenlijk maar zelden.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Nu ben ik niet heel bekend met de termen 010 020 en 030 en weet ik het allemaal niet meer. Wel weet ik dat 020 Amsterdam is, een mooie stad met volgens mijn oudste zoon de beste voetbalclub van Nederland.... Als ze in 010 advies willen hebben???? Just ask.

En dat geld ook gelijk als ze in 010 advies willen hebben over het wegwerken van wachttijden bij op en overslag bedrijven. Zoals ik zei, just ask...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Noord-Holland, een deel noemt zich West-Friesland gezellige provincie.

De ene zegt dat de andere er niet bij hoort en nummer drie wil er niet bij horen.

Ik zit nu in Tuitjehorn, dat is toch wel het echte Noord- Holland naar mijn mening!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast transploft

Ik heb me even snel ingelezen. Nu vinden wij van boven het noordzee kanaal eigenlijk als wat ten zuiden van het kanaal licht horen bij zuid holland (met kleine letters) en de daarbij behorende mentaliteit LOL

Daar valt dat 020 dus gelukkig ook onder pfffffff :LOL: (dat overigens toch maar weer de 1ste wedstrijd gewonnen blijkt te hebben)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden