[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Scandinavië rijders


Marco1977

Vraag

  • Forumlid

Hallo, wie kan mij uitleggen wat het werk inhoud bij: Oldenburger, Meratrans, JP Vis en Frank de Ridder.

Ik wil graag van baan veranderen om meer (veel) uren te maken( dus wat meer te verdienen).

Ik wil wel Bijvoorbeeld wel een week van huis, als ik die week daarna ook wat binnenlandse ritten of koppelritten kan doen, en iets meer thuis ben.

Een beetje actie dus😁😁

Ik heb hier geen ervaring mee, en vindt het spannend (eng)om iets anders te gaan doen.

Ik zit een beetje vastgeroest bij mijn huidige werkgever!

Ik heb in het verleden wel eens met koelers gewerkt.

Het lokt mij wel en ben er erg nieuwschierig naar.

Thuis (vrouw, 3 kids) vinden ze ook dat ik mijn hart moet volgen!

Maar ik wil niet dat ze iets te kort komen, snap je?

Wij redden het nu financieel goed, houd niks over, maar wil wel eens wat meer

Oja, ik moet het ook alleen verdienen, maar dat is een ander verhaal.

Ik hoor graag jullie tip en adviezen.

bewerkt door Marco1977
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

RobNiat, erg helder uitgelegd.

Misschien ik dit een goede optie voor mij.

En over het andere topic,

Ik kijk naar allerlei verschillende mogelijkheden.

Ik ben er nog niet helemaal uit, maar dat komt tzt wel.



 

Oldenburger wisselt in Hoogeveen

Mera wisselt in Veenoord

Hartman wisselt in Veenoord

 

Maatje is binnenlander bij Mera, Uur of 8 beginnen als de auto er weer is. Ligt er aan van welke boot die auto komt. Auto lossen, her en der wat oppikken en in Waddinxveen alles lossen en op route laden, als de laatste pallet erin zit en dan met gang naar Veenoord, je collega staat te wachten, Auto afgeven en naar huis. Is het weer ergens rond 21 uur. Intussen heeft de andere chauffeur al ff gebeld hoelaat hij de volgende morgen op Veenoord is en waar dat en hoe laat dat gelost moet worden. Volgende dag zelfde ritueel, leeg trappen, verzamelen en laden en op huus an. Collega 1 heeft intussen ook weer gemeld wat je de volgende dag moet doen. Hij vind het mooi werk, 

 

Bij Hartman Verzamelen het in den lande en word op Veenoord alles leeg getrokken en opnieuw geladen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Probeer anders een VDS in De Wijk, Die hebben ook 2 groepen. Oud collega werkt daar ook, en gaat 2 of 3 x naar DK in de week, Paar adressen lossen, laden, slapen en weer terug. 

Maandagavond op, dinsdag morgen lossen, net na de middag laden. Slapen en na de 9/11 uur weer een nacht zitten. woensdagmorgen thuis, slapen, en woensdagavond nog een keer. Af en toe op de vrijdagavond ook. of zondagavond, dinsdagavond en donderdagavond. Of in NL en BE trailers lossen en laden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dan zal z'n partner wel in Nieuweschans zitten maar daarover kan ik ook niets vinden, dus mensen geef eens het adres in Nieuweschans dan ga ik daar even kijken wat voor wereld bedrijf dat is  :D

als je via duitsland naar de papierfabriek rijdt , in schanze , kom je bij benzinepomp langs daar staan vrachtwagens van zwaan & partner . hoe en wat verder geen idee . vermoed dat dat opstapplaats is .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ieder geval wens ik onze TS veel succes voor die "sprong in het duister" nu heb je nog vastigheid en dat wil wat zeggen deze tijden, maar goed je bent waarschijnlijk veel jonger dan ik dus probeer je droom dan maar waar te maken maar vergeet niet als iets te mooi is....................dan is het ook meestal zo, dus laat je niet verleiden met "mooie wagens" het is en blijft nog altijd een object waarmee gewerkt dient te worden en dat in de ruimste zin van het woord, succes!!

 

Grt. Henry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ieder geval wens ik onze TS veel succes voor die "sprong in het duister" nu heb je nog vastigheid en dat wil wat zeggen deze tijden, maar goed je bent waarschijnlijk veel jonger dan ik dus probeer je droom dan maar waar te maken maar vergeet niet als iets te mooi is....................dan is het ook meestal zo, dus laat je niet verleiden met "mooie wagens" het is en blijft nog altijd een object waarmee gewerkt dient te worden en dat in de ruimste zin van het woord, succes!!

 

Grt. Henry.

 

Zo is dat :ok: ,

je kan om je heen gaan kijken of er mogelijkheden zijn om ander werk te vinden. Werk wat je mooi lijkt.

Als het thuisfront er ook achter staat heb je al één ding. Je moet waarschijnlijk nog heel wat jaartjes achter het stuur.

Door op een forum na te vragen wat het werk inhoud en daarna een afweging maken aan welke tips je wat hebt is een goed begin.

Je kan ook blijven zitten waar je zit en dan over een aantal jaren azijn gaan zitten zeiken.

Dan duurt het nog lang voor je aan je pensioen bent met altijd in je achterhoofd... had ik maar.

 

Succes, het mooie van transport is dat er zo veel verschillend werk is.

Van op de vuilniswagen met vaste uren, supermarkt met vaste uren als het zo uit komt  ;) tot een paar nachten of weken weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik ben serieus aan het kijken naar andere werkgever.

1 ding weet ik zeker, ik heb het niet meer naar mijn zin bij mijn huidige werkgever.

Niet om het bedrijf en om de werkgever, dat is allemaal prima!

Maar het is dodelijk saai aan het worden.

Ik zie er elke dag tegenop om naar mijn werk te gaan.

Ook zal ik niet zomaar domme dingen doen,

Daarom ben ik aan het oriënteren op dit forum en op het web.

Het mooie van dit forum is dat je een reactie krijgt!

Goed of minder goed.

Maar in ieder geval een reactie!

Ook vraag ik wel om mij heen, maar ik ken niet veel chauffeurs omdat mijn werkgebied zo klein is.

Ik moet nog veel jaren werken, en dat wil ik met plezier doen.

Maar ik zoek rustig door.



Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Heb je bij je baas al aangegeven dat je een beetje bent uitgekeken op het werk dat je doet e dat je toe bent aan een nieuwe uitdaging, misschien heeft ie al meerdere keren nee verkocht aan een nieuwe klant omdat ie denk dat zijn personeel er misschien geen zin in zou hebben (zomaar een idee hoor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik zou ze heel erg teleurstellen als ik dat deed.

Als er nieuw werk bij komt is dat zo dicht mogelijk bij het bedrijf.

Om zo weinig mogelijk KMS te maken.

Maar dat werk wordt al opgeslokt door grote concurrenten.

Verder weg willen ze niet!

Dat heb ik al 1000 keer aangegeven dat IK!!! dat graag zou doen.



bewerkt door Marco1977
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik was in een eerder bericht ook negatief :(  sorry daarvoor, maar elk werk heeft voor en nadelen zolang de voordelen maar beter zijn als de nadelen. verder kan ik je niet egt helpen ik rij naar zuid Duitsland en die streken, een andere richting dus. Ik hoop dat je een fijne baan krijgt alvast succes met zoeken en solliciteren.  

 

Groet Niek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Marco, 3 kid's.............en min of meer 'vast' werk......................

 

Houden zo, tenzij het wel heel krap wordt qua chauffeurs.

Dan wordt het een heel ander verhaal.

Neem van mij aan dat 'het leven met !! kinderen' beter is als iedere verjaardag/pasen/pinksteren en sinterklaas er niet zijn !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Je vergeet, "net voor de kerst weg, want je moet 2e kerstdag lossen" ..... :ja:

Klopt Eddy, oh, je eigen verjaardag in de oogst........................nah,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,laat maar.

Hoop dat Marco ergens z'n draai vind en weer plezier in het werk krijgt !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Klopt Eddy, oh, je eigen verjaardag in de oogst........................nah,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,laat maar.

Hoop dat Marco ergens z'n draai vind en weer plezier in het werk krijgt !

Volgens mij heeft hij gezegd dat hij het in overleg met zijn gezin zou doen. Wie zijn wij dan om daar over te oordelen als hij met de feestdagen weg is.

Dat is een keus die je maakt lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

In de 25 jaar dat ik met eenvrachtwaggel door europa reed ben ik denk ik wel 1x thuis gewest op mijn verjaardag.

Of het een gezinskeuze is weet ik niet, maar het zat er gewoon niet in dat ik er vrij voor nam/vroeg/kreeg....

 

Oh, en Nalleke, wanneer je op 2e kerstdag MOET lossen op Okern, moet je wel op tijd weg anders haal je dat niet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

In de 25 jaar dat ik met eenvrachtwaggel door europa reed ben ik denk ik wel 1x thuis gewest op mijn verjaardag.

Of het een gezinskeuze is weet ik niet, maar het zat er gewoon niet in dat ik er vrij voor nam/vroeg/kreeg....

 

Oh, en Nalleke, wanneer je op 2e kerstdag MOET lossen op Okern, moet je wel op tijd weg anders haal je dat niet....

 

Waarom zou je ook ... Overal wil iedereen jong blijven,

worden ze een jaar OUDER geven ze een knalfeest ... rare dieren, die mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Oke,

Bedankt voor jullie advieswerk en reacties.

Er zijn mij wel een aantal dingen duidelijk geworden.

Ik ga proberen een andere chauffeursbaan te krijgen waar ik s'avonds thuis ben met heel enkel een nachtje weg.

Ik heb inmiddels een paar lijntjes uitgegooid en een paar telefoontjes gepleegd.

Ik hou jullie op de hoogte!

En nogmaals bedankt voor jullie reacties!



Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden