Spring naar bijdragen
andremast

Werkweigering ivm veiligheid

Recommended Posts

De vraag werd gesteld ,na een opmerking dat er een paar chauffeurs bij slachtofferhulp liepen die agressie hadden meegemaakt bij calais.

Kan mij wel voorstellen dat als je zoiets meemaakt dat je ff niet via calais wil.

Maar wat is dan je recht??

Als Internationaal chauffeur kun je zoiets verwachten

Heb vroeger wel een s14 dagen aan de grens gestaan

Met bewaking er bij Die je zelf in moest huren

En die gasten kwamen met een pistool in de cabine En vaak hadden ze nog wat zwaarder ook

Huub

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op dit antwoord kon ik wachten Shompie, jammer genoeg kom ik die heel veel bedrijven van jou niet tegen op de trein. Natuurlijk rijden er nog enkele bedrijven bloemen en groente naar UK en enkele met Nederlandse chauffeurs. Ik zit vaker in de trein met enkel medelanders dan met vier andere Nederlanders en ik rijd op in de tijd dat groente en bloemen mensen ook oprijden om oa op de markt te lossen. Je kan alles wel door een roze bril willen zien maar dat verandert niets aan de feiten.

Laat ik nu zelf regelmatig met bloemen naar Engeland gereden hebben. Zelfs nog niet zo heel lang terug. Dus laat ik nu weten dat jij onzin praat.

Hsf rijd niet meer met Nederlanders, dat weet ik omdat ik daar 9 jaar lang met meerdere auto's gereden heb. Maar Klarenbeek rijd wel met Nl. Van Duijn ook, maar dat wist jij natuurlijk al he dat een van de grootste bloementransporteurs op Engeland met Nl rijd toch...

Niets geen roze bril. Gewoon de waarheid.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

In Nijmegen en Winterswijk is het grootste deel niet afkomstig uit Nl. Ze.rijden zelfs met marokaans kenteken.

Dat was mijn vraag niet.

Het ging mij om Barendrecht.

En voor die Marokkaanse chauffeurs hoeven wij niet te vrezen.

Die rijden daadwerkelijk op en neer naar Marokko.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Shompie hou nou eindelijk eens op man met je onzin, ik rij al vier jaar medicijnen op Engeland een a twee ritten in de week dus ik weet wel degelijk waar ik over praat. Trouwens Klarenbeek rijdt het meeste vlees en rijdt inderdaad met Nederlandse chauffeurs en een paar Duitse. Van Duin Nederlandse en Engelse Chauffeurs en dat zijn de HEEL VELE bedrijven die je kent die op UK rijden met Nederlandse chauffeurs.Je zal best een goede chauffeur zijn, maar een klein beetje bescheidenheid zou je sieren in plaats van over alles en nog wat het tegen beter weten in het hoogste woord te willen voeren. :angel:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat was mijn vraag niet.

Het ging mij om Barendrecht.

En voor die Marokkaanse chauffeurs hoeven wij niet te vrezen.

Die rijden daadwerkelijk op en neer naar Marokko.

Ja Routier. De Marokaanse auto's met chauffeurs rijden op Marokko. Jij zal het wel weten. En dat HSF Barendrecht heb ik nooi mee te maken gehad dus ook dat zul jij beter weten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook voor jou Jan. Jij weet het, Van Vliet, Ron Verhagen en al die andere zitten net op dat andere treintje zeker als jij aankomt.

En dan hebben we het nog niet eens over de stukgoed rijders

bewerkt door shompie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja hoor Shompie als je naar Calais rijd zie je een hoop Nederlanders met Nederlandse Chauffeurs, ze spreken alleen een andere taal en rijden met een wit kenteken op de trekker.Iedereen die regelmatig via Calais rijd zal je het zelfde verhaal vertellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Van der Gaag reed vroeger ook met Nederlanders bloemen op de UK.

Sinds de overname door HZ is dat aantal rap afgenomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja hoor Shompie als je naar Calais rijd zie je een hoop Nederlanders met Nederlandse Chauffeurs, ze spreken alleen een andere taal en rijden met een wit kenteken op de trekker.Iedereen die regelmatig via Calais rijd zal je het zelfde verhaal vertellen.

ik ben zelf werkzaam bij van duijn maar wat jij verteld jan kan ik mij totaal niet in vinden, ron spreekt hier wel degelijk de waarheid. klarenbeek, boon, van duijn, ron verhagen, pronk, mera, heijboer, plospan, huisman nijmegen.............. denk dat dit wel voldoende is ofniet jan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Triest.

Misschien moeten ze dat daar maar eens schoonvegen,

Stuur het leger er maar op af. Pak ze op en zet ze uit, het zijn gewoon een stel criminelen. Niet meer en niet minder, hebben ze geen papieren, geen probleem. Zet ze maar in een land met soortgenoten die elkaar naar het leven staan. Ik kan er geen medelijden mee hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat gaat mij dan weer net te ver.

Maar ik heb een filmpje gemaakt en wat foto's over hoe ze daar met chauffeurs omgaan. Dus niet van horen zeggen maar gewoon eigen ervaring. Ze klimmen in de auto voor je en ze maken jou duidelijk met een vingertje over hun keel dat je je mond moet houden.

Helaas voor hun, ik word er niet warm of koud van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast transploft

Dat zouden eens meer mensen moeten doen ipv alleen van een afstandje schreeuwen Cor.

tuurlijk, de rest loopt de kantjes er van af, en weet je Ron, als schreeuwer krijg ik net zo veel betaald als die ander ....... :LOL:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden