[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Uren tacho kloppen niet


spritske

Recommended Posts

  • Forumlid

Mijn tachograaf is een vdo en als ik smorgens en savonds mijn kaart insteek of uithaal kloppen mijn uren niet. Bij voorbeeld

Zodra je op maandag je pas in de sleuf steekt komt er te staan:

Laatste uitvoer: 01/06/2012 18:00 (met daaronder de huidige tijd met het bedje (××) ervoor)

..................(××) 04/06/2012 05:48 Invoer toevoegen? Dan druk je op JA

Ik heb deze gedaan en ben begonnen om 6 uur en volgens mijn tacho was het om 4uur. Dus volgens mijn tacho ben ik 2 uur vroeger begonnen. Moet ik dit ergns veranderen ofzo of gewoon zo laten?

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Weet iemand of je dat bij de Stoneridge kunt aanpassen ??

Maakt mij niks uit met welke uren de tacho gaat rekenen maar ik vindt het irritant dat ik telkens zelf 2 uur moet corrigeren  :zegtniets:

Wat bedoel je nu met zelf corrigeren??? Dat snap ik even niet??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als ik alles zo bekijk weet ik al wat het probleem is !

Ze hebben me een 2012 versie gegeven terwijl ik het in 2014 heb gekocht.

Aan deze handleiding heb ik dus niet veel  ;)

 

De mail is al verstuurd met het verzoek me een nieuwe versie te geven.

Ik neem aan dat dan het probleem met de UTC tijd ook opgelost is want ze vermelden wel dat je dat kunt instellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • Forumlid

De digitale tachograaf registreert altijd in UTC tijd. De UTC tijd verandert niet t.o.v. de lokale tijd. De lokale tijd kan wel per land verschillen. in NL is de lokale tijd t.o.v. de UTC tijd in de zomer -2 uur en in de winter is de lokale tijd -1 uur t.o.v. de UTC tijd.

de chauffeur heeft de mogelijkheid om de UTC tijd 1x per 7 dagen aan te passen met -1 minuut of + 1 minuut. daarna moet je weer een week wachten. De UTC tijd correctie controleer je altijd aan de internet tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden